Volkswagen Golf5 R32 3.2 VR6 184KW 5D 4 Motion AUT 2006 Zwart
€ 20.500,-
Onderhandelbaar
Kilometerstand
156.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
09/2006
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
184 kW (250 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 156.000 km
- Bouwjaar
- 09/2006
- APK
- 12/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 10/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 184 kW (250 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 3.200 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Handsfree
- MP3
- Radio
- Sound system
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Achter airbag
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Hoofd airbag
- Isofix
- Stuurbekrachtiging
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Lichtmetalen velgen (18")
- Schakelflippers
- Sportstoelen
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Beste kijker,
Met pijn in mijn hart zet ik mijn mooie Golf 5 R32 te koop.
Reden van de verkoop is dat de auto meer liefde nodig heeft dan ik hem kan geven.
Het is een prachtige auto om in te rijden maar ik merk dat na +-2 jaar aan daily rijden ik niet de tijd, geld en energie er in kan en wil stoppen.
De auto is door Exclusive Swiss Imports naar Nederland gehaald. Heeft in Zwitserland 1 eigenaar gehad en is toen door de eigenaar van ESI gehouden en gereden. Daarna heb ik hem overgenomen. In Zwitserland 0-80.000km, ESI 80.000-127.000km en ik van 127.000-156.000km.
Van alle reparaties en beurten die ik heb laten doen zijn foto’s en bonnen aanwezig. Er is door de eigenaar van ESI zelfs een taxatie rapport opgemaakt. Ook die krijg je mee.
De distributieketting is niet vervangen. Tot op heden geen problemen en de ketting zou een lifetime mee moeten gaan.
De koppeling slipt niet en hij schakelt goed.
De hemel is volledig intact en zakt niet door. (bekend Golf 5 probleem)
Na 18 jaar zitten er uiteraard wat gebruikerssporen/slijtage op de auto. Maar dit is minimaal voor zijn leeftijd.
Zo heeft de voorbumper onderaan wat lichte steen/schraapschade en de bovenkant van de spoiler kleine bobbeltjes/blaasjes (zie foto). Geen idee hoe de bobbeltjes er komen, zo heb ik hem aangeschaft. Verder is de auto helemaal deuk vrij en zitten er bijna geen krassen op.
Het is een zeer nette auto die niet afgetrapt of helemaal versleten is. En ook nog eens compleet en origineel. Het is naar mijn mening een zeldzaam model met relatief weinig km’s. Die in de toekomst gegarandeerd meer waard gaat worden. Zeker als je een garage hebt en hem weg kan zetten wanneer je er niet mee rijdt.
Wat is er gedaan/gerepareerd?
- Velgen zijn opnieuw gepoedercoat
- Beginnende roest in de dorpels verholpen (bekend Golf 5 probleem)
- Nieuwe voorschermen en gespoten naar kleur (bekend Golf 5 probleem)
- Buitenkant motorkap opnieuw gespoten
- Polijsten/restylen (volledig deuk vrij)
- Grote beurt 2024 (waaronder Haldex, bak olie, bougies, filters, remmen en schijven, etc)
- 13 maanden APK (tot december 2025)
- 4 nieuwe Michelin Pilotsport 5 banden (augustus 2024)
- Nieuwe accu
- Nieuwe startmotor
- Nieuw middenconsole/ventilatierooster (bekend Golf 5 probleem)
- Nieuwe schokveren en hoezen achter
- Retro achterlichten (met witte kern). Originele aanwezig en krijg je mee.
- Marter verklikker in motorcabine
- 12V accu lader aangesloten op accu (voor als je hem langere tijd wegzet in de garage)
- Geblindeerde ruiten achter
- Achteruitrij camera
- Koplampen fabrieksnieuw gemaakt
- Midden demper delete en de klep regelbaar gemaakt middels afstandsbediening. Nu kan je kiezen of hij straight piped of normaal klinkt. Super fijne feature! En je heb door de straight pipe de échte VR6 ervaring. Wookie! (zie foto). Middendemper wordt meegeleverd.
Auto wordt geleverd met 2 sleutels, mooie originele VR6 en R32 sleutelhangers en originele boekjes. + wat extra's
Bij serieuze interesse graag een berichtje en geen onzin biedingen.
Ophalen in Koudekerke, Zeeland
Met pijn in mijn hart zet ik mijn mooie Golf 5 R32 te koop.
Reden van de verkoop is dat de auto meer liefde nodig heeft dan ik hem kan geven.
Het is een prachtige auto om in te rijden maar ik merk dat na +-2 jaar aan daily rijden ik niet de tijd, geld en energie er in kan en wil stoppen.
De auto is door Exclusive Swiss Imports naar Nederland gehaald. Heeft in Zwitserland 1 eigenaar gehad en is toen door de eigenaar van ESI gehouden en gereden. Daarna heb ik hem overgenomen. In Zwitserland 0-80.000km, ESI 80.000-127.000km en ik van 127.000-156.000km.
Van alle reparaties en beurten die ik heb laten doen zijn foto’s en bonnen aanwezig. Er is door de eigenaar van ESI zelfs een taxatie rapport opgemaakt. Ook die krijg je mee.
De distributieketting is niet vervangen. Tot op heden geen problemen en de ketting zou een lifetime mee moeten gaan.
De koppeling slipt niet en hij schakelt goed.
De hemel is volledig intact en zakt niet door. (bekend Golf 5 probleem)
Na 18 jaar zitten er uiteraard wat gebruikerssporen/slijtage op de auto. Maar dit is minimaal voor zijn leeftijd.
Zo heeft de voorbumper onderaan wat lichte steen/schraapschade en de bovenkant van de spoiler kleine bobbeltjes/blaasjes (zie foto). Geen idee hoe de bobbeltjes er komen, zo heb ik hem aangeschaft. Verder is de auto helemaal deuk vrij en zitten er bijna geen krassen op.
Het is een zeer nette auto die niet afgetrapt of helemaal versleten is. En ook nog eens compleet en origineel. Het is naar mijn mening een zeldzaam model met relatief weinig km’s. Die in de toekomst gegarandeerd meer waard gaat worden. Zeker als je een garage hebt en hem weg kan zetten wanneer je er niet mee rijdt.
Wat is er gedaan/gerepareerd?
- Velgen zijn opnieuw gepoedercoat
- Beginnende roest in de dorpels verholpen (bekend Golf 5 probleem)
- Nieuwe voorschermen en gespoten naar kleur (bekend Golf 5 probleem)
- Buitenkant motorkap opnieuw gespoten
- Polijsten/restylen (volledig deuk vrij)
- Grote beurt 2024 (waaronder Haldex, bak olie, bougies, filters, remmen en schijven, etc)
- 13 maanden APK (tot december 2025)
- 4 nieuwe Michelin Pilotsport 5 banden (augustus 2024)
- Nieuwe accu
- Nieuwe startmotor
- Nieuw middenconsole/ventilatierooster (bekend Golf 5 probleem)
- Nieuwe schokveren en hoezen achter
- Retro achterlichten (met witte kern). Originele aanwezig en krijg je mee.
- Marter verklikker in motorcabine
- 12V accu lader aangesloten op accu (voor als je hem langere tijd wegzet in de garage)
- Geblindeerde ruiten achter
- Achteruitrij camera
- Koplampen fabrieksnieuw gemaakt
- Midden demper delete en de klep regelbaar gemaakt middels afstandsbediening. Nu kan je kiezen of hij straight piped of normaal klinkt. Super fijne feature! En je heb door de straight pipe de échte VR6 ervaring. Wookie! (zie foto). Middendemper wordt meegeleverd.
Auto wordt geleverd met 2 sleutels, mooie originele VR6 en R32 sleutelhangers en originele boekjes. + wat extra's
Bij serieuze interesse graag een berichtje en geen onzin biedingen.
Ophalen in Koudekerke, Zeeland
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.