Ik ben ingelogd, maar zie mijn advertenties niet.
Vermoedelijk bent u ingelogd met een particulier account. Log uit en ga naar Login Autobedrijf. Vul hier uw gebruikersnaam in waarmee u geregistreerd staat bij AutoScout24. (Let op! Uw gebruikersnaam is nooit uw e-mailadres. Dit is meestal uw klantennummer.) Weet u uw wachtwoord niet? Klik dan op wachtwoord vergeten en vul nogmaals uw klantnummer in. U ontvangt meteen een link per e-mail. Na het klikken op deze link kunt u een nieuw wachtwoord instellen.
Hoe kan ik een advertentie verwijderen?
De wijze van verwijderen hangt af van uw invoer.
A. U voert gegevens in via uw dataleverancier:
Adverteert u via een dataleverancier? Dan dient u uw advertenties te verwijderen in het systeem van de dataleverancier. Uw dataleverancier is namelijk leidend, dit betekent dat aanpassingen in de B2B omgeving overschreven worden door uw dataleverancier.
B. U voert advertenties handmatig in:
Login in de B2B omgeving.
Klik op "Verkopen en beheren".
Ga naar "Advertenties".
Vink de occasions aan die verwijderd moeten worden en klik bovenaan de pagina op "Verwijderen".
Graag maken wij u erop attent dat AutoScout24 geen kopie van uw advertentie bewaart. Maak indien gewenst een kopie/print van uw advertentie voordat u hem verwijderd.
Hoe kan ik mijn voertuig(en) beter laten opvallen?
U kunt uw voertuigen extra onder de aandacht brengen bij uw doelgroep door uw voertuigen omhoog te plaatsen. U heeft daarbij de keuze uit een Plus of Premium Advertentie. Meer informatie over onze producten en diensten vind u hier.
Onze klantenservice adviseert u graag: telefoonnummer 088 - 73 00 100.
Hoe activeer ik de Plus of Premium Advertentie?
Klik op "Verkopen en beheren" en ga naar "Marketing-Power". Hier kunt u handmatig advertenties als Plus of Premium advertentie markeren of gebruik maken van de activeringshulp. Meer informatie over onze producten en diensten vindt u hier.
Kan ik naast een dataleverancier (occasionbeheer systeem) ook handmatig occasions invoeren?
Ja dat kan. Let wel op, indien de advertentie gekoppeld is aan uw dataleverancier dan worden uw aanpassingen in de B2B omgeving overschreven. De informatie van uw dataleverancier in dan leidend.
Wanneer u handmatig een advertentie plaatst, zal deze nooit door uw dataleverancier aangepast worden. Eventuele wijzigingen dient u dan ook handmatig te doen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice, tel: 088 - 73 00 100.
Hoe krijg ik een foto op de eerste plek?
Dit kunt u gemakkelijk doen door de foto naar de juiste plek te slepen met uw muis.
Wordt mijn occasion verwijderd als het lange tijd op niet actief staat?
Nee. Het deactiveren betekent dat potentiële kopers de occasion niet kunnen zien. Het activeren is simpel en is natuurlijk altijd mogelijk.
Het deactiveren van een occasion heeft niets te maken met het verwijderen ervan.