Kilometerstand
300.489 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
11/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
105 kW (143 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 300.489 km
- Bouwjaar
- 11/1999
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 105 kW (143 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.794 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.175 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
7,7 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 185 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Climate Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Handsfree
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Zij-airbags
- Extra
- Reservewiel
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportstoelen
Kleur en Bekleding
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Wegens beëindiging hobby;
Toyota Celica 1.8 vvti
Bouwjaar: 1999
Km stand: 300.000> (loopt nog licht op)
Nieuwe APK en verse olie vanaf 29 April.
Met enige tegenzin verkoop ik mijn Toyota Celica uit 1999. Ik heb deze dame nu 5 jaar in mijn bezit, maar wegens veranderende prioriteiten en het stoppen van de hobby gaat ze de verkoop in. De Celica is in het begin gebruikt als daily, maar daar kwam al vrij snel verandering in, van grootschalig preventief onderhoud om de auto nog vele jaren te kunnen behouden, tot aan een grote hoeveelheid upgrades die het sportieve karakter complimenteren. Helaas word ze tegenwoordig nog maar een paar keer per jaar onder de carport vandaan gehaald voor een korte roadtrip door Duitsland en een paar rondjes Nürburgring, en dat is zonde van een auto in een technische staat als deze. Daarom ben ik voor deze dame op zoek naar een nieuwe liefhebber, die de Celica de liefde geeft die ze verdient, en de laatste puntjes op de i (visueel) wil zetten.
Speclist;
Motor en versnellingsbak: (2021)
2ZZ-GE swapped (192pk) met 192k km's (nu 212k op de motor)
Nieuwe liftbouten
Butterfly valve delete
Blitz SUS panel luchtfilter
TRD 76°c thermostaat
C64 versnellingsbak (T-sport)
Competition Clutch stage 1
Nieuwe shifter bushings
Invidia GT300 einddemper met V-band flens (incl. DB killer)
Stock 2ZZ einddemper optioneel mee over te nemen.
Ophanging: (2022)
Ultra Racing veerpootbrug voor
Ultra Racing stabilisatorstang voor
Hardrace verstelbare eindlinks voor
KW schroefset
Ultra Racing stabilisatorstang achter
Remmen: (2022)
T-Sport remklauwen
Nieuwe ankerplaten voor
Gereviseerde remklauwen achter
Black Diamond slotted remschijven voor
Black Diamond slotted remschijven achter
Black Diamond Predator remblokken
Black Diamond rvs gevlochten remslangen
Motul RBF660 remvloeistof (2023)
Wielen:
Motec MCR2 Ultralight 18" (2024)
Michelin Pilot Sport 4 banden 225/40-ZR18 in totaal nog geen 2000km mee gereden. Zijn als nieuw.
Comfort:
Facelift interieur
Leren 2-tone T-Sport stoelen
Climate control conversie (2023)
Airco condensor (2022)
JVC KWM-730BT double din radio met android auto and apple carplay
Nieuwe CV actuators
Exterieur:
Dynamic sideskirts
Facelift achterlichten
Overig:
Stuurbekrachtigingspomp incl reservoir en oliekoeler vervangen (2024)
Vulhals benzinetank vervangen.
Onderkant van de auto is afgelopen jaar volledig roestvrij gemaakt en heeft een bodembehandeling gehad. Met o.a. dinitrol
Alle werkzaamheden aan de Celica zijn uitgevoerd door SV Sportscars in Raalte (NL) behalve de bodembehandeling (dat is door een ander gespecialiseerd bedrijf gedaan) alle rekeningen zijn aanwezig (ruim 11.000 euro).
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn😅
Eventueel zijn er nog wat reserve onderdelen te koop.
Lift werkt zoals het hoort, trekt lekker door. De Celica plakt lekker aan de weg.
Minpunten;
Linker deur heeft roest onder de spiegel.
De staat van de lak van 'losse delen' is niet fantastisch, eventueel nette 1D0 deuren en motorkap beschikbaar.
Richtprijs is 7000 euro incl de Motecs, of 5500 op de standaard velgen.
Toyota Celica 1.8 vvti
Bouwjaar: 1999
Km stand: 300.000> (loopt nog licht op)
Nieuwe APK en verse olie vanaf 29 April.
Met enige tegenzin verkoop ik mijn Toyota Celica uit 1999. Ik heb deze dame nu 5 jaar in mijn bezit, maar wegens veranderende prioriteiten en het stoppen van de hobby gaat ze de verkoop in. De Celica is in het begin gebruikt als daily, maar daar kwam al vrij snel verandering in, van grootschalig preventief onderhoud om de auto nog vele jaren te kunnen behouden, tot aan een grote hoeveelheid upgrades die het sportieve karakter complimenteren. Helaas word ze tegenwoordig nog maar een paar keer per jaar onder de carport vandaan gehaald voor een korte roadtrip door Duitsland en een paar rondjes Nürburgring, en dat is zonde van een auto in een technische staat als deze. Daarom ben ik voor deze dame op zoek naar een nieuwe liefhebber, die de Celica de liefde geeft die ze verdient, en de laatste puntjes op de i (visueel) wil zetten.
Speclist;
Motor en versnellingsbak: (2021)
2ZZ-GE swapped (192pk) met 192k km's (nu 212k op de motor)
Nieuwe liftbouten
Butterfly valve delete
Blitz SUS panel luchtfilter
TRD 76°c thermostaat
C64 versnellingsbak (T-sport)
Competition Clutch stage 1
Nieuwe shifter bushings
Invidia GT300 einddemper met V-band flens (incl. DB killer)
Stock 2ZZ einddemper optioneel mee over te nemen.
Ophanging: (2022)
Ultra Racing veerpootbrug voor
Ultra Racing stabilisatorstang voor
Hardrace verstelbare eindlinks voor
KW schroefset
Ultra Racing stabilisatorstang achter
Remmen: (2022)
T-Sport remklauwen
Nieuwe ankerplaten voor
Gereviseerde remklauwen achter
Black Diamond slotted remschijven voor
Black Diamond slotted remschijven achter
Black Diamond Predator remblokken
Black Diamond rvs gevlochten remslangen
Motul RBF660 remvloeistof (2023)
Wielen:
Motec MCR2 Ultralight 18" (2024)
Michelin Pilot Sport 4 banden 225/40-ZR18 in totaal nog geen 2000km mee gereden. Zijn als nieuw.
Comfort:
Facelift interieur
Leren 2-tone T-Sport stoelen
Climate control conversie (2023)
Airco condensor (2022)
JVC KWM-730BT double din radio met android auto and apple carplay
Nieuwe CV actuators
Exterieur:
Dynamic sideskirts
Facelift achterlichten
Overig:
Stuurbekrachtigingspomp incl reservoir en oliekoeler vervangen (2024)
Vulhals benzinetank vervangen.
Onderkant van de auto is afgelopen jaar volledig roestvrij gemaakt en heeft een bodembehandeling gehad. Met o.a. dinitrol
Alle werkzaamheden aan de Celica zijn uitgevoerd door SV Sportscars in Raalte (NL) behalve de bodembehandeling (dat is door een ander gespecialiseerd bedrijf gedaan) alle rekeningen zijn aanwezig (ruim 11.000 euro).
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn😅
Eventueel zijn er nog wat reserve onderdelen te koop.
Lift werkt zoals het hoort, trekt lekker door. De Celica plakt lekker aan de weg.
Minpunten;
Linker deur heeft roest onder de spiegel.
De staat van de lak van 'losse delen' is niet fantastisch, eventueel nette 1D0 deuren en motorkap beschikbaar.
Richtprijs is 7000 euro incl de Motecs, of 5500 op de standaard velgen.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.