Kilometerstand
450.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1988
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
83 kW (113 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 450.000 km
- Bouwjaar
- 06/1988
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 83 kW (113 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.300 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen
- Noodwiel
Kleur en Bekleding
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Bij deze bied ik mijn Volvo 240 GLT aan, rijdend op zowel benzine als LPG. Een echte klassieker met karakter, bouwjaar bijna 37 jaar geleden, en nog steeds onderweg!
Over de kilometerstand; De auto heeft in de loop der jaren twee keer een andere tellerbak gekregen.
Eerste keer is er een teller met lagere km-stand geplaatst.
Tweede keer is er juist een teller met hogere km-stand geplaatst.
Momenteel staat de teller op ongeveer 520.000 km, maar de werkelijke stand ligt rond de 450.000 km. Dit is ook terug zien in het NAP-rapport, welke ik bij serieuze interesse graag deel.
De staat van de auto:
Laat ik eerlijk zijn: hij is niet meer de mooiste, en hier en daar heeft hij wat aandacht nodig. Maar... de basis is goed!
· Motor loopt super, zowel op benzine als op gas
· Rijdt en schakelt prima
· Interieur verkeert in nette staat
· Gasinstallatie lijkt nog niet zo heel lang geleden te zijn vervangen (onderdelen zien er allemaal redelijk nieuw uit). Ik heb hier helaas geen documentatie van.
Belangrijke aandachtspunten:
Brandstofpomp hoor je (aanwezig geluid)
Remmen voelen niet heel vertrouwd aan – hij remt wel en waarschijnlijk nog voldoende voor de APK, maar hier moet wel wat gebeuren.
Dak is door vorige eigenaar dicht gekit
Buitenkant heeft gebruikerssporen en plekjes, heeft hier en daar wel wat roest maar is niet rot..
De auto hoeft niet weg – hij staat binnen, is geschorst, en wordt alleen verkocht bij een goed bod.
Kortom: een eerlijke Volvo 240 met gebruikssporen, maar met een goed hart.
Over de kilometerstand; De auto heeft in de loop der jaren twee keer een andere tellerbak gekregen.
Eerste keer is er een teller met lagere km-stand geplaatst.
Tweede keer is er juist een teller met hogere km-stand geplaatst.
Momenteel staat de teller op ongeveer 520.000 km, maar de werkelijke stand ligt rond de 450.000 km. Dit is ook terug zien in het NAP-rapport, welke ik bij serieuze interesse graag deel.
De staat van de auto:
Laat ik eerlijk zijn: hij is niet meer de mooiste, en hier en daar heeft hij wat aandacht nodig. Maar... de basis is goed!
· Motor loopt super, zowel op benzine als op gas
· Rijdt en schakelt prima
· Interieur verkeert in nette staat
· Gasinstallatie lijkt nog niet zo heel lang geleden te zijn vervangen (onderdelen zien er allemaal redelijk nieuw uit). Ik heb hier helaas geen documentatie van.
Belangrijke aandachtspunten:
Brandstofpomp hoor je (aanwezig geluid)
Remmen voelen niet heel vertrouwd aan – hij remt wel en waarschijnlijk nog voldoende voor de APK, maar hier moet wel wat gebeuren.
Dak is door vorige eigenaar dicht gekit
Buitenkant heeft gebruikerssporen en plekjes, heeft hier en daar wel wat roest maar is niet rot..
De auto hoeft niet weg – hij staat binnen, is geschorst, en wordt alleen verkocht bij een goed bod.
Kortom: een eerlijke Volvo 240 met gebruikssporen, maar met een goed hart.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.