Kilometerstand
250.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
11/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
37 kW (50 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 250.000 km
- Bouwjaar
- 11/1999
- APK
- 03/2024
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2022
- Schadevoertuig
- Ja
- Vorige eigenaren
- 1
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 37 kW (50 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,0 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 134 g/km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Dutch (English below)
We hebben deze Lupo sinds 1999 en hin heeft altijd in een garage gestaan, behalve de laatste drie jaar. Geen crashgeschiedenis.
De auto heeft sinds October 2024 motorschade (synchronisatieriem gescheurd tijdens het rijden) en rijdt niet. Motor is waarschijnlijk total loss. De koppeling is versleten. Andere onderdelen zijn in prima staat (versnellingsbak, accu, airco, vering, uitlaat, elektronica werken allemaal goed).
Gebreken: De lak op de motorkap is beschadigd, er zit een deuk en kras op de rechtervoorkant. Het interieur is in prima staat, de achterbank is onlangs gewassen.
Deze auto moet worden opgehaald in Ede. Hij rijdt niet, dus je moet hem slepen of vervoeren.
_________________________________________________
English:
We owned it since 1999 and always loved and cherished this Lupo. It was my moms and always parked in a garage except the last three years. No crash history.
The car had an engine damage (synchronization belt ripped while driving) and does not drive. Engine probably totalled. The clutch is a bit worn out. Other parts are in fine condition (gearbox, battery, AC, suspension, exhaust, electronics all work well).
Flaws: The paint on the hood is damaged, there is a dent and scratch on the front right. Interior is in ok condition, back seats were recently washed.
This car needs to be picked up in Ede. It does not drive so you need to tow or transport it.
We hebben deze Lupo sinds 1999 en hin heeft altijd in een garage gestaan, behalve de laatste drie jaar. Geen crashgeschiedenis.
De auto heeft sinds October 2024 motorschade (synchronisatieriem gescheurd tijdens het rijden) en rijdt niet. Motor is waarschijnlijk total loss. De koppeling is versleten. Andere onderdelen zijn in prima staat (versnellingsbak, accu, airco, vering, uitlaat, elektronica werken allemaal goed).
Gebreken: De lak op de motorkap is beschadigd, er zit een deuk en kras op de rechtervoorkant. Het interieur is in prima staat, de achterbank is onlangs gewassen.
Deze auto moet worden opgehaald in Ede. Hij rijdt niet, dus je moet hem slepen of vervoeren.
_________________________________________________
English:
We owned it since 1999 and always loved and cherished this Lupo. It was my moms and always parked in a garage except the last three years. No crash history.
The car had an engine damage (synchronization belt ripped while driving) and does not drive. Engine probably totalled. The clutch is a bit worn out. Other parts are in fine condition (gearbox, battery, AC, suspension, exhaust, electronics all work well).
Flaws: The paint on the hood is damaged, there is a dent and scratch on the front right. Interior is in ok condition, back seats were recently washed.
This car needs to be picked up in Ede. It does not drive so you need to tow or transport it.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.