Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
523 kilometer is de officiële actieradius van de Skoda Enyaq Coupé RS iV met 77 kWh. Maar wat is het échte bereik van deze Skoda? Dus hoe ver kom je als met 100 km/h (of 130 km/h) over de snelweg rijdt? Dat testen wij!
Een suv-coupé is net zo zinvol als een sportwagen met een verhoogd dak. Desondanks zijn de hoogbenige 'schuinsmarcheerders' niet meer weg te denken. Skoda haakt graag bij de trend aan met de Enyaq Coupé, die in één opzicht zelfs een beetje beter is dan de gewone Enyaq.
De werkelijke actieradius van elektrische auto's valt vaak vies tegen. In absolute kilometers gemeten, in elk geval. Kijk je naar de procenten, dan zijn dit de 10 elektrische auto's waarvan de actieradius het meest tegenvalt.
De vernieuwde Skoda Karoq is een rijdende paradox. Hij doet (bijna) alles goed, maar toch ben je hem vergeten zodra je uitstapt. En zo willen mensen het graag, kennelijk. Want het broertje van de Seat Ateca en Volkswagen T-Roc heeft over klandizie weinig te klagen.
Porsche elektrificeert voor het eerst zijn iconische sportwagen, de 911. Uitgerust met een 541 pk sterke performance-hybride moeten de nieuwe GTS-modellen de brug slaan tussen verleden en de toekomst. Of dat is gelukt, ontdekken we in onze eerste test.
De Toyota C-HR is in het vervolg ook leverbaar met een stekker. Daarmee is de C-HR niet volledig elektrisch, maar een plug-in hybride auto. Na een eerste rij-indruk vragen we ons oprecht af of de sterkste hybride uitvoering nog bestaansrecht heeft, vooral gezien de prijs van de nieuwe PHEV-versie.
Al sinds 1973 rolt de Volkswagen Passat van de band. De negende generatie is er alleen als stationwagon, maar Volkswagen heeft extra zijn best gedaan om er een goede auto van te maken. Je kunt meer bagage verstouwen dan in een Mercedes E-klasse Estate. En wat rijdt hij verbluffend goed.