Kilometerstand
142.965 km
Transmissie
Half/Semi-automaat
Bouwjaar
09/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
206 kW (280 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 142.965 km
- Bouwjaar
- 09/2004
- APK
- 10/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 10/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 10/2023
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 206 kW (280 PK)
- Transmissie
- Half/Semi-automaat
- Cilinderinhoud
- 2.997 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.715 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- CD
- Digitale radio-ontvangst
- Handsfree
- Radio
- Sound system
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Hoofd airbag
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Mistlampen
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Zij-airbags
- Extra
- Aanraakscherm
- Bagageruimte-afscheiding
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (18")
- Rechtsgestuurd
- Reservewiel
- Schakelflippers
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Tuning
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Toyota Aristo V300 Vertex Edition (RHD) 3 liter 2JZ-GTE twin turbo VVT-i motor.
Deze goed onderhouden Toyota Aristo is geimporteerd uit Japan. Ik ben zelf de enige en eerste particuliere eigenaar in Nederland geweest en heb de auto zeer goed onderhouden met elk half jaar een beurt en uiteraard altijd getankt met E5. Rijdt en functioneert naar behoren. Het is een auto met veel vermogen en pit.
APK tot 19 oktober 2025
4 nieuwe Vredestein Ultrac banden (18-10-2024)
Recent vervangen (18-10-2024): draagarm links en recht voor.
Zeer goed onderhouden, elk half jaar een beurt gehad.
Kilometerstand: 142965 km (wordt nog meegereden)
Heeft wat blanke lak die los laat op voor- en achterbumper, zie laatste twee foto's.
Los meegegeven:
Deze goed onderhouden Toyota Aristo is geimporteerd uit Japan. Ik ben zelf de enige en eerste particuliere eigenaar in Nederland geweest en heb de auto zeer goed onderhouden met elk half jaar een beurt en uiteraard altijd getankt met E5. Rijdt en functioneert naar behoren. Het is een auto met veel vermogen en pit.
- Klimaatregeling
- Lederen bekleding
- Elektrische stoelen
- Elektrische stuurkolom
- Elektrische ramen
- Centrale vergrendeling op afstand
- Uitlaatsysteem met klepbesturing op afstand
- Dakspoiler
- Dashcam
- Cruisecontrol
- Double DIN stereoconversie
- Turbotimer
APK tot 19 oktober 2025
4 nieuwe Vredestein Ultrac banden (18-10-2024)
Recent vervangen (18-10-2024): draagarm links en recht voor.
Zeer goed onderhouden, elk half jaar een beurt gehad.
Kilometerstand: 142965 km (wordt nog meegereden)
Heeft wat blanke lak die los laat op voor- en achterbumper, zie laatste twee foto's.
Los meegegeven:
- Originele koplampen
- Originele Radio module
- 1 Achterband met veel profiel
- Volledige onderhoudshistorie die in Nederland is uitgevoerd na aanschaf
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.