Kilometerstand
157.421 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
243 kW (330 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 157.421 km
- Bouwjaar
- 06/1994
- APK
- 07/2024
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 243 kW (330 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.997 cm³
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.417 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Emissieklasse
- Euro 1
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Open dak
- Entertainment en Media
- Sound system
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale vergrendeling
- Electronic Stability Program
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen (19")
- Noodwiel
- Rechtsgestuurd
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Tuning
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Toyota Supra Targa (JDM spec) uit 1994.
Vanuit de fabriek was dit een 2JZGE (non turbo) automaat. Echter is deze geswapped voor een 2JZGTE VVTI en een V161 handbak. Het differentieel is ook geüpgrade naar een A03B.
- Apexi AVC-R Boost Controller
- Mishimoto XLine Radiator
- Mishimotor fan shroud
- 2x JR3 19" 8.5J 235/35/19 (voor)
- 2x JR3 19" 9.5J 265/30/19 (achter)
- Intercooler kit
- Decat
Veel gave roadtrips mee gemaakt, maar vanwege gezinsuitbreiding andere prioriteiten. Hierdoor kom ik niet meer aan de Supra toe.
De Supra heeft in de herfst en wintermaanden altijd binnen gestaan.
Vanuit de fabriek was dit een 2JZGE (non turbo) automaat. Echter is deze geswapped voor een 2JZGTE VVTI en een V161 handbak. Het differentieel is ook geüpgrade naar een A03B.
- Apexi AVC-R Boost Controller
- Mishimoto XLine Radiator
- Mishimotor fan shroud
- 2x JR3 19" 8.5J 235/35/19 (voor)
- 2x JR3 19" 9.5J 265/30/19 (achter)
- Intercooler kit
- Decat
Veel gave roadtrips mee gemaakt, maar vanwege gezinsuitbreiding andere prioriteiten. Hierdoor kom ik niet meer aan de Supra toe.
De Supra heeft in de herfst en wintermaanden altijd binnen gestaan.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.