Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
148.159 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
04/1981
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
114 kW (155 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikGaranties en certificaten
Het NAP-logo staat voor een logisch opbouw van de reeks bekende kilometerstanden. De RDW checkt dit voor alle Nederlandse voertuigen.
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
- Landversie
- Zwitserland
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 148.159 km
- Bouwjaar
- 04/1981
- APK
- 06/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Vorige eigenaren
- 4
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 114 kW (155 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.849 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.300 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen bekleding
- Open dak
- Stoelverwarming
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- Centrale vergrendeling
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen (14")
- Noodwiel
- Reservewiel
- Rokerspakket
- Skiluik
- Vierseizoenenbanden
- Wassysteem voor koplampen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Bruin
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Beige
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Classic Roadster biedt aan:
De Volvo 264 kwam in 1980 als top model op de markt van de 200 serie waarbij de auto was voorzien van een V6 motor (de bekende PRV motor die in samenwerking van verschillende merken op de markt kwam). De 264 was er als sedan, stationwagon en Bertone coupe. Vandaag de dag is een mooie en kloppende Volvo 264 een zeldzaamheid. Deze 264 is uitgerust met een automaat en diverse luxe.
Deze koper kleurige Volvo 264 is nieuw in Zwitserland geleverd. Hier is nog diverse documentatie van aanwezig. In 2010 is de auto naar Nederland gekomen. De laatste eigenaar heeft de Volvo vanaf 2017 in bezit gehad en diverse zaken verbeterd en aangepakt. Hieronder een overzicht van de grotere werkzaamheden.
-2018 Wielkastranden vervangen en volledig overgespoten (ivm blanke lak schade).
-2021 Nokkenassen en tuimelaars vervangen.
-2022 Volledige uitlaat vervangen
-2023 Ophangrubbers vervangen
-2023 Dinitrol behandeling bij Gosliga Leeuwarden
-2024 Nieuwe schokdempers en remslangen achter
De Volvo verkeert in een keurige staat voor zijn leeftijd en is een genot om mee te rijden. Dichter bij de vroege jaren 80 kun je bijna niet komen dan door een ritje in deze Zweedse schone. Ook alle luxe zaken als airconditioning, radio, centrale vergrendeling werken naar behoren. Een prachtige auto voor de echte liefhebber.
Uiteraard blijft het een klassieker van 44 jaar oud! Heb daarom niet dezelfde verwachtingen als bij een jonge occasion.
Deze klassieke Volvo 264 bieden wij u aan voor €13.750,-
- Volvo 264 2.8 GLE
- Kenteken: 28-NSG-4
- Bouwjaar 02-04-1981
- Km stand 148.159 KM
- APK tot en met 16-06-2025
- Inclusief onderhoudsbeurt
- Prachtige staat!
- Origineel Zwitserse auto
- 2.8 PRV V6 Benzine motor
- Automaat
- Elektrische ramen en handmatig schuifdak
- Leder
- Taxatierapport van de Volvo Klassieker Vereniging van €17.000
De Volvo 264 kwam in 1980 als top model op de markt van de 200 serie waarbij de auto was voorzien van een V6 motor (de bekende PRV motor die in samenwerking van verschillende merken op de markt kwam). De 264 was er als sedan, stationwagon en Bertone coupe. Vandaag de dag is een mooie en kloppende Volvo 264 een zeldzaamheid. Deze 264 is uitgerust met een automaat en diverse luxe.
Deze koper kleurige Volvo 264 is nieuw in Zwitserland geleverd. Hier is nog diverse documentatie van aanwezig. In 2010 is de auto naar Nederland gekomen. De laatste eigenaar heeft de Volvo vanaf 2017 in bezit gehad en diverse zaken verbeterd en aangepakt. Hieronder een overzicht van de grotere werkzaamheden.
-2018 Wielkastranden vervangen en volledig overgespoten (ivm blanke lak schade).
-2021 Nokkenassen en tuimelaars vervangen.
-2022 Volledige uitlaat vervangen
-2023 Ophangrubbers vervangen
-2023 Dinitrol behandeling bij Gosliga Leeuwarden
-2024 Nieuwe schokdempers en remslangen achter
De Volvo verkeert in een keurige staat voor zijn leeftijd en is een genot om mee te rijden. Dichter bij de vroege jaren 80 kun je bijna niet komen dan door een ritje in deze Zweedse schone. Ook alle luxe zaken als airconditioning, radio, centrale vergrendeling werken naar behoren. Een prachtige auto voor de echte liefhebber.
Uiteraard blijft het een klassieker van 44 jaar oud! Heb daarom niet dezelfde verwachtingen als bij een jonge occasion.
Deze klassieke Volvo 264 bieden wij u aan voor €13.750,-
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Classic Roadster
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 5.496,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,71
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 229,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0739
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0443
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Type verkoper
AutobedrijfClassic Roadster
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2021ContactRens Jan Nanninga
Online diensten
Online adviesOnline contractReserverenBereikbaar
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.