Nefkens Nieuwegein | Parkerbaan

Parkerbaan 12, 3439 MC NIEUWEGEIN

Openingstijden

3957 beoordelingen

4,2

3957 Reviews

Roskam

Mijn auto APK laten keuren. Werd afgekeurd door 1 slechte voorband. Kosten 600€. Ik was het zelf niet niet eens met bedrag en ben meerdere garages afgegaan. Kosten lagen overal ruim 200€ lager. Na de auto opnieuw gekeurd te hebben bleek het canvas op beide achterbanden ook zichtbaar te zijn. Dit is dus niet bij de APK hier naar voren gekomen. Daarnaast hebben we de auto 9 maanden terug hier gekocht en zou alles helemaal in orde zijn.

Stefano

De reparatie afdeling zijn absoluut bedriegers ! voor het uitlezen van de storing ( die ik al wist en al uitgelezen was op mijn vakantie adres)) en het bijvullen van 0,4 L Ad Blue een rekening presenteren van 120,- en storing niet verholpen ! Vervolgens ook niet terug gebeld worden.

Jan

bij de overdracht van mijn nieuwe leaseauto was de instrucite erg summier, de handleiding bestaaat uit honderden pagina's tekst waarbij alle typen door elkaar lopen (benzine, electrisch) en het niet duidelijk is welke opties er op mijn auto aanwezig zijn. Bij de vraag naar een laadkabel stelt de verkoper dat ik dan maar een afspraak moet maken met het magazijn en als ik dat doe blijkt uiteindelijk dat een laadkabel peperduur is en onpraktisch. Ook wordt me dringend voorgehouden dat ik bij een review minstens een negen moet geven als beoordeling anders oop ik de kans op een waardebon mis.

Ilse

Ik heb altijd een goed gevoel gehad welke auto ik ook heb gekocht bij Henri en Herman,ik voel mij dan ook veilig in mijn nieuwe Opel Karl,en ben heel erg tevreden over de service en het contact van dit bedrijf,leuk en vlot personeel,een aanbeveling waard voor jong en oud!

Magda

Na een fijne proefrit die we konden maken, en heldere adviezen, waren we overtuigd om onze auto te kopen bij Henri&Herman. Er werd goed met ons meegedacht en we werden fijn geholpen. Goede en snelle communicatie. Erg blij met de nieuwe auto. We raden Henri&Herman aan!

Remco Vogelzang

Voor een Opel Mokka van net een jaar oud en amper 1.000 km op de teller (het volgens deze dealer noodzakelijke) onderhoud laten uitvoeren hier. Zonder vooraf de werkzaamheden (welke werkzaamheden??) en de kosten te bespreken is hiervoor € 320 in rekening gebracht. Volgens de MyOpel app moest er een software update worden uitgevoerd aan het touchscreen, dus gevraagd of dit tijdens het onderhoud gedaan kon worden, maar volgens deze dealer was er geen update omdat de auto geen navigatie heeft. Dus dan maar zelf de update uitgevoerd die vervolgens vastliep. Heb toen Opel Nederland om hulp gevraagd, maar die verwijst naar de dealer. Dus (helaas) toch maar weer contact moeten opnemen met deze dealer. Die wilde er wel 'even naar kijken', waarna de auto weer kon worden opgehaald na betaling van € 145 (wederom zonder vooraf de kosten te bespreken) voor de uitgevoerde software update. Blijkbaar kon er nu dus ineens toch wel een update worden uitgevoerd... Nadat ik mijn ongenoegen had geuit over deze rekening werd de 'manager' er bij gehaald, volgens hem moest ik maar een klacht indienen bij Opel Nederland. Opel Nederland verwijst vervolgens terug naar de dealer, dus van het kastje naar de muur en met mijn klacht wordt dus niets gedaan. Al met al dus € 465 moeten betalen voor zogenaamd onderhoud en een software update bij een nagenoeg nieuwe auto die ik net twee maanden in bezit heb. Hier kom ik dus nooit meer terug.

TA

Aardige autoverkoper hoor maar je betaalt wel voor het grote luxe gebouw en ook de afhandeling laat te wensen over. De score van 2 sterren is te danken aan het in gebreke blijven van Henri & Herman mij een bij de auto horende handleidingsboekje te overhandigen maar mij met een digitaal bestaan van 546 af te schepen. Zoekt u maar uit dus.

Dick Joosten

Auto is netjes afgeleverd aan mij , de verkoper is Twan Lemmers. Hij heeft alles tot in de puntjes goed geregeld. Ga zo door. Dus heel tevreden vandaag mijn 5 sterren.

Paul

Helaas was de levertijd langer dan de bedoeling was een dat komt door de omstandigheden in de gehele wereld. Maar het contact met Corne was altijd netjes en duidelijk. Er moesten ook aanpassingen worden gedaan en dat is in heel goed overleg super goed gedaan!!!!!! Dus ondanks dat de levering langer duurde ben ik heel tevreden over het contract met iedereen van Henrik en Herman

Anita

Zeer goed geholpen en vriendelijk personeel