Kilometerstand
195.134 km
Elektrisch bereik
400 km
Bouwjaar
02/2019
Brandstof
Elektrisch
Vermogen kW (PK)
340 kW (462 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 195.134 km
- Bouwjaar
- 02/2019
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 340 kW (462 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Versnellingen
- 1
Energieverbruik
- Andere energiebronnen
- Stroom
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
- Elektrisch bereik
- 400 km
- Batterij-eigendom
- Inclusief
- Oplaadtijd van 10% tot 80%
- 25 min
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Armsteun
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Hill-Hold Control
- Keyless Entry
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp automatisch
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Standkachel
- Start/Stop-systeem
- Stoelverwarming
- Verwarming zetels achter
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Digitale radio-ontvangst
- Handsfree
- MP3
- Muziekstreaming geïntegreerd
- Radio
- Sound system
- Televisie
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Achter airbag
- Adaptieve Cruise Control
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Botswaarschuwing
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Dodehoekdetectie
- Electronic Stability Program
- Emergency Brake Assist
- Grootlichtassistent
- Hoofd airbag
- Isofix
- Koplamp volledig LED
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Lane Departure Warning Systeem
- Mistlampen
- Noodoproepsysteem
- Snelheidsbeperkingsinstallatie
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Verkeersbordherkenning
- Zij-airbags
- Extra
- Aanraakscherm
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektronische parkeerrem
- Lichtmetalen velgen (20")
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Spraakbediening
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Wegens verandering van baan in de verkoop; mijn rode Tesla Model 3 Performance.
Zelf heb ik de Tesla van de eerste eigenaar aangekocht in 2022 (ja, helaas voor de "val" van de prijzen). Inmiddels ruim twee jaar volledig probleemloos mee gereden, de Tesla is werkelijk waar de perfecte elektrische auto. Een prima rijbereik, 250kW snelladen bij de Tesla superchargers, bizarre acceleratie, een topsnelheid van 263km/u die hij makkelijk redt en een heerlijke auto die ongeveer elke twee maanden updates krijgt met allerlei nieuwe functies en gadgets.
De Tesla is een origineel Nederlands geleverde Tesla, en heeft gelukkig geen last waar andere Model 3's nog wel eens last van hebben. Geen rare rammels in het interieur, geen problemen met opladen, en maar een accu degradatie van 6-8.5% volgens ABRP & Tessie (uiteraard geschat).
De hoge km-stand zal veel mensen afschrikken, maar juist een Tesla die al zo lang volledig probleemloos rondrijdt zijn de Tesla's die tot zeer hoge km-standen zullen komen. Helemaal als er zo weinig accu degradatie is en de auto zelf zo goed is.
Ik heb altijd thuis opgeladen, alleen superchargers gebruikt bij lange ritten voor vakantie en dergelijke. Dat ging altijd zonder enig probleem, en de auto haalt met gemak de opgegeven 250kW bij de nieuwe V3 en V4 superchargers, vaak zelfs met een piek van 258kW in het begin.
De Tesla heeft nieuwe achterbanden (uiteraard originele Michelin Pilot Sport 4S en geen Chinese banden), de voorbanden zijn nu zo'n 32.000km oud en zijn ongeveer halverwege qua profiel.
Alle chrome elementen zijn zwart gewrapped, de raamomlijsting, spiegels, handgrepen, en logo's. Dit steekt super mooi af tegen het rood, waardoor de Tesla er extra vet uit ziet.
Helaas hebben de velgen wel stoeprandschade, ik zou graag mijn vriendin de schuld willen geven, maar ik heb zelf ook wel eens een stoepje geraakt. Met 20" velgen en dunne bandjes heb je al snel iets te pakken. Ook zit er wel wat steenslag op de voorbumper, dat is helaas niet te vermijden met deze km-stand.
Al met al, een super dikke Model 3 Performance, welke nog een zeer lange tijd zonder problemen mee zal gaan, voor een mooi prijsje.
Proefrijden uiteraard geen probleem bij serieuze interesse. Tesla geeft zelf gratis proefritjes uit als snoepjes, dus als je gewoon een keer in een snelle Tesla wil rijden dan kun je beter naar tesla.com gaan :-).
Zelf heb ik de Tesla van de eerste eigenaar aangekocht in 2022 (ja, helaas voor de "val" van de prijzen). Inmiddels ruim twee jaar volledig probleemloos mee gereden, de Tesla is werkelijk waar de perfecte elektrische auto. Een prima rijbereik, 250kW snelladen bij de Tesla superchargers, bizarre acceleratie, een topsnelheid van 263km/u die hij makkelijk redt en een heerlijke auto die ongeveer elke twee maanden updates krijgt met allerlei nieuwe functies en gadgets.
De Tesla is een origineel Nederlands geleverde Tesla, en heeft gelukkig geen last waar andere Model 3's nog wel eens last van hebben. Geen rare rammels in het interieur, geen problemen met opladen, en maar een accu degradatie van 6-8.5% volgens ABRP & Tessie (uiteraard geschat).
De hoge km-stand zal veel mensen afschrikken, maar juist een Tesla die al zo lang volledig probleemloos rondrijdt zijn de Tesla's die tot zeer hoge km-standen zullen komen. Helemaal als er zo weinig accu degradatie is en de auto zelf zo goed is.
Ik heb altijd thuis opgeladen, alleen superchargers gebruikt bij lange ritten voor vakantie en dergelijke. Dat ging altijd zonder enig probleem, en de auto haalt met gemak de opgegeven 250kW bij de nieuwe V3 en V4 superchargers, vaak zelfs met een piek van 258kW in het begin.
De Tesla heeft nieuwe achterbanden (uiteraard originele Michelin Pilot Sport 4S en geen Chinese banden), de voorbanden zijn nu zo'n 32.000km oud en zijn ongeveer halverwege qua profiel.
Alle chrome elementen zijn zwart gewrapped, de raamomlijsting, spiegels, handgrepen, en logo's. Dit steekt super mooi af tegen het rood, waardoor de Tesla er extra vet uit ziet.
Helaas hebben de velgen wel stoeprandschade, ik zou graag mijn vriendin de schuld willen geven, maar ik heb zelf ook wel eens een stoepje geraakt. Met 20" velgen en dunne bandjes heb je al snel iets te pakken. Ook zit er wel wat steenslag op de voorbumper, dat is helaas niet te vermijden met deze km-stand.
Al met al, een super dikke Model 3 Performance, welke nog een zeer lange tijd zonder problemen mee zal gaan, voor een mooi prijsje.
Proefrijden uiteraard geen probleem bij serieuze interesse. Tesla geeft zelf gratis proefritjes uit als snoepjes, dus als je gewoon een keer in een snelle Tesla wil rijden dan kun je beter naar tesla.com gaan :-).
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.