Kilometerstand
198.452 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
05/2006
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
110 kW (150 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 198.452 km
- Bouwjaar
- 05/2006
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 110 kW (150 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.781 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.164 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen stuurwiel
- Lichtsensor
- Neerklapbare passagiersstoel
- Regensensor
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Digitale radio-ontvangst
- Muziekstreaming geïntegreerd
- Radio
- Sound system
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dagrijverlichting
- Hoofd airbag
- Isofix
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Aanraakscherm
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (17")
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Spraakbediening
- Tuning
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Tekoop aangebonden!
Met pijn in mijn hart zet ik mijn Volkswagen Polo 9n3 GTI in de verkoop aangezien deze overbodig is geworden. Ik heb deze auto gekocht met 163.XXX op de teller. Auto was geheel origineel op H&R verlagingsveren na. Er is de loop van de jaren veel tijd en geld in gespendeerd. De Polo is voorzien van de oerdegelijke 1.8L 20V met standaard 150pk en 210 Nm welke is opgeschroefd naar 255Pk en 364Nm op 102 octaan met 1.1 bar turbodruk door JD Engineering in Lochem. (Uitdraai aanwezig) Hierna is deze nog eens terug geweest voor de N75 klep en hebben ze de turbodruk verhoogt naar 1.2 bar. De Pk's zullen dus nog ietsjes hoger uitvallen. Auto is erg snel en ik heb er altijd veel plezier aan gehad, altijd netjes warm gereden en af laten koelen.2006 is de bouwjaar van deze bolide en heeft daarom natuurlijk lichte gebruikerssporen. Geen koopjes jagers, voor niks gaat de zon op ☀️
Er zit een lichte schade aan de rechterzijde van de deurstijl, dit door de vorige eigenaar veroorzaakt is door vermoedelijk de gordel. Dit heb ikzelf als niet storend ervaring en de prio lag ook niet om dit te verhelpen. Verder is bij de koplampen en bestuurdersdeur de blanke lak op een klein oppervlakte wat bij deze auto's helaas een euvel is.
Recent is de ruitenwisser motor + mechanisme vernieuwd.
Lijst van alle extra's/mods: (kenners weten de waarde)- Cruise control achteraf ingebouwd met originele delen- Pioneer SPH250DAB radio (orig. Aanwezig)- Turbodrukmeter- Golf 6 gti stuur (orig. Aanwezig)- Dotz lichtmetalen wielen (orig. Gti velgen aanwezig)- Dunlop sportmaxx RT2 banden- Brembo Extra remschijven + blokken met Goodridge staalflex remleidingen- 4 Bar brandstofdruk regelaar- Silicone oversized TIP (turbo intake pipe)- Silicone throttle body slang- Phenolic intake spacer (voor de warmte uit het spruitstuk te houden)- Airtec FMIC (intercooler voor radiateur) Dbilas dynamic cold air intake- GFB turbo blow-off klep- Gates Kevlar distributieriem met mechanische spanner modificatie (+-10.000 km geleden)- VR6 koppeling met verlicht G60 vliegwiel- Rode NGK bobines met Iridium bougies- Secundaire luchtpomp delete - Soundpipe delete- Milltek downpipe met 200 Cell kat. ook een kat. delete stuk aanwezig- Scorpion catback met demper z.g.a.n. (op dit moment originele demper)- Powerflex draagarm bussen
Voor meer info zie instagram: daan_9n3gti of stuur me een PB.
Met pijn in mijn hart zet ik mijn Volkswagen Polo 9n3 GTI in de verkoop aangezien deze overbodig is geworden. Ik heb deze auto gekocht met 163.XXX op de teller. Auto was geheel origineel op H&R verlagingsveren na. Er is de loop van de jaren veel tijd en geld in gespendeerd. De Polo is voorzien van de oerdegelijke 1.8L 20V met standaard 150pk en 210 Nm welke is opgeschroefd naar 255Pk en 364Nm op 102 octaan met 1.1 bar turbodruk door JD Engineering in Lochem. (Uitdraai aanwezig) Hierna is deze nog eens terug geweest voor de N75 klep en hebben ze de turbodruk verhoogt naar 1.2 bar. De Pk's zullen dus nog ietsjes hoger uitvallen. Auto is erg snel en ik heb er altijd veel plezier aan gehad, altijd netjes warm gereden en af laten koelen.2006 is de bouwjaar van deze bolide en heeft daarom natuurlijk lichte gebruikerssporen. Geen koopjes jagers, voor niks gaat de zon op ☀️
Er zit een lichte schade aan de rechterzijde van de deurstijl, dit door de vorige eigenaar veroorzaakt is door vermoedelijk de gordel. Dit heb ikzelf als niet storend ervaring en de prio lag ook niet om dit te verhelpen. Verder is bij de koplampen en bestuurdersdeur de blanke lak op een klein oppervlakte wat bij deze auto's helaas een euvel is.
Recent is de ruitenwisser motor + mechanisme vernieuwd.
Lijst van alle extra's/mods: (kenners weten de waarde)- Cruise control achteraf ingebouwd met originele delen- Pioneer SPH250DAB radio (orig. Aanwezig)- Turbodrukmeter- Golf 6 gti stuur (orig. Aanwezig)- Dotz lichtmetalen wielen (orig. Gti velgen aanwezig)- Dunlop sportmaxx RT2 banden- Brembo Extra remschijven + blokken met Goodridge staalflex remleidingen- 4 Bar brandstofdruk regelaar- Silicone oversized TIP (turbo intake pipe)- Silicone throttle body slang- Phenolic intake spacer (voor de warmte uit het spruitstuk te houden)- Airtec FMIC (intercooler voor radiateur) Dbilas dynamic cold air intake- GFB turbo blow-off klep- Gates Kevlar distributieriem met mechanische spanner modificatie (+-10.000 km geleden)- VR6 koppeling met verlicht G60 vliegwiel- Rode NGK bobines met Iridium bougies- Secundaire luchtpomp delete - Soundpipe delete- Milltek downpipe met 200 Cell kat. ook een kat. delete stuk aanwezig- Scorpion catback met demper z.g.a.n. (op dit moment originele demper)- Powerflex draagarm bussen
Voor meer info zie instagram: daan_9n3gti of stuur me een PB.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.