Kilometerstand
140.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
07/1998
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
213 kW (290 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 140.000 km
- Bouwjaar
- 07/1998
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 213 kW (290 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.994 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.249 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 2
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale vergrendeling
- Extra
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (17")
- Reservewiel
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportstoelen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Alcantara
Beschrijving
-Dutch below-
I am selling my Subaru Impreza WRX STI Type R Coupe. The Subaru is from Japan, and I imported it myself. It has been in the Netherlands for 3 years now, but I've owned it for over 6 years. The car has driven 140,000 kilometers. All necessary maintenance has been done, including major servicing, timing belts, refurbished brakes, drilled front brake discs, HSD coilover suspension, custom 3-inch exhaust system from the catalytic converter back with a burned tip, and a V6 spoiler.
I still have the original exhaust system, which you will receive along with the original spoiler and original wheels (they have been completely refurbished with new tires). Rota Grid 17" wheels with Hankook Ventus V12 Evo 2 tires with plenty of tread are currently installed. I use it every summer, and the car has always been stored in a dry garage. The car is entirely stock in terms of its engine and drives smoothly.
The Subaru doesn't consume oil, and I've had no issues with the car. It starts and runs without any problems. It also has a DCCT system (adjustable differential) that only the Type R and RA models had since the GC8 series, as well as folding mirrors. The Japanese toll box is also in the car, which talks to you when you start driving. It's always a joy to get in the car, go for a drive, and experience the beautiful boxer engine sound.
There is superficial rust at the wheel arches. This rust is not through at the inner panel. There is also a small dent on the right rear near the taillight. For more questions or photos, you can message or call me." A trade in for a Nissan 370z is possible.
Dutch version:
Hierbij verkoop ik mijn Subaru Impreza WRX STI Type R Coupe.
De subaru komt uit Japan en ik heb hem zelf ingevoerd.
Hij is nu 3 jaar in nederland maar zelf heb ik hem al meer dan 6 jaar in bezit.
De auto heeft 140.000 km gereden.
Alle hoognodige is er gedaan, tot aan groot onderhoud, distributieriem/riemen, remmen gereviseerd, remschijven voor geboord, HSD schoefset, custom uitlaatsysteem 3 inch vanaf de katalysator naar achteren met burned tip, V6 spoiler.
Orginele uitlaatsysteem heb ik nog en krijg je erbij samen met de orginele spoiler en orginele velgen (die zijn helemaal opgeknapt plus nieuwe banden).
Rota Grid 17" met Hankook Ventus V12 Evo 2 met veel proefiel zitten eronder.
Ik rij er elke zomer mee en de auto heeft altijd droog in de schuur gestaan.
Motorisch is de auto helemaal orgineel en rijdt als een zonnetje.
De subaru verbruikt ook geen olie en heb geen probelemen met de auto gehad.
Het is starten en lopen.
Ook zit er een dcct systeem (verstelbaar differentieel) op wat alleen de type R en RA hadden sinds de GC8 reeds en inklapbare spiegels.
Ook zit het Japanse tolkastje in de auto die tegen je praat als je gaat rijden.
Het is altijd wel weer een genot om in de auto te stappen en te gaan rijden en ook het mooie boxer geluid te ervaren.
Auto is af te leveren met nieuwe APK.
Er zit oppervlakkige roest bij de wielkasten
Deze roest is niet door bij het binnenpaneel en rechts achter bij het achterlicht zit een deukje.
Voor meer vragen en of foto's kun je mij berichten of bellen. Interesse voor inruil Nisssan 370Z
I am selling my Subaru Impreza WRX STI Type R Coupe. The Subaru is from Japan, and I imported it myself. It has been in the Netherlands for 3 years now, but I've owned it for over 6 years. The car has driven 140,000 kilometers. All necessary maintenance has been done, including major servicing, timing belts, refurbished brakes, drilled front brake discs, HSD coilover suspension, custom 3-inch exhaust system from the catalytic converter back with a burned tip, and a V6 spoiler.
I still have the original exhaust system, which you will receive along with the original spoiler and original wheels (they have been completely refurbished with new tires). Rota Grid 17" wheels with Hankook Ventus V12 Evo 2 tires with plenty of tread are currently installed. I use it every summer, and the car has always been stored in a dry garage. The car is entirely stock in terms of its engine and drives smoothly.
The Subaru doesn't consume oil, and I've had no issues with the car. It starts and runs without any problems. It also has a DCCT system (adjustable differential) that only the Type R and RA models had since the GC8 series, as well as folding mirrors. The Japanese toll box is also in the car, which talks to you when you start driving. It's always a joy to get in the car, go for a drive, and experience the beautiful boxer engine sound.
There is superficial rust at the wheel arches. This rust is not through at the inner panel. There is also a small dent on the right rear near the taillight. For more questions or photos, you can message or call me." A trade in for a Nissan 370z is possible.
Dutch version:
Hierbij verkoop ik mijn Subaru Impreza WRX STI Type R Coupe.
De subaru komt uit Japan en ik heb hem zelf ingevoerd.
Hij is nu 3 jaar in nederland maar zelf heb ik hem al meer dan 6 jaar in bezit.
De auto heeft 140.000 km gereden.
Alle hoognodige is er gedaan, tot aan groot onderhoud, distributieriem/riemen, remmen gereviseerd, remschijven voor geboord, HSD schoefset, custom uitlaatsysteem 3 inch vanaf de katalysator naar achteren met burned tip, V6 spoiler.
Orginele uitlaatsysteem heb ik nog en krijg je erbij samen met de orginele spoiler en orginele velgen (die zijn helemaal opgeknapt plus nieuwe banden).
Rota Grid 17" met Hankook Ventus V12 Evo 2 met veel proefiel zitten eronder.
Ik rij er elke zomer mee en de auto heeft altijd droog in de schuur gestaan.
Motorisch is de auto helemaal orgineel en rijdt als een zonnetje.
De subaru verbruikt ook geen olie en heb geen probelemen met de auto gehad.
Het is starten en lopen.
Ook zit er een dcct systeem (verstelbaar differentieel) op wat alleen de type R en RA hadden sinds de GC8 reeds en inklapbare spiegels.
Ook zit het Japanse tolkastje in de auto die tegen je praat als je gaat rijden.
Het is altijd wel weer een genot om in de auto te stappen en te gaan rijden en ook het mooie boxer geluid te ervaren.
Auto is af te leveren met nieuwe APK.
Er zit oppervlakkige roest bij de wielkasten
Deze roest is niet door bij het binnenpaneel en rechts achter bij het achterlicht zit een deukje.
Voor meer vragen en of foto's kun je mij berichten of bellen. Interesse voor inruil Nisssan 370Z
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.