Kilometerstand
14.280 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
05/2006
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
72 kW (98 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 14.280 km
- Bouwjaar
- 05/2006
- APK
- 05/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2023
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 72 kW (98 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 600 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 195 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Handvatverwarming
- Kap
- Windscherm
- Veiligheid en beveiliging
- Startonderbreker
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
Beschrijving
Een echte mooi-weer-motor, geen pekelfiets!
Ik kocht de motor in april 2019. Deze was toen 13 jaar oud en had slechts 9100km gelopen en echt in nieuwstaat. Ik heb er in 5 jaar ook maar net 5000 km bij gereden waardoor de stand nog steeds laag is. De stand loopt nog wel iets op, omdat ik er soms nog mee naar mijn werk ga.
Deze motor staat altijd binnen onder een kleedje en ik rijd alleen als het droog is. De motor is dus nog steeds erg netjes! Het 600cc blok met injectie start en rijdt heerlijk. Laag in de toeren rustig cruisen, met wat hogere toeren lekker sportief.
Voor koude ochtenden zit er Oxford handvatverwarming op (aanrader) en ik moet nog ergens handkappen hebben die er destijds op zaten (zie foto). Die zoek ik nog op.
Ook kunnen er bar-end-mirrors bij. Deze had ik erop. Staat leuk, maar ze trillen mij teveel boven de 100 kmph.
Interesse? Kom langs, kom proberen (onderpand vereist). Bodembieders, bandenschoppers en allerlei onnodige vragen, liever niet.
14280km
Originele boekje zit er bij.
599cc
195kg
Bouwjaar 2006
Banden uit 2019, dus 5000 km.
Puig windscherm.
Oxford handvatverwarming.
Type viercilinder lijn Koelsysteem vloeistofgekoeld Cilinderinhoud 599 cc Boring x slag 67 x 42,5 mm Compressieverhouding 12,5:1 Klepaandrijving DOHC, 4 kleppen p/cil. Ontsteking digitaal Starter elekrisch Benzinetoevoer injectie Smering wet sump Vermogen (opgegeven) 98 pk bij 12.000 tpm Koppel (opgegeven) 69,6 NM bij 10.800 tpm
Ik kocht de motor in april 2019. Deze was toen 13 jaar oud en had slechts 9100km gelopen en echt in nieuwstaat. Ik heb er in 5 jaar ook maar net 5000 km bij gereden waardoor de stand nog steeds laag is. De stand loopt nog wel iets op, omdat ik er soms nog mee naar mijn werk ga.
Deze motor staat altijd binnen onder een kleedje en ik rijd alleen als het droog is. De motor is dus nog steeds erg netjes! Het 600cc blok met injectie start en rijdt heerlijk. Laag in de toeren rustig cruisen, met wat hogere toeren lekker sportief.
Voor koude ochtenden zit er Oxford handvatverwarming op (aanrader) en ik moet nog ergens handkappen hebben die er destijds op zaten (zie foto). Die zoek ik nog op.
Ook kunnen er bar-end-mirrors bij. Deze had ik erop. Staat leuk, maar ze trillen mij teveel boven de 100 kmph.
Interesse? Kom langs, kom proberen (onderpand vereist). Bodembieders, bandenschoppers en allerlei onnodige vragen, liever niet.
14280km
Originele boekje zit er bij.
599cc
195kg
Bouwjaar 2006
Banden uit 2019, dus 5000 km.
Puig windscherm.
Oxford handvatverwarming.
Type viercilinder lijn Koelsysteem vloeistofgekoeld Cilinderinhoud 599 cc Boring x slag 67 x 42,5 mm Compressieverhouding 12,5:1 Klepaandrijving DOHC, 4 kleppen p/cil. Ontsteking digitaal Starter elekrisch Benzinetoevoer injectie Smering wet sump Vermogen (opgegeven) 98 pk bij 12.000 tpm Koppel (opgegeven) 69,6 NM bij 10.800 tpm
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.