Kilometerstand
44.705 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
53 kW (72 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Enduro
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 44.705 km
- Bouwjaar
- 04/1999
- Laatste onderhoudsbeurt
- 02/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 53 kW (72 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 650 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 165 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,0 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Veiligheid en beveiliging
- LED verlichting
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
Beschrijving
Hierbij biedt ik aan mijn hobby/project motor.
het idee was een lichte 2 cilinder allroad te maken, de yamaha t7 was er nog niet. :-). Geïnspireerd door een paar plaatjes op internet aan het project begonnen.
Ik ben met de motor in italie geweest (mount jafferau) en er TET paden mee gereden, heb daarna nog veel aanpassingen gedaan
om hem in mijn ogen beter te maken. Groot minpunt vond ik dat de motor topzwaar was, daarom na veel pogingen zelf een tank te maken en andere tanks pas te maken zit er nu een ducati hypermotard tank en zadel op. Nu zit er veel gewicht onder het zadel.
De motor weegt afgetankt 188,5 kg, op de foto 190 kg maar de hijsband en de staaf staal door het frame wegen 1,5 kg. Ik zou nog wat stalen onderdelen kunnen vervangen door aluminium zoals stepjes etc maar dit vond ik de moeite niet waard.
Af en toe ga ik met crosswielen een beetje baggeren en soms rij ik weer een tijdje op een motard rond.
Ik heb veel foto's van de zaken die ik heb veranderd.
Recent koppelingsplaten vervangen en de voorremschijf van het spaakwiel.
gebruikte onderdelen:
Motorblok/frame suzuki sv 650
Gietwielen suzuki sv 650
Schokbreker yamaha r6 (verlengd)
Tank en zadel ducati hypermotard 1100
Eigenbouw subframe
Voorvork bmw poten funduro 650
Spaakwielen bmw funduro 650
Balhoofd suzuki dr 650
Achterbrug-linksysteem suzuki v-strom 650
Uitlaat ktm 690
Remklauwen achter bmw en suzuki, afhankelijk welke wiel erin zit
Remklauw voor Brembo van bmw f650 met of zonder adapter voor sv 650 voorwiel
Spaakwielen zitten er nu in, gietwielen zitten erbij
Na er een paar jaar er met veel plezier er op rond te rijden is het tijd voor een nieuw project.
Foto's volgen zsm
het idee was een lichte 2 cilinder allroad te maken, de yamaha t7 was er nog niet. :-). Geïnspireerd door een paar plaatjes op internet aan het project begonnen.
Ik ben met de motor in italie geweest (mount jafferau) en er TET paden mee gereden, heb daarna nog veel aanpassingen gedaan
om hem in mijn ogen beter te maken. Groot minpunt vond ik dat de motor topzwaar was, daarom na veel pogingen zelf een tank te maken en andere tanks pas te maken zit er nu een ducati hypermotard tank en zadel op. Nu zit er veel gewicht onder het zadel.
De motor weegt afgetankt 188,5 kg, op de foto 190 kg maar de hijsband en de staaf staal door het frame wegen 1,5 kg. Ik zou nog wat stalen onderdelen kunnen vervangen door aluminium zoals stepjes etc maar dit vond ik de moeite niet waard.
Af en toe ga ik met crosswielen een beetje baggeren en soms rij ik weer een tijdje op een motard rond.
Ik heb veel foto's van de zaken die ik heb veranderd.
Recent koppelingsplaten vervangen en de voorremschijf van het spaakwiel.
gebruikte onderdelen:
Motorblok/frame suzuki sv 650
Gietwielen suzuki sv 650
Schokbreker yamaha r6 (verlengd)
Tank en zadel ducati hypermotard 1100
Eigenbouw subframe
Voorvork bmw poten funduro 650
Spaakwielen bmw funduro 650
Balhoofd suzuki dr 650
Achterbrug-linksysteem suzuki v-strom 650
Uitlaat ktm 690
Remklauwen achter bmw en suzuki, afhankelijk welke wiel erin zit
Remklauw voor Brembo van bmw f650 met of zonder adapter voor sv 650 voorwiel
Spaakwielen zitten er nu in, gietwielen zitten erbij
Na er een paar jaar er met veel plezier er op rond te rijden is het tijd voor een nieuw project.
Foto's volgen zsm
Zakelijk leasen
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.