Kilometerstand
12.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1998
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
110 kW (150 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Supersport
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 12.500 km
- Bouwjaar
- 06/1998
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 110 kW (150 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 5
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
Beschrijving
Te koop aangeboden Yamaha r1 1998 circuit klaar en straat legaal, voorzien van veel upgrades.
Afgelopen jaar zijn alle koelwaterslangen vervangen. Deze zijn vervangen voor originele yamaha koelwater slangen, de kleppen zijn gesteld. Sproeierbezetting is aangepast.
Hieronder een lijstje met aanpassingen welke de motor heeft:
- Brembo Corsa Corta RCS19 rempomp.
- Aangepaste voorpoten door HK Suspension.
- Volledig instelbare wilbers 642 adjustline achter schokdemper.
- Achterbrug van een Yamaha R1 2002.
- Voorzien van een lichtere 5 spaaks yamaha velgen. ( achtervelg van een 2012 r1, voorvelg uit een 2010 yamaha r6 dit scheelt samen meer dan 10kilo)
- TRW racing remschijven i.c.m. TRW TRQ remblokken. ( Deze zijn ook lichter)
- Instelbare stuurdemper
- healtech versnellingindicator.
- healtech quickshifter (kun je met de telefoon aanpassen).
- PP racing clip-ons- PP racing snelsluiting tank
- PP racing voetsteunen
- PP racing schakelset (staat nu op moto gp shift, dit kun je omdraaien).
- 520 ketting conversie. ( renthal aluminium racing tandwielen ).
- Carbon/kevlar blok protectie.
- balhoofdlager upgrade- achterbrug heeft nieuwe lagers
- velgen zijn ook voorzien van nieuwe lagers.
Ben vast nog onderdelen / aanpassingen vergeten.
Al met al is er heel veel aangepast om de motor strakker / beter en lichter te krijgen. Dit is ook aan alles te merken wanneer je er mee rijdt.
De liefhebber en kenner weet hoeveel tijd het kost om iets bij elkaar te zoeken zodat het ook echt positief uitpakt en niet alleen cosmetisch is.
Heb de motor straat klaar gemaakt door er weer een koplamp, knipperlichten, achterlicht etc in te bouwen.
Er is nog een extra frame bij zonder kenteken.
Kilometerstand op de tellerbak klopt niet van de motor, de originele tellerbak van de motor gaf 1000rpm te veel aan. Deze heb ik er bij en daar staat ergens tussen de 10 en 15dkm op.
De motor is perfect voor bijvoorbeeld de Nineties Superbike Day, maar ook voor vele andere classic/youngtimer/90's dagen in Nederland, duitsland en belgie.
Afgelopen jaar zijn alle koelwaterslangen vervangen. Deze zijn vervangen voor originele yamaha koelwater slangen, de kleppen zijn gesteld. Sproeierbezetting is aangepast.
Hieronder een lijstje met aanpassingen welke de motor heeft:
- Brembo Corsa Corta RCS19 rempomp.
- Aangepaste voorpoten door HK Suspension.
- Volledig instelbare wilbers 642 adjustline achter schokdemper.
- Achterbrug van een Yamaha R1 2002.
- Voorzien van een lichtere 5 spaaks yamaha velgen. ( achtervelg van een 2012 r1, voorvelg uit een 2010 yamaha r6 dit scheelt samen meer dan 10kilo)
- TRW racing remschijven i.c.m. TRW TRQ remblokken. ( Deze zijn ook lichter)
- Instelbare stuurdemper
- healtech versnellingindicator.
- healtech quickshifter (kun je met de telefoon aanpassen).
- PP racing clip-ons- PP racing snelsluiting tank
- PP racing voetsteunen
- PP racing schakelset (staat nu op moto gp shift, dit kun je omdraaien).
- 520 ketting conversie. ( renthal aluminium racing tandwielen ).
- Carbon/kevlar blok protectie.
- balhoofdlager upgrade- achterbrug heeft nieuwe lagers
- velgen zijn ook voorzien van nieuwe lagers.
Ben vast nog onderdelen / aanpassingen vergeten.
Al met al is er heel veel aangepast om de motor strakker / beter en lichter te krijgen. Dit is ook aan alles te merken wanneer je er mee rijdt.
De liefhebber en kenner weet hoeveel tijd het kost om iets bij elkaar te zoeken zodat het ook echt positief uitpakt en niet alleen cosmetisch is.
Heb de motor straat klaar gemaakt door er weer een koplamp, knipperlichten, achterlicht etc in te bouwen.
Er is nog een extra frame bij zonder kenteken.
Kilometerstand op de tellerbak klopt niet van de motor, de originele tellerbak van de motor gaf 1000rpm te veel aan. Deze heb ik er bij en daar staat ergens tussen de 10 en 15dkm op.
De motor is perfect voor bijvoorbeeld de Nineties Superbike Day, maar ook voor vele andere classic/youngtimer/90's dagen in Nederland, duitsland en belgie.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.