Kilometerstand
16.733 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/1979
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
44 kW (60 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Zijspan
- Categorie
- Oldtimer
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 16.733 km
- Bouwjaar
- 03/1979
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2024
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 44 kW (60 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 843 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 340 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
Beschrijving
Leuke Suzuki GS850 met zijspan uit 1979, daarbij komt ook nog een motoraanhangwagen om erachter te hangen.
Zoals u kunt zien is er veel aan veranderd om hem een leger look te geven.
Zo zit er nu een pedestal op (hier past zowel een .30 als een .50 machine geweer in), zit er een telefoondraad rol op, zit er een WW2 munitiekist aan de voorvork en een Thompson machine geweer houder aan de voorvork net zoals de WW2 Harley Davidson WLA had.
In de zijspan zit een lampje om een kaart te kunnen lezen, een brandblusser, EHBO koffer, 2 schijnwerpers en een veldradio telefoon met antenne (maar geen echte radio), ook zit er een sirene op, rood werkend (en in Nederland niet erkend, dus toegestaan) zwaailicht en een varkenssnuit (zit op alle NAVO voertuigen en hiermee kan je snel een ander 12v voertuig starten, let op: meestal zijn het 24v voertuigen) en oorlogsverlichting (net zoals op het voor spatbord).
Achterin de zijspan zit een autoaccu een dashboard waarop een accu meter zit, schakelaar om al het stroom uit te zetten en een stopcontact.
Achter de motor en zijspan is een trekhaak gemaakt en daarop zit een grappige granaat trekhaakdop.
De aanhanger heb ik ooit gekocht voor erachter maar heb er nog nooit iets mee gedaan.
De motor is grotendeels uit elkaar geweest en afgelopen jaar is alle electra vernieuwd (en knipperlichten gemonteerd) en echt alles werkt.
Afgelopen maart heb ik de zijspan naar een motorgarage gebracht en daar is het volgende vernieuwd:
Bobine's
Bougies
Bougie kabels
Onsteking
Olie
Oliefilters
Carb revisie set
Benzine filter
Olie filter
Olie Remvloeistof
Remblokken
Voor Remlicht schakelaar
Remlicht schakelaar achter (druk sensor op rempomp).
Komen diverse reserve ondelen bij zoals een extra motorblok. Koplamp LED met doodskop (originele zit er bij).
Nerf gun zit er niet bij (tenzij je € 250,- extra betaald).
Ik ben er toen van die garage mee naar een motortreffen geweest 1km verderop en sindsdien heb ik er niet meer op gereden, vandaar dat ik hem verkoop ( en ik heb nog 2 andere motoren dus ik stop niet met rijden).
De zijspan en aanhangwagen staan in mijn loods in Lieshout.
Update, ik heb hem net proberen te starten maar hij wil niet aan, motor draaid, er zit benzine in de benzine filter en de 4 bougies hebben vonk.
Heb hem er in maart dus voor het laatst op gereden (en gestart) na een grote beurt en veel meer dus het zal iets kleins zijn.
Prijs is tijdelijk verlaagd naar € 3000,- (was € 5000,-) omdat ik geen tijd en te veel projecten heb.
Zoals u kunt zien is er veel aan veranderd om hem een leger look te geven.
Zo zit er nu een pedestal op (hier past zowel een .30 als een .50 machine geweer in), zit er een telefoondraad rol op, zit er een WW2 munitiekist aan de voorvork en een Thompson machine geweer houder aan de voorvork net zoals de WW2 Harley Davidson WLA had.
In de zijspan zit een lampje om een kaart te kunnen lezen, een brandblusser, EHBO koffer, 2 schijnwerpers en een veldradio telefoon met antenne (maar geen echte radio), ook zit er een sirene op, rood werkend (en in Nederland niet erkend, dus toegestaan) zwaailicht en een varkenssnuit (zit op alle NAVO voertuigen en hiermee kan je snel een ander 12v voertuig starten, let op: meestal zijn het 24v voertuigen) en oorlogsverlichting (net zoals op het voor spatbord).
Achterin de zijspan zit een autoaccu een dashboard waarop een accu meter zit, schakelaar om al het stroom uit te zetten en een stopcontact.
Achter de motor en zijspan is een trekhaak gemaakt en daarop zit een grappige granaat trekhaakdop.
De aanhanger heb ik ooit gekocht voor erachter maar heb er nog nooit iets mee gedaan.
De motor is grotendeels uit elkaar geweest en afgelopen jaar is alle electra vernieuwd (en knipperlichten gemonteerd) en echt alles werkt.
Afgelopen maart heb ik de zijspan naar een motorgarage gebracht en daar is het volgende vernieuwd:
Bobine's
Bougies
Bougie kabels
Onsteking
Olie
Oliefilters
Carb revisie set
Benzine filter
Olie filter
Olie Remvloeistof
Remblokken
Voor Remlicht schakelaar
Remlicht schakelaar achter (druk sensor op rempomp).
Komen diverse reserve ondelen bij zoals een extra motorblok. Koplamp LED met doodskop (originele zit er bij).
Nerf gun zit er niet bij (tenzij je € 250,- extra betaald).
Ik ben er toen van die garage mee naar een motortreffen geweest 1km verderop en sindsdien heb ik er niet meer op gereden, vandaar dat ik hem verkoop ( en ik heb nog 2 andere motoren dus ik stop niet met rijden).
De zijspan en aanhangwagen staan in mijn loods in Lieshout.
Update, ik heb hem net proberen te starten maar hij wil niet aan, motor draaid, er zit benzine in de benzine filter en de 4 bougies hebben vonk.
Heb hem er in maart dus voor het laatst op gereden (en gestart) na een grote beurt en veel meer dus het zal iets kleins zijn.
Prijs is tijdelijk verlaagd naar € 3000,- (was € 5000,-) omdat ik geen tijd en te veel projecten heb.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.