Kilometerstand
41.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
01/2020
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
35 kW (48 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sport Touring
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 41.000 km
- Bouwjaar
- 01/2020
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 35 kW (48 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 689 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Koffer/Topkoffer
- Valbeugel
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Yamaha Tracer 700 2020 | 35 kW ABS
Na langer dan een jaar eigenaar te zijn van deze motor doe ik hem jammer genoeg weg.
Onderhoudshistorie:
1) Ik heb de motor gekocht van een motorzaak met +/- 10.500 kilometer op de teller. Bij aanschaf heeft de standaard motordealer onderhoud plaatsgevonden.
2) Vervolgens heb ik op +/- 20.000 kilometer de motor voor een beurt naar de garage gebracht waarbij de bougies, luchtfilter, motorolie/oliefilter, koelvloeistof en het remvloeistof is vervangen.
3) Met +/- 30.000 kilometer op de teller heb ik de motor nogmaals voor een beurt naar de garage gebracht waarbij de motorolie/oliefilter en de voor- en achterband is vervangen (Michellin Road 6). Er is uiteraard gecontroleerd op alle belangrijke punten op de motor en heb ik mij laten vertellen dat de motor in top staat is.
4) Op 40.000 kilometer is de ketting en tandwiel vervangen en de achter remblok.
5) Op 41.000 kilometer is de olie + oliefilter, luchtfilter en bougies vervangen.
Daarnaast heb ik wekelijks het kettingonderhoud gedaan (ketting schoonmaken en opnieuw inspuiten). Ik ben een motorliefhebber, dus ik heb geprobeerd om de motor in ieder geval om de week schoon te maken.
Opties:
* 12 volt aansluiting;
* Telefoonhouder;
* GIVI topkofferrek met topkofferplaat (Monokey M7);
* GIVI topkoffer (V58NN Maxia 5 Monokey) 58 liter (met 2 sleutels) (t.w.v. € 335,03);
* Valdoppen (zowel links als rechts);
* Radiator bescherming;
* Twee normale motorsleutels en één moedersleutel (rood);
* Motorhoes.
Extra informatie:
1) De motor is altijd getankt met E98 Benzine, omdat dit stukken beter is voor de motor.
2) Het is één keer voorgekomen dat de motor bij stilstaan op zijn zij is gevallen. Echter, de motor heeft zo goed als geen schade. De valdop aan de linkerzijde heeft lichte schade en het stuurscherm aan de linkerzijde heeft een kras dat niet opvalt, maar wel met je handen te voelen is.
3) Ik trek geen wheelies en doe geen burn-outs of dergelijk.
4) De motor is elektronisch op 35 kW begrensd. Met andere woorden is het nog steeds mogelijk om het volle toerenbereik te behalen.
Indien je interesse hebt, voel je vrij om een bericht achter te laten. Ik zal dan zo snel mogelijk proberen te reageren. Het is mogelijk om een testrit te maken!
Tot slot merk ik even op dat ik de motor nog steeds gebruik, dus daarom kan de kilometerstand uiteindelijk iets hoger zijn.
Na langer dan een jaar eigenaar te zijn van deze motor doe ik hem jammer genoeg weg.
Onderhoudshistorie:
1) Ik heb de motor gekocht van een motorzaak met +/- 10.500 kilometer op de teller. Bij aanschaf heeft de standaard motordealer onderhoud plaatsgevonden.
2) Vervolgens heb ik op +/- 20.000 kilometer de motor voor een beurt naar de garage gebracht waarbij de bougies, luchtfilter, motorolie/oliefilter, koelvloeistof en het remvloeistof is vervangen.
3) Met +/- 30.000 kilometer op de teller heb ik de motor nogmaals voor een beurt naar de garage gebracht waarbij de motorolie/oliefilter en de voor- en achterband is vervangen (Michellin Road 6). Er is uiteraard gecontroleerd op alle belangrijke punten op de motor en heb ik mij laten vertellen dat de motor in top staat is.
4) Op 40.000 kilometer is de ketting en tandwiel vervangen en de achter remblok.
5) Op 41.000 kilometer is de olie + oliefilter, luchtfilter en bougies vervangen.
Daarnaast heb ik wekelijks het kettingonderhoud gedaan (ketting schoonmaken en opnieuw inspuiten). Ik ben een motorliefhebber, dus ik heb geprobeerd om de motor in ieder geval om de week schoon te maken.
Opties:
* 12 volt aansluiting;
* Telefoonhouder;
* GIVI topkofferrek met topkofferplaat (Monokey M7);
* GIVI topkoffer (V58NN Maxia 5 Monokey) 58 liter (met 2 sleutels) (t.w.v. € 335,03);
* Valdoppen (zowel links als rechts);
* Radiator bescherming;
* Twee normale motorsleutels en één moedersleutel (rood);
* Motorhoes.
Extra informatie:
1) De motor is altijd getankt met E98 Benzine, omdat dit stukken beter is voor de motor.
2) Het is één keer voorgekomen dat de motor bij stilstaan op zijn zij is gevallen. Echter, de motor heeft zo goed als geen schade. De valdop aan de linkerzijde heeft lichte schade en het stuurscherm aan de linkerzijde heeft een kras dat niet opvalt, maar wel met je handen te voelen is.
3) Ik trek geen wheelies en doe geen burn-outs of dergelijk.
4) De motor is elektronisch op 35 kW begrensd. Met andere woorden is het nog steeds mogelijk om het volle toerenbereik te behalen.
Indien je interesse hebt, voel je vrij om een bericht achter te laten. Ik zal dan zo snel mogelijk proberen te reageren. Het is mogelijk om een testrit te maken!
Tot slot merk ik even op dat ik de motor nog steeds gebruik, dus daarom kan de kilometerstand uiteindelijk iets hoger zijn.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.