335 beoordelingen
4,2
335 Reviews
Komen hún woorden na snel afgehandeld, goede auto gekocht . Rijden er nu een maand in en nog geen seconde spijt.
16.10.2024
Mijn oog laten vallen op een auto bij Keijzers. Ik bood een auto ter inruil aan waar op dezelfde dag een rondje mee gereden werd voordat er een bod gedaan werd. Dit bod geaccepteerd en de deal voor de andere auto rondgemaakt. Bij het ophalen van de ‘nieuwe’ auto wilde men opnieuw in de in te ruilen auto rijden, waarna er ineens allerlei punten niet goed zouden zijn aan deze auto. Dit moest eerst (bij voorkeur in hun garage) op onze kosten gerepareerd worden voordat ze de auto zouden inruilen. Als dit vertelt was tijdens de eerste proefrit had ik de deal nooit rondgemaakt. Daarnaast zou de ‘nieuwe’ auto afgeleverd worden met APK, maar de auto was niet gekeurd.
24.09.2024
Wij kwamen eigenlijk bij toeval bij auto keijzers. Maar werden zo vriendelijk ontvangen! Duidelijke uitleg en ontzettend vriendelijke mensen. We hadden al enkele autodealers gehad, veel onvriendelijk, onpersoonlijk en soms ronduit oneerlijk. Hier voelden we ons welkom. En kregen ook meteen een goed gevoel. Onze auto is helemaal nagekeken voor we hem konden ophalen en rijd heerlijk! We zijn er zoo blij mee! Op naar vele veilige kilometers!
18.08.2024
Op 13 mei 2024 heb ik telefonisch een aanbetaling van EUR 1.000,- gedaan voor een tweedehands auto bij Auto Keijzers Exclusives. Dit contact heb ik gehad met de verkoper A. Vroklage. Na de telefonische onderhandeling en verbale overeenkomst over het te betalen bedrag, heb ik van de hiervoor genoemde verkoper per Whatsapp een betaalverzoek gekregen. Deze heb ik per direct betaald en de afspraak was dat ik de auto een week later kon ophalen. Rondweg een uur later heb ik laten weten dat ik van de koop af wilde en dat ik deze wilde ontbinden. De heer Vroklage deelde mee dat dit enkel mogelijk zou zijn indien ik naast de aanbetaling ook nog een aanvullend bedrag van EUR 800,- als administratiekosten zou betalen. De EUR 1.000,- aanbetaling zou omgezet worden naar een deel van de administratiekosten die totaal EUR 1.800,- zouden zijn. Uit paniek heb ik het totaal bedrag van EUR 1.800,- toch betaald. Na overleg met een jurist ben ik erachter gekomen dat ik als consument geen kosten mag maken voor de ontbinding, binnen een termijn van veertien dagen na aankoop indien de koop op afstand is gebeurd. Sterker nog ik zou de aanbetaling van EUR 1.000,- moeten terugkrijgen. Ik heb de Auto Keijzers binnen veertien dagen gewezen op mijn recht op bedenktijd echter tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de toezichthouder ACM.
09.06.2024
Wij hebben de verkoop als zeer prettig ervaren. We zijn geholpen door Wim Kars en dat beviel ons uitermate goed. Heeft ons in alle rust geholpen en luisterde heel goed naar onze wensen en vragen. Totaal geen druk erop en we hadden gelijk het idee ''hier willen we onze auto kopen''. Nogmaals dank en we gaan van deze prachtige auto nog jaren genieten. We bevelen hem iedereen aan!
08.05.2024
Erg goed geholpen en hartelijk ontvangen door wim kars. Neemt de tijd en komt gemaakte afspraken na. Heel klantvriendelijk. Onze gekochte auto is helemaal naar wens! Erg blij mee. Auto keijzers, in het bijzonder Wim Kars, bedankt!
20.04.2024
Omdat mijn vrouw een ernstig whiplash heeft, was ik al een tijd op zoek naar een zeer comfortabele auto. Deze auto moest hydraulische of luchtvering hebben en het liefst van Duitse kwaliteit. Na meerdere Citroëns met hydractieve vering, BMW's en een Mercedes met luchtvering kwam ik bij Keijzers een VW Phaeton tegen. Eindelijk gevonden wat ik al zo lang zocht. Gekocht en ook mijn vrouw vindt dit de meest comfortabele auto die we hebben gehad. Echter, na drie weken knapte de drukleiding van de stuurbekrachtiging. Kan gebeuren. Hoewel buiten de garantie heeft Alexander de auto keurig laten repareren. Ik kreeg eerst een VW Up! mee als leen auto, maar Alexander vond dat niet kunnen vanwege de nekklachten van mijn vrouw en stelde een BMW 530GT ter beschikking. Wat wil je als klant nog meer? Ik wacht alleen nog op de reparatie van twee LED-jes in mijn achterlicht, maar dat gaat ongetwijfeld goed komen!
05.03.2024
3 jaar geleden al een Audi Q5 gekocht bij Auto Keijzers. Gezien de komende gezinsuitbreiding wilden wij een nog grotere auto hebben. Wim Kars gebeld en die heeft ons enorm geholpen met een Volvo XC90. Auto Keijzers is een top bedrijf die kijkt naar jouw situatie en helpt je waar zij jou kunnen helpen. Ze staan altijd voor je klaar. Daarom wil ik Auto Keijzers enorm bedanken. Jullie zijn Toppers. En we zien elkaar zeker weer! Rydell Poepon en gezin
09.01.2024
Afgelopen vrijdag 5 januari mijn 11e auto opgehaald bij Auto Keijzers. Deze keer een mooie zwarte Tesla model Y. Zoals altijd weer hartelijk ontvangen. Bij auto Keijzers is het altijd een beetje thuiskomen. Je kan er terecht voor een mooie personenauto, bedrijfswagen of een auto voor je kinderen. Vroeger al met Tonny, die ook af toe nog in de zaak aanwezig is. En nu met Alexander aan het roer, is ook alles nog steeds top geregeld. Altijd een drankje en ook zelfs een hapje. Nu wederom uitstekend geholpen door Arthur. Deze firma verdient het predikaat uitmuntend! Dat blijkt ook wel uit het 70 jarig bestaan afgelopen jaar. Ik hoop er nog vele jaren terug te komen. Als ik weg rijdt met mijn nieuwe auto, wordt er ook altijd gezegd tot de volgende keer .
06.01.2024
Zaterdag na de verkiezingen naar Apeldoorn gereden waar we werden ontvangen door Wim Kars met een kop koffie en een leuk gesprek Na een enerverend verhaal over het jubileum wat dit weekend gevierd werd toch maar eens serieus over de auto praten.. ik had een Dodge Ram om in te ruilen maar was geen probleem en na 10 minuten waren we het eens! Een dikke week later de auto ingeleverd en de nieuwe stond klaar onder een kleed als nieuw te shinen dankzij een speciale lakbehandeling(ceramiek) Alles met Alexander geregeld en na een kop koffie de nieuwe auto gestart en op naar het Noorden! Wim, Alexander en collega,s bedankt voor prettige ervaring bij jullie!
26.12.2023