Kilometerstand
150.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
08/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
243 kW (330 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 150.000 km
- Bouwjaar
- 08/2004
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 243 kW (330 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.794 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.050 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
7,4 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 178 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Lederen stuurwiel
- Wind deflector
- Veiligheid en beveiliging
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen
- Sportstoelen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Te koop! 2004 Toyota mr2 met ca 330pk.
Pure rijders/liefhebbers auto. De mr2 zoals Toyota het had moeten maken.
Technisch als nieuw, komt met nieuwe apk, softtop is aan vervanging toe. De auto staat in de garage en komt enkel met goed weer naar buiten.
Na 8 jaar eigenaarschap en een hoop tijd, liefde en geld wil ik de auto verkopen.
De auto is gebouwd met weekend cruises en trackdays in gedachten maar dit komt er door het gezinsleven niet van. Dus hoop ik iets in de plaats te kunnen kopen met meer zitplekken wat ik vaker kan gebruiken.
Korte samenvatting van de build:
- Motor 2.0 Turbo 3sgte swap Volledig gereviseerd en gebalanceerd(10k km) onderblok, krukas en drijfstangen komen uit 3e generatie 3sgte, Wiseco zuigers, rest van de motor en wat er aan hangt is gen4 3sgte.
Dit om de best mogelijke versie te maken, het blok is dan ook gebouwd om 450pk aan te kunnen.
- Lichtgewicht vliegwiel en krukass pully om de roterende massa laag te houden.
- S54 versnellingsbak met aftermarket 1.5weg lsd
- Enkei rpf1 velgen met yokohama semi slicks
- Carbon scoops
- Bc racing rm series coilovers
- Whiteline swaybars
- Hardware rear arms
- Stoptech pads and braided brakelines
- Aem water m. kit
- Mishimoto radiator
- Rijd op euro98
En dan vergeet ik vast een hoop.
0-100 in 4.6 sec met 3x schakelen.
Een snellere auto zal voor dit geld lastig te vinden zijn!
Ruil mogelijk!
Pure rijders/liefhebbers auto. De mr2 zoals Toyota het had moeten maken.
Technisch als nieuw, komt met nieuwe apk, softtop is aan vervanging toe. De auto staat in de garage en komt enkel met goed weer naar buiten.
Na 8 jaar eigenaarschap en een hoop tijd, liefde en geld wil ik de auto verkopen.
De auto is gebouwd met weekend cruises en trackdays in gedachten maar dit komt er door het gezinsleven niet van. Dus hoop ik iets in de plaats te kunnen kopen met meer zitplekken wat ik vaker kan gebruiken.
Korte samenvatting van de build:
- Motor 2.0 Turbo 3sgte swap Volledig gereviseerd en gebalanceerd(10k km) onderblok, krukas en drijfstangen komen uit 3e generatie 3sgte, Wiseco zuigers, rest van de motor en wat er aan hangt is gen4 3sgte.
Dit om de best mogelijke versie te maken, het blok is dan ook gebouwd om 450pk aan te kunnen.
- Lichtgewicht vliegwiel en krukass pully om de roterende massa laag te houden.
- S54 versnellingsbak met aftermarket 1.5weg lsd
- Enkei rpf1 velgen met yokohama semi slicks
- Carbon scoops
- Bc racing rm series coilovers
- Whiteline swaybars
- Hardware rear arms
- Stoptech pads and braided brakelines
- Aem water m. kit
- Mishimoto radiator
- Rijd op euro98
En dan vergeet ik vast een hoop.
0-100 in 4.6 sec met 3x schakelen.
Een snellere auto zal voor dit geld lastig te vinden zijn!
Ruil mogelijk!
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.