Kilometerstand
265.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
12/1994
Brandstof
Diesel
Vermogen kW (PK)
59 kW (80 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- SUV/Off-Road/Pick-Up
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 265.000 km
- Bouwjaar
- 12/1994
- Laatste onderhoudsbeurt
- 10/2024
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 07/2022
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 59 kW (80 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.446 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.355 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Diesel
Opties
- Comfort en gemak
- Cruise Control
- Extra
- Dakrails
- Luifel
- Reservewiel
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Kleur interieur
- Grijs
Beschrijving
Feitelijk is dit het onverwoestbare Toyota hilux model dat in licentie door Toyota in Japan is gemaakt voor Volkswagen.
De auto is in 2022 omgebouwd naar rallytrim en heeft in januari 2023 zonder isseus en met succes de Dakar classic volbracht als winnaar in de H0 klasse en beste nederlander overall bij de classics.
Inmiddels is hij teruggebouwd naar straattrim met een afsluitbare huif. In de huif is een staalconstructie aangebracht waardoor er een daktent op kan.
Alle gedemonteerde onderdelen voor de rallytrim zijn bij de prijs inbegrepen als ook de reserveonderdelen..
Ook de daktent en complete raceoutfit voor de chauffeur zitten in de prijs. Verder oa ook de rolbeugel, racestoelen en gordels, dekzeil voor de pickupbak reservewielen met banden etc etc.
De auto is in 2022 omgebouwd naar rallytrim en heeft in januari 2023 zonder isseus en met succes de Dakar classic volbracht als winnaar in de H0 klasse en beste nederlander overall bij de classics.
Inmiddels is hij teruggebouwd naar straattrim met een afsluitbare huif. In de huif is een staalconstructie aangebracht waardoor er een daktent op kan.
Alle gedemonteerde onderdelen voor de rallytrim zijn bij de prijs inbegrepen als ook de reserveonderdelen..
Ook de daktent en complete raceoutfit voor de chauffeur zitten in de prijs. Verder oa ook de rolbeugel, racestoelen en gordels, dekzeil voor de pickupbak reservewielen met banden etc etc.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.