R.B. Autoplaza B.V.

Kalkovenweg 42, 2401 LK ALPHEN AAN DEN RIJN

Openingstijden

254 beoordelingen

4,5

254 Reviews

Fred

Van eerste contact tot verkoop, verliep alles heel soepel en zorgvuldig. Wij zijn heel blij met onze auto. Ik zou RB Autoplaza aanbevelen.

Van der Mee

Tijden proefrit had ik meerdere punten ontdekt. RB heeft het na overleg allemaal opgelost en kon ik na een paar dagen mijn auto op halen. Zeer vriendelijk en duidelijke afspraken.

Tiberio

Best place in Netherlands if you are a serious person also. Very friendly and straightforward. I

Indira

Ik werd heel snel geholpen. Mijn ervaring in het algemeen was heel erg goed.

Felix

Mijn bus is keurig afgeleverd en alle afwerkpunten zijn netjes uitgevoerd. Klanttevredenheid staat bij RB blijkbaar voorop en dat is lang niet altijd gebruikelijk in de autohandel.

Wouter

Alles via de whatsapp kunnen regelen en een paar dagen later de nieuwe aankoop opgehaald. Dit bedrijf komt zijn beloftes waar en alles was snel geregeld. tzt kom ik hier graag weer.

Angelique

Netjes geholpen, auto wordt al klaargezet voor de proefrit. Verkoop was snel gesloten. Na aflevering en de nodige kilometers met de auto had ik nog wat vragen en bleken er nog een paar technische problemen naar voren te komen. Er is goed contact geweest, ook met de monteur. Als ze zeggen dat ze terug bellen bellen ze ook. Zonder gezeur is alles naar volle tevredenheid opgelost en in de tussentijd heb ik van een leenauto gebruik kunnen maken. Ik woon niet in de buurt maar voor een volgende auto zou ik zeker ook weer daar kijken.

Jos

Top geholpen van begin tot einde. Iedereen aanraden !

Otte

Netjes ontvangen en geholpen door vriendelijke mensen. Respecteren de klant en geven je alle tijd om een keuze te maken.

Timo Louwerse

Ook wij zijn zeer tevreden over RB Autoplaza. BMW 320d cario gekocht. Prima gesprek gehad met medewerker. 2 dingen die moesten gebeuren, waren totaal geen probleem. Omdat deze dingen besteld moesten worden, kregen we kosteloos een leenauto mee. Keurig op tijd een "belletje" gehad dat de cabrio klaar was, waarna wij onze trots mochten ophalen. Eenmaal thuis bleek de handleiding niet in het nederlands te zijn, en blijkt het dashboardkastje (meganisme) kapot te zijn. Ook dit is geen probleem en wordt binnenkort gerepareerd. Communicatie hierover is perfect. Ik zou willen dat alle garage-bedrijven zo waren. M.vr.gr. Een zeer tevreden klant uit Middelburg (Zeeland)