Kilometerstand
170.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/2002
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
257 kW (349 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 170.000 km
- Bouwjaar
- 06/2002
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 257 kW (349 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.000 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.400 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen stuurwiel
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Digitale radio-ontvangst
- Geheel digitaal combi-instrument
- Inductieladen voor smartphones
- MP3
- Radio
- Sound system
- USB
- Wifi-hotspot
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Electronic Stability Program
- Hoofd airbag
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Extra
- Aanraakscherm
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (18")
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Tuning
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Blauw
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Aangeboden, een Subaru Impreza WRX STI.
Ik heb de auto onbdertussen een jaar gehad maar wegens het hebben van teveel (project)voertuigen mag de auto nu weg. Hij heeft het altijd netjes gedaan in de winter en zomer. Geen olieverbruik of koelwater.
Het hele blok is door de vorige eigenaar uit elkaar gehaald en opgebouwd. De auto is getuned op 350 pk. Hieronder een lijst met nieuwe onderdelen die ik heb gedaan:
- Wiellagers
- Veerpootlagers
- Draagarmrubbers voor
- Fuseekogels
- Stuurkogels
- Kleppendekselpakkingen
- Bougies
De auto is roestvrij!
Qua speciale onderdelen:
- 18' Rota velgen (zeer licht)
- QSP stuurwiel 270cm
- Subwoofer Pioneer
- Bilstein verlagingsveren
- STI veerpoten
- STI veerpootstang
Verder zijn het blok, interueur en onderstel ook allemaal van een Impreza STI afkomstig.
De auto heeft helaas ook zijn slechte kwaliteiten. Zo is de lak rondom niet geweldig meer. Het is te verwachten voor een auto van deze leeftijd maar het is wel duidelijk gebruik. Geen grote deuken of krassen maar vooral kleine plekjes hier en daar.
Ook heeft de auto geen apk meer. Een setje nieuwe voorbanden en de auto is weer tip top in orde.
Ik ben er afgelopen zomer nog mee door Duitsland en Tsjechië wezen toeren en de auto heeft heerlijk gereden zonder enige problemen. De auto rijd eerlijk waar heerlijk. 350 pk is meer dan genoeg voor een redelijk sportief rijgedrag en ik heb nog geen enkele bocht in gereden denkende dat de auto het niet kan.
Als laatste heb ik een map aanwezig waarin alle facturen instaan die met de auto te maken hebben. Van de flyer die in de showroom gebruikt is waar die in 2002 is gekocht, tot aan het laatste wiellagers dat ik vorig september heb vervangen. Het is een echte liefhebbers auto en mag zeker weg maar niks moet.
Voor vragen bel of mail gerust. De auto is gewoon rijdbaar maar middels het gebrek aan apk is een proefrit alleen mogelijk met echte interesse.
Alvast bedankt voor de interesse.
Groeten, Jirre
Tel: (06- 24 566 324)
Ik heb de auto onbdertussen een jaar gehad maar wegens het hebben van teveel (project)voertuigen mag de auto nu weg. Hij heeft het altijd netjes gedaan in de winter en zomer. Geen olieverbruik of koelwater.
Het hele blok is door de vorige eigenaar uit elkaar gehaald en opgebouwd. De auto is getuned op 350 pk. Hieronder een lijst met nieuwe onderdelen die ik heb gedaan:
- Wiellagers
- Veerpootlagers
- Draagarmrubbers voor
- Fuseekogels
- Stuurkogels
- Kleppendekselpakkingen
- Bougies
De auto is roestvrij!
Qua speciale onderdelen:
- 18' Rota velgen (zeer licht)
- QSP stuurwiel 270cm
- Subwoofer Pioneer
- Bilstein verlagingsveren
- STI veerpoten
- STI veerpootstang
Verder zijn het blok, interueur en onderstel ook allemaal van een Impreza STI afkomstig.
De auto heeft helaas ook zijn slechte kwaliteiten. Zo is de lak rondom niet geweldig meer. Het is te verwachten voor een auto van deze leeftijd maar het is wel duidelijk gebruik. Geen grote deuken of krassen maar vooral kleine plekjes hier en daar.
Ook heeft de auto geen apk meer. Een setje nieuwe voorbanden en de auto is weer tip top in orde.
Ik ben er afgelopen zomer nog mee door Duitsland en Tsjechië wezen toeren en de auto heeft heerlijk gereden zonder enige problemen. De auto rijd eerlijk waar heerlijk. 350 pk is meer dan genoeg voor een redelijk sportief rijgedrag en ik heb nog geen enkele bocht in gereden denkende dat de auto het niet kan.
Als laatste heb ik een map aanwezig waarin alle facturen instaan die met de auto te maken hebben. Van de flyer die in de showroom gebruikt is waar die in 2002 is gekocht, tot aan het laatste wiellagers dat ik vorig september heb vervangen. Het is een echte liefhebbers auto en mag zeker weg maar niks moet.
Voor vragen bel of mail gerust. De auto is gewoon rijdbaar maar middels het gebrek aan apk is een proefrit alleen mogelijk met echte interesse.
Alvast bedankt voor de interesse.
Groeten, Jirre
Tel: (06- 24 566 324)
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.