Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
410 kilometer is de officiële actieradius van de Volkswagen ID. Buzz 1ST Max met 77 kWh. Maar wat is het échte bereik? Dus hoe ver kom je als met 100 km/h (of 130 km/h) over de snelweg rijdt? Dat testen wij!
Zo langzamerhand moeten we vrezen voor de toekomst van de kleine hatchback. De Ford Fiesta gaat in juni 2023 uit productie. En dat is erg jammer, bewijst hij in een vergelijkende test tegen de Seat Ibiza en de Volkswagen Polo.
Een elektrische suv voor je gezin moet veilig en praktisch zijn. En wat maakt een elektrische suv praktisch? Dat laat de Volkswagen ID.5 beter zien dan de Kia EV6. Tijd voor een directe vergelijking.
Elektrisch rijden is niet alleen goed voor het milieu, het kan ook leuk uitpakken. Dat bewijzen de Kia EV6 en de Volkswagen ID.5 in onze test. De Kia meer dan de Volkswagen …
Met alleen een grote bagageruimte komt een stationwagon niet meer weg, het oog wil ook wat. Daarnaast wenst de consument prestaties én zuinigheid. De driecilinder Peugeot 308 SW bindt de strijd aan met de viercilinder Volkswagen Golf Variant.
In het traditionele C-segment vinden we de Peugeot 308 een van de mooiste auto's. Dat geldt onverkort voor de stationwagonversie, de 308 SW. Maar is de Fransman vanbinnen net zo mooi als vanbuiten? En hoe zit het met de ruimte? We vergelijken de Peugeot 308 SW met de Volkswagen Golf Variant.
De afgelopen maanden pompte Volkswagen ons vol met blije nieuwtjes over de elektrische Volkswagen ID. Buzz. Om ons niet te laten meeslepen in die Buzzmania, verruilen we de aangereikte roze ID. Buzz-bril voor ons eigen, neutraal gekleurde en kritische exemplaar.
Porsche elektrificeert voor het eerst zijn iconische sportwagen, de 911. Uitgerust met een 541 pk sterke performance-hybride moeten de nieuwe GTS-modellen de brug slaan tussen verleden en de toekomst. Of dat is gelukt, ontdekken we in onze eerste test.
De Toyota C-HR is in het vervolg ook leverbaar met een stekker. Daarmee is de C-HR niet volledig elektrisch, maar een plug-in hybride auto. Na een eerste rij-indruk vragen we ons oprecht af of de sterkste hybride uitvoering nog bestaansrecht heeft, vooral gezien de prijs van de nieuwe PHEV-versie.
Al sinds 1973 rolt de Volkswagen Passat van de band. De negende generatie is er alleen als stationwagon, maar Volkswagen heeft extra zijn best gedaan om er een goede auto van te maken. Je kunt meer bagage verstouwen dan in een Mercedes E-klasse Estate. En wat rijdt hij verbluffend goed.