Louwman Mercedes-Benz Personenwagens Breda

Ettensebaan 34, 4814 NN BREDA

Openingstijden

62 beoordelingen

4,2

62 Reviews

Ömer

Ik ben prima geholpen door Rob Vermeer, adviseur personenauto’s. Hij was heel helder en vriendelijk in zijn communicatie en laat merken dat hij echt aandacht heeft voor de klant. Top!

B

Benz gekocht met een jaar garantie, vanaf het begin al een raar gevoel aan de voorkant met insturen, paar x bij een service punt geweest, niks gevonden. Maar wat blijkt, banden met een dotcode uit 2011 ouder dan de auto zelf!! Dan geef je dat netjes aan maar wordt als een stuk vuil behandeld. Een tip koop hier geen benz, rij maar door naar Gorinchem. Ps nieuwe banden eronder, probleem verholpen !!! Ps we hebben ze nog wel even uitgelachen bij de profile tyercenter

George

Ik deel mijn slechte ervaring, zodat anderen deze ervaring bespaart zal blijven. Het begon met een telefonisch contact voor een onderhoud. Aangekomen bij de servicedesk, is het onderhoud op een ander datum ingepland. Bij het ophalen van de auto is men vergeten de auto uit te lezen en heeft men ongevraagd een ander onderhoudsbeurt gegeven. Dit was zeker nog niet nodig. De nodige onderhoudsbeurt is niet uitgevoerd maar men kon een nieuwe afspraak voor maken. Ondergetekende was sprakeloos en men verschuild zich achter een excuus en drukte. Na meerdere telefonische contacten werd het een uitgekauwd monoloog waarbij het aan de klant lag en niet aan het personeel. Typisch goed opgelet bij een commerciële training voor aftersales mensen. Na het gesprek met een manager kon hij een leenauto "op hun kosten" geven en mijn auto op laten halen. Een dergelijk voorstel doet men op een kleuterschool. Na afwijzing van dit voorstel werd er beloofd voor 18.00 of anders de volgende dag terug te bellen voor een nieuwe afspraak om rond de tafel te zitten. Echter dit is alweer anderhalve maand geleden. De manager moet nog steeds zijn afspraak nakomen, het refereert naar het optreden van zijn geschoolde niveau .Het getuigt van onbekwaam handelen op alle niveaus waarbij de klant de dupe is. Men wordt met alle egards binnen gehaald maar de service is beneden maats. Ik hoop dat dit op Macro niveau in het beleid mag worden belicht, zodat de monteur in de werkplaats niet de sigaar is van dit onprofessioneel gedrag van het kader. George.

Simon

Via de side van Autowereld kwam ik een zeer vriendelijk geprijsde Mercedes-Benz E 200 Cabrio van de firma Louwman te Tilburg tegen. Ook is het mogelijk via deze side een offerte aan te vragen van je eventuele inruil wat voor mij van toepassing was. Binnen een uur werd ik teruggebeld met een prijsopgave van mijn in te ruilen BMW 316i welke maar liefst € 3000 boven het bedrag lag welke ik kon ontvangen van plaatselijke BMW-dealer te Apeldoorn namelijk de firma D. Een afspraak was dus gauw gemaakt en reeds dezelfde middag naar Tilburg vertrokken om de aan te schaffen M.B cabrio te bezichtigen. Bij aankomst even vluchtig om de BMW gelopen en werd niet moeilijk gedaan over de zeer kleine beschadigingen, welke nu eenmaal voorkomen bij elk gebruikte auto. De deal was binnen een half uur beklonken en binnen drie dagen kon ik de door mij aangeschafte auto ophalen. Deze bleek ook reeds afgetankt en er lag een grote bos bloemen voor mij klaar, wat een grote verrassing was. Tevens werd er afgesproken om de eerste servicebeurt in Tilburg te doen plaatsvinden, mij zou dan een leenauto ter beschikking gesteld worden voor onbepaalde tijd en niet zoals bij de meeste garages tegenwoordig een huurauto. Nog een groot voordeel dat er bij eventuele calamiteiten via het 06 nummer van de verkoper rechtstreeks contact met hem opgenomen kan worden dus de lijnen zijn erg kort. Bij thuiskomst de auto toch even laten controleren door buurman Appie, eigenaar van garagebedrijf de Assel te Apeldoorn, zijn conclusie luidde: Het is geen straf om eigenaar te zijn van deze auto Ik wil al de medewerkers van de firma Louwman Mercedes Benz te Tilburg bedanken voor hun gastvrij onthaal en in het speciaal Herbert. Je bent voor mij een TOPPER. Groetjes van Joyce en Simon uit Apeldoorn

Reynout

Onderhoud bij 100000 km. Hoe lang duurt dat? Twee uur. Dan wacht ik er op. Na 1 uur en 50 minuten kom een receptionist melden dat ze nog iets extra willen doen, de versnellingsbakolie verversen. Hoe laat wordt het dan? 11.00 uur (=2,5) uur. Nu wacht ik al 3,5 uur en laat de wasbeurt vervallen, net als vorige keer. Volgende keer ander adres!

Jelle van Abeelen

Een proefrit aangevraagd en gemaakt met de nieuwste A-klasse. Verkoper Koen van der Pas heeft me super goed ontvangen, nam ruim de tijd voor vragen, liet meerdere verschillende modellen van de A-klasse zien en gaf duidelijke uitleg. Kortom: een erg fijne ervaring. Bedankt Koen!

Laurens Damsteeg

Dit is de tweede bedrijfsbus die we daar bestellen en dat is niet voor niets! De service is echt top. Vanaf het bestelmoment tot het aflevermoment ben ik goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Zelfs heb ik een filmpje mogen ontvangen toen de bus was aangekomen in Gorinchem. Onze verkoper is Gerwin en hij heeft echt passie voor zijn vak. Een vakkundige verkoper! Bedankt voor de goede service, wij blijven klant bij jullie.

de Vries

W212 laten voorzien van een fabrieksorgineel alarm. Werkzaamheden vakkundig verricht. Prettige garage, prima ontvangst. Prijs/kwaliteit top!

M Kabak

Ik heb op de site van Rüttchen een auto gezien en meteen contact opgenomen en aangegeven dat ik de auto wil kopen en mijn huidige auto wil inruilen. De medewerker heeft me gevraagd of ik de fotos van mijn auto kon mailen om een offerte te maken. Ik heb de fotos meteen gestuurd. 2 dagen later heb ik gebeld om de status van de offerte te vragen en ik heb gehoord dat de auto is verkocht. 2 weken later heb ik weer een auto gezien, weer gebeld, weer de fotos van mijn auto gestuurd en weer een \'sorry, die auto is helaas verkocht\' gehoord.

Erik van den Bergh

Afgelopen weekend een schitterende CLA shooting break opgehaald bij Rüttchen Tilburg verkocht door Koen van der Pas. Hij is iemand waar een bedrijf heel zuinig op moet zijn, steeds correct snel en adequaat handelend, uiterst klantgericht en gedreven. Voor de proefrit de week ervoor heeft hij zelfs de zaak op zondag opengedaan omdat wij niet anders konden komen! Over service gesproken! Ook in de aftersales is Koen uiterst correct, hij maakt duidelijke en heldere afspraken. Ik ben dus meer dan tevreden over de aankoop bij deze firma en in het bijzonder over het \"premium\"gevoel dat Koen ons heeft meegegeven. De auto is overigens ook top :)