Kilometerstand
0 km
Transmissie
-
Bouwjaar
01/2025
Brandstof
-
Vermogen kW (PK)
71 kW (97 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Nieuw
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 0 km
- Bouwjaar
- 01/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 71 kW (97 PK)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Metallic Mat Sw
Beschrijving
Scherp sturen en volop koppel, dat valt direct op als je met de nieuwe Suzuki GSX-S950 wegrijdt. Een sportieve blikvanger omdat hij dezelfde indrukwekkende styling heeft als de GSX-S1000. De GSX-S950 is ook een prima motorfiets voor jongere rijders, want hij is leverbaar in A2-uitvoering met 35 kW (48 pk). Ook dan levert hij veel bruikbaar koppel bij lage en middelhoge toerentallen. Dat merk je aan de alerte reactie op het gas en aan de souplesse waarmee hij accelereert.
De GSX-S950 heeft hetzelfde agressieve design als de GSX-S1000, zoals onder meer de opvallende verticaal geplaatste LED-koplamp. Het rijwielgedeelte zorgt voor messcherp en uiterst gemakkelijk sturen en veel stabiliteit bij hogere snelheden. Logisch, want het stamt regelrecht van het geprezen rijwielgedeelte van de GSX-S1000 af. De motorfiets is heel compleet met onder meer een slipperclutch en andere opvallende extra’s die in dit segment zeker niet vanzelfsprekend zijn. Je kunt de GSX-S950 verder geheel naar eigen smaak samenstellen met een breed assortiment aan accessoires.
De nieuwe GSX-S950 biedt motorrijders een heel volwassen rijervaring. Hij heeft immers de krachtige 999 cm3 viercilinder van de GSX-S1000, die nu 70 kW (95 pk) of 35 kW (48 pk) levert. Samen met het hoge maximumkoppel van 76 Nm voor de 35 kW-variant (96 Nm voor de 70 kW-variant) maakt van de GSX-S950 een topper in het A2-segment.
Eigenlijk krijg je een motorblok dat is ontwikkeld om races te winnen, want het stamt af van de GSX-R1000. Je kunt dus rekenen op state-of-the-art technologie en een ontembare drang om te presteren. Het hoge koppel merk je direct en door ride-by-wire technologie reageert het blok krachtig en soepel op de gashendel. Bij een op groen springend verkeerslicht ben je als eerste weg. Vaak zelfs even vlot als zwaardere motorfietsen met meer topvermogen. Met een tankinhoud van maar liefst 19 liter en een gunstig brandstofverbruik profiteer je bovendien van een flinke actieradius tussen de tankbeurten.
De GSX-S950 krijgt hetzelfde agressieve design mee van zijn krachtigere broer. Enkele uiterlijke verschillen zorgen voor het onderscheid van de GSX-S1000. Zo heeft de GSX-S950 een zilverkleurige voorvork, witte letters in de LCD-display en wordt hij behalve in een blauwe variant ook geleverd in het wit met rood of in een gave mat zwarte variant. Het LED-achterlicht en de dubbele verticale LED-koplamp zorgen voor een herkenbaar eigen uitstraling.
Standaard is de GSX-S950 uitgerust met een elektronicapakket met het Suzuki Easy Start System, ABS, Low RPM Assist en het Suzuki Traction Control System (STCS). Dit laatste systeem heeft drie standen en is ook volledig uit te schakelen. Ook een slipperclutch is standaard, waardoor terugschakelen bij hard remmen geen doorslippend achterwiel oplevert. Dat maakt het insturen bij een bocht stabiel en vertrouwd. Het Suzuki Clutch Assist System zorgt voor een fijne en soepele bediening van de koppeling.
Je kijkt uit op een compacte en sportief gelijnde cockpit waarin je een groot LCD-display ziet die je duidelijk en goed afleesbaar informeert over onder meer toerental, snelheid, versnelling, verbruik en resterende actieradius. De LCD-display informeert je ook over de gekozen modus voor de traction control. Er is zelfs een lap timer als knipoog naar het circuit, naar de roots van het energieke en sportieve motorblok.
Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.
De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.
Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.
(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)
MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.
Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.
MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am
Meer informatie
Modeljaar: 2025
GVW: 214 kg
Fabrieksgarantie: 72 maanden
De GSX-S950 heeft hetzelfde agressieve design als de GSX-S1000, zoals onder meer de opvallende verticaal geplaatste LED-koplamp. Het rijwielgedeelte zorgt voor messcherp en uiterst gemakkelijk sturen en veel stabiliteit bij hogere snelheden. Logisch, want het stamt regelrecht van het geprezen rijwielgedeelte van de GSX-S1000 af. De motorfiets is heel compleet met onder meer een slipperclutch en andere opvallende extra’s die in dit segment zeker niet vanzelfsprekend zijn. Je kunt de GSX-S950 verder geheel naar eigen smaak samenstellen met een breed assortiment aan accessoires.
De nieuwe GSX-S950 biedt motorrijders een heel volwassen rijervaring. Hij heeft immers de krachtige 999 cm3 viercilinder van de GSX-S1000, die nu 70 kW (95 pk) of 35 kW (48 pk) levert. Samen met het hoge maximumkoppel van 76 Nm voor de 35 kW-variant (96 Nm voor de 70 kW-variant) maakt van de GSX-S950 een topper in het A2-segment.
Eigenlijk krijg je een motorblok dat is ontwikkeld om races te winnen, want het stamt af van de GSX-R1000. Je kunt dus rekenen op state-of-the-art technologie en een ontembare drang om te presteren. Het hoge koppel merk je direct en door ride-by-wire technologie reageert het blok krachtig en soepel op de gashendel. Bij een op groen springend verkeerslicht ben je als eerste weg. Vaak zelfs even vlot als zwaardere motorfietsen met meer topvermogen. Met een tankinhoud van maar liefst 19 liter en een gunstig brandstofverbruik profiteer je bovendien van een flinke actieradius tussen de tankbeurten.
De GSX-S950 krijgt hetzelfde agressieve design mee van zijn krachtigere broer. Enkele uiterlijke verschillen zorgen voor het onderscheid van de GSX-S1000. Zo heeft de GSX-S950 een zilverkleurige voorvork, witte letters in de LCD-display en wordt hij behalve in een blauwe variant ook geleverd in het wit met rood of in een gave mat zwarte variant. Het LED-achterlicht en de dubbele verticale LED-koplamp zorgen voor een herkenbaar eigen uitstraling.
Standaard is de GSX-S950 uitgerust met een elektronicapakket met het Suzuki Easy Start System, ABS, Low RPM Assist en het Suzuki Traction Control System (STCS). Dit laatste systeem heeft drie standen en is ook volledig uit te schakelen. Ook een slipperclutch is standaard, waardoor terugschakelen bij hard remmen geen doorslippend achterwiel oplevert. Dat maakt het insturen bij een bocht stabiel en vertrouwd. Het Suzuki Clutch Assist System zorgt voor een fijne en soepele bediening van de koppeling.
Je kijkt uit op een compacte en sportief gelijnde cockpit waarin je een groot LCD-display ziet die je duidelijk en goed afleesbaar informeert over onder meer toerental, snelheid, versnelling, verbruik en resterende actieradius. De LCD-display informeert je ook over de gekozen modus voor de traction control. Er is zelfs een lap timer als knipoog naar het circuit, naar de roots van het energieke en sportieve motorblok.
Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.
De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.
Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.
(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)
MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.
Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.
MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am
Meer informatie
Modeljaar: 2025
GVW: 214 kg
Fabrieksgarantie: 72 maanden
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 385,- p/mLeasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfMOTOR City Amsterdam
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2022ContactMartijn Minnee
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.