Kilometerstand
77.500 km
Transmissie
-
Bouwjaar
03/1996
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
110 kW (150 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 77.500 km
- Bouwjaar
- 03/1996
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 110 kW (150 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Handvatverwarming
- Kap
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Betreft een goed onderhouden Yamaha Thunderace 1000R uit 1996. Na anderhalf jaar in mijn bezit besluit ik om naar iets anders opzoek te gaan, zelf heb ik met de Ace ca. 20000 km gereden en herft me nooit in de steek laten vallen.
Er zijn wat aanpassingen gedaan zoals:
- Stalen HEL racing koppeling- en remleidingen
- Healtech Quickshifter in combinatie met GP-Shift, je kunt de quickshifter volledig aanpassen naar wensen door middel van een app op je telefoon.
- Alle bevestigingsmaterialen van kuipdelen zijn nieuwe in zwarte kleur
- Ketting smeer systeem
De Thunderace is voorzien van een Bos-demper die heerlijk geluid maakt, handverwarming en dynojet kit.
Het is een zeer snelle motorfiets die erg stabiel is bij hoge snelheden, hij voelt best wel zwaar aan omdat de Ace best wel breed is. Toch krijg je makkelijk je knie aan de grond tijdens bochten nemen. Qua zit houding, dit is nog niet een supersport maar een sport tourer.
Week geleden zijn de remmen aangepakt, deze zijn vervangen van standard brembo naar EBC dubbel H remblokken die meer rem prestatie geven. Deze week worden de carburateurs aangepakt en gesynchroniseerd.
Momenteel is de kmstand 77xxx, loopt wel op aangezien ik er dagelijks mee rij. Helaas heeft de Thunderace een minpuntje, dat is een lichte schade aan de linkse kuipdelen.
Ik ben zelf op dit motor begonnen na het behalen van mijn rijbewijs en ik kan aangeven dat dit een prima motor is. Natuurlijk dien je jezelf in de gaten te houden met het open trekken van de gas omdat die in zijn twee nog ooit omhoog wilt. Verder is die zeer stabiel en telkens als ik er op stap heb ik geen angst om mee te rijden.
Voor meer informatie, fotos of vragen kunt u mij een bericht sturen.
Prijs is altijd onderhandelbaar, echter graag langs de motor.
Met vriendelijke groeten,
Mateusz
Er zijn wat aanpassingen gedaan zoals:
- Stalen HEL racing koppeling- en remleidingen
- Healtech Quickshifter in combinatie met GP-Shift, je kunt de quickshifter volledig aanpassen naar wensen door middel van een app op je telefoon.
- Alle bevestigingsmaterialen van kuipdelen zijn nieuwe in zwarte kleur
- Ketting smeer systeem
De Thunderace is voorzien van een Bos-demper die heerlijk geluid maakt, handverwarming en dynojet kit.
Het is een zeer snelle motorfiets die erg stabiel is bij hoge snelheden, hij voelt best wel zwaar aan omdat de Ace best wel breed is. Toch krijg je makkelijk je knie aan de grond tijdens bochten nemen. Qua zit houding, dit is nog niet een supersport maar een sport tourer.
Week geleden zijn de remmen aangepakt, deze zijn vervangen van standard brembo naar EBC dubbel H remblokken die meer rem prestatie geven. Deze week worden de carburateurs aangepakt en gesynchroniseerd.
Momenteel is de kmstand 77xxx, loopt wel op aangezien ik er dagelijks mee rij. Helaas heeft de Thunderace een minpuntje, dat is een lichte schade aan de linkse kuipdelen.
Ik ben zelf op dit motor begonnen na het behalen van mijn rijbewijs en ik kan aangeven dat dit een prima motor is. Natuurlijk dien je jezelf in de gaten te houden met het open trekken van de gas omdat die in zijn twee nog ooit omhoog wilt. Verder is die zeer stabiel en telkens als ik er op stap heb ik geen angst om mee te rijden.
Voor meer informatie, fotos of vragen kunt u mij een bericht sturen.
Prijs is altijd onderhandelbaar, echter graag langs de motor.
Met vriendelijke groeten,
Mateusz
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.