Fortis Automotive

Watergoorweg 90-92, 3861 MA NIJKERK

Openingstijden

435 beoordelingen

4,5

435 Reviews

Karin

Gevoel was meteen goed. Fijn gesprek met Stefan. Er waren nog wat kleine puntjes die moesten gebeuren aan de auto. Bij het ophalen was alles keurig afgetikt zoals afgesproken. In 1 automatje zat een gat waar ik bij thuiskomst achter kwam. Dit hadden we beiden niet gezien. Er wordt nu een nieuwe set matjes kosteloos opgestuurd. Kortom super service! #Aanrader!

Paul

Meer informatie over juridische kennisgeving voor openbare reviews op Google Maps. Fortis Automotive Watergoorweg 90-92, 3861 MA Nijkerk Autohandel Paul Korsten 1730 punten 3 dagen geleden Afgelopen week hebben wij bij Fortis Automotive een Ford Mondeo gekocht. We werden erg goed ontvangen (omdat wij uit Venray komen) kregen we eerst een lekker bakkie koffie en werd ons alles vertelt over de mondeo. De hele geschiedenis van de wagen kon ik inzien en de koop was gauw bekrachtigd. Bij het ophalen van de wagen had Stefan er een mooie strik op gedaan. Wij zijn 200% tevreden en raden deze garage iedereen aan die een mooie goeie wagen zoekt. Stefan jij verdient een dikke 10 voor klant vriendelijkheid.. Dank jullie wel voor de fijne service.

Iris

Vorige week zaterdag na een niet zo fijne ervaring bij een garage in Utrecht. Kwamen we terecht bij Fortis Automotive Nijkerk. Hier werden wij heel netjes ontvangen en geholpen door Kees Klein. Ondanks dat het erg druk was in de zaak, bleef hij heel netjes ons te woord staan en zijn we samen tot een koopovereenkomst gekomen voor onze Renault Megane (Bose), eenmaal op weg naar huis, kregen we binnen 15minuten pech met de auto. Gelijk na de zaak gebeld, Kees bleef ons net als in de zaak netjes te woord staan en hielp ons zoeken naar een oplossing. We moesten proberen terug te komen, dat lukte echter niet. Toen de ANWB gebeld, deze gekomen maar mochten ons niet afslepen. Wederom met Kees gebeld, na sluit kwam hij samen met zijn collega naar het tankstation waar we gestrand waren. Ze gaven ons een leenauto mee en hun sleepten onze auto mee terug. Op hun kosten werd het Thermostaathuis vervangen en ze hebben daarnaast de auto keurig netjes nagelopen. Alles gefixt en APK gecheckt. Nu was mijn man erg onder de indruk van de hele pech zaterdag en mailde ik zondags met Kees. Of er niet een mogelijkheid was, om mijn man te verrassen. Dat de auto voor het huis stond als hij terug kwam van werk. En ja hoor, daar kwam de mail. Wij brengen hem naar huis! Wat een TOP service, van de pech zaterdag tot het thuis afleveren van de auto en al het mailverkeer van de week. Ze lieten ons niet in de steek! Echt waar Kees en collega onwijs, onwijs bedankt voor jullie woorden en daden. Het heeft alles goed gemaakt.

Anton en Jacqueline

Wij hebben in september een Kia Sportage gekocht bij Fortis Automotive en zijn daarbij heel vriendelijk en deskundig geholpen door Stefan. De manier waarop met de klant wordt omgegaan geeft meteen een vertrouwde indruk. Je hebt totaal niet het gevoel dat geprobeerd wordt je een auto “aan te smeren”. Nadat wij in eerste instantie nog twijfels hadden over de aankoop van de auto was het geen enkel probleem een tweede proefrit te maken en bleken onze twijfels geheel onterecht te zijn. Ook voor onze inruilauto hebben wij een redelijke prijs gekregen. De ontbrekende 2e kentekenplaat (voor op de fietsendrager) werd binnen een paar dagen nagestuurd. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij Fortis Automotive van harte kunnen aanbevelen.

Lia

Vandaag een voor ons nieuwe auto opgehaald. Tijdens het zoeken en keuzes maken een zeer prettig contact gehad met Stefan de Ruwe. Vriendelijk, uitgebreid en deskundig advies gekregen. Meedenkend en tips voor het rijden in een elektrische auto.

Rob

Op afstand onder voorbehoud een vw e golf gekocht en vw Caddy op ingeruild. Geholpen door Stefan en Kees. We hebben een fatsoenlijk bedrag voor de Caddy terug gekregen waar andere garages zeker niet in mee konden. We zijn zeer te vreden met de auto geen gekke dingen aan gevonden. Dus lang kort verhaal bedankt Stefan en Kees we raden jullie aan als goede garage.

Seyit Sahin

**Slechte ervaring met Fortis Automotief - wees gewaarschuwd!** Ik wil iedereen waarschuwen voor Fortis Automotief. Dit bedrijf heeft mij een auto verkocht die geadverteerd werd als een Volkswagen Polo Highline. Echter, in werkelijkheid bleek het een Comfortline te zijn. Ondanks meerdere pogingen om dit op te lossen, zowel via e-mail als via het BOVAG Bemiddelingsbureau, heb ik geen enkele oplossing kunnen krijgen. Fortis Automotief doet er alles aan om een auto te verkopen tot het moment dat je het koopcontract tekent. Daarna is er niets meer mogelijk. Ze bieden je een "huisgarantie" aan die nergens op slaat en niets dekt. De auto die ik kocht had vier rotte remmen, een koplamp die niet goed vast zat en een spanrol die helemaal los zat. Alle kosten voor de reparaties heb ik zelf moeten dragen. Na diverse pogingen om tot een oplossing te komen, heb ik alleen maar teleurstellingen ervaren. Het is triest en frustrerend. Mensen, wees gewaarschuwd en doe alsjeblieft geen zaken met Fortis Automotief. Ik ben ervan overtuigd dat 95% van de goede recensies die je leest, afkomstig zijn van hun eigen familie en vrienden. Nogmaals, wees gewaarschuwd!

Onur Bakan

In juni 2024 heb ik een Tesla Model 3 uit 2019 aangeschaft en ik werd zeer vriendelijk geholpen. Echter, bij de eerste bezichtiging van de auto was er een laagje stof op de auto, waardoor we eventuele krasjes niet konden zien. Bij het ophalen van de auto werd ons verteld dat de auto nog even door de wasstraat ging en dat we even moesten wachten. Dit was geen probleem. Bij aankomst zagen we lichte krasjes op de auto, maar dat vond ik niet erg omdat deze eenvoudig te verwijderen waren. Toen we echter aan de rechter achterkant van de auto keken, zagen we lakschade. Ons werd beloofd dat er direct een lakstift opgestuurd zou worden. Ook dit was geen probleem en we waren blij met onze nieuwe auto. Binnen een paar dagen merkte ik echter dat de auto geen bass had. Zelfs na het maximaal instellen van de bass deed deze het niet. Na een paar dagen zonder reactie stuurde ik een mailtje om te vragen naar de status van de lakstift en om het probleem met de bass te melden. Pas na TWEE weken kreeg ik antwoord. De lakstift was die dag van de antwoord op mijn mail verstuurd en ze vroegen of ik de auto al had geüpdatet om het bass-probleem op te lossen. Ik heb direct teruggemaild, maar tot op heden heb ik geen reactie meer ontvangen. De lakstift heb ik uiteindelijk wel ontvangen. Dit was mijn ervaring met de aankoop van een Tesla Model 3. Let dus goed op bij het kopen van een auto!

Angenieta

Fortis Automotive echt een aanrader Wij komen uit Hoek van Holland Eerst een gesprek telefonisch gehad en daar op gereageerd door een afspraak te maken met Kees Het is een heel goed gevoel als ontvangen word in een hele mooi je showroom Er komt direct iemand heel friendelijk aanlopen het gesprek gaat met Kees heel gemoedelijk en wat ook opvallend is niet opdringerig en goed meedenken We hebben in de showroom een hele mooi je VW Polo uitgezocht En dus ook gekocht Fortis Automotive is echt eenaanrader

Thijs

Kees Klein heeft mij uitstekend geholpen, Mijn auto zo om kunnen ruilen voor een andere. Er werd goed meegedacht en gekeken en het geheel was echt zo geregeld. Inmiddels rijdt ik al weer een tijd in de nieuwe auto en met heel veel plezier. Ontzettend bedankt allen!