Kilometerstand
206.679 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
08/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
55 kW (75 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 206.679 km
- Bouwjaar
- 08/1994
- APK
- 07/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 55 kW (75 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.598 cm³
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 815 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 1
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Stoelverwarming
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Geel
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Bij deze zet ik mijn unieke polo harlekijn prototype te koop. Met de 1.6. Deze heeft 206xxx km gelopen.
Wat betreft de auto gaat het om een harlekijn prototype waarvan er 40 zijn gemaakt ter introductie. Hij is gespoten in de kleuren van benneton, om te laten zien in welke kleuren de auto besteld kon worden. Dit werd zo goed ontvangen dat vw besloot om een harlekijn te maken. Het verschil hier van is alleen dat het auto’s waren waarbij het plaatwerk gedeeld werd tussen 4 auto’s, en kon je onderanderen zien aan het dak welke kleur de auto van origine was. Je kan op een aantal foto’s zien dat er verschillende kleuren zitten op het zelfde panneel zoals de achterdeuren. Wat bij latere harlekijn niet het geval is omdat het simpel weg van auto geruild werd. Ook heeft de auto stoelverwarming wat ik zelf nog wel een leuke onverwachte optie vond.
De auto is voorzien van nieuwe apk
Recent voorzien van een grote beurt waarbij de bougies en kabels. En de achterremmen zijn vervangen. En zo ook de remleidingen.
Nieuwe uitlaat.
Nieuwe accu
Het interieur is in super staat op een klein stukje van het hemeltje na. En de lak heeft wat plekjes. En Blanke lak laat los op sommige plekken (wat te verwachten valt van een auto die 30 is)
Ook zit er een taxatie rapport bij waarbij de auto is getaxeerd op €7000-, die eventueel op gevraagd zou kunnen worden bij intresse
De reden van verkoop is omdat ik er zelf nog 1 heb. En hoe geweldige is ze ook vind. Is 2 hebben wat onnodig. Staat niet in de weg
Wat betreft de auto gaat het om een harlekijn prototype waarvan er 40 zijn gemaakt ter introductie. Hij is gespoten in de kleuren van benneton, om te laten zien in welke kleuren de auto besteld kon worden. Dit werd zo goed ontvangen dat vw besloot om een harlekijn te maken. Het verschil hier van is alleen dat het auto’s waren waarbij het plaatwerk gedeeld werd tussen 4 auto’s, en kon je onderanderen zien aan het dak welke kleur de auto van origine was. Je kan op een aantal foto’s zien dat er verschillende kleuren zitten op het zelfde panneel zoals de achterdeuren. Wat bij latere harlekijn niet het geval is omdat het simpel weg van auto geruild werd. Ook heeft de auto stoelverwarming wat ik zelf nog wel een leuke onverwachte optie vond.
De auto is voorzien van nieuwe apk
Recent voorzien van een grote beurt waarbij de bougies en kabels. En de achterremmen zijn vervangen. En zo ook de remleidingen.
Nieuwe uitlaat.
Nieuwe accu
Het interieur is in super staat op een klein stukje van het hemeltje na. En de lak heeft wat plekjes. En Blanke lak laat los op sommige plekken (wat te verwachten valt van een auto die 30 is)
Ook zit er een taxatie rapport bij waarbij de auto is getaxeerd op €7000-, die eventueel op gevraagd zou kunnen worden bij intresse
De reden van verkoop is omdat ik er zelf nog 1 heb. En hoe geweldige is ze ook vind. Is 2 hebben wat onnodig. Staat niet in de weg
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.