Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
Er gingen al geruchten, en nu lijkt de kogel dan eindelijk door de kerk: de Toyota Celica keert terug.
Hyundai heeft het doek getrokken van de nieuwe Hyundai Ioniq 9. Dat moet een enorm doek zijn geweest, want de 7-persoons SUV is 5,06 meter lang. Daarmee is de Ioniq 9 nog iets langer dan zijn zustermodel Kia EV9. En ook de volgende 9 dingen doet hij anders.
De designers van DS wilden graag dat de SM Tribute in productie zou gaan. Helaas zet de top van het bedrijf daar een streep door. Zo laat het merk een mooie kans schieten om Chinese EV-fabrikanten af te troeven.
Jaguar staat aan de vooravond van een revolutionaire transformatie. Het merk wordt volledig elektrisch en wil gaan concurreren met Bentley en Rolls-Royce. Maar ook het imago moet volledig op de schop.
Over heel 2024 verwacht de Nederlandse overheid 1 miljard euro méér aan autobelastingen binnen te harken dan in 2023. Lees (en huiver) hoeveel wij automobilisten bijdragen aan de begroting en wat onze grootste ‘gift’ is.
Kou is een van de grootste vijanden van elektrische auto’s: de actieradius holt naar beneden en het opladen gaat traag. Een nieuwe accu van de grootste batterijproducent ter wereld kan dit probleem oplossen.
Renault gaat in 2028 beginnen met zijn volgende generatie van EV’s. De dashboards van die modellen gaan flink op de schop. Van de eerste schetsen schrikken we ons een hoedje, maar hoofdontwerper Gilles Vidal probeert ons gerust te stellen. Dat lukt niet helemaal…