Kilometerstand
90.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1976
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
114 kW (155 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 90.000 km
- Bouwjaar
- 06/1976
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 114 kW (155 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 8
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Open dak
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Rechtsgestuurd
- Reservewiel
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Te koop; Rover V6, 3500S
Ik ben de tweede eigenaar van deze 3500S. Ik kocht hem in 1982 van een Engelsman die in Nederland woonde. Sindsdien heb ik er maar 2000 mijl mee gereden, maar ik moet hem verkopen. Het was een van de vele auto's die ik heb gehad. De auto is RHD maar heeft een vijfversnellingsbak, Hollandia schuifdak, getint glas, stuurbekrachtiging, trekhaak, hoofdsteunen voor en achter. Hij heeft de toenmalige topklasse stereo, Rostyle chromen velgen en goede banden.
De auto heeft ook een RVS uitlaat en nieuwe schokdempers. Ik heb veel tijd en geld gestoken in het upgraden van de auto en heb dat met plezier gedaan. Zowel de voor- als de achtervering zijn gereviseerd, met nieuwe remmen, slangen, rubber, stuurstangen etc. Twee jaar geleden heb ik de 4-versnellingsbak vervangen door een 5-versnellingsbak. Sindsdien heb ik geen tijd meer en ben ik alleen nog maar naar de garage gereden en heb ik er niet veel meer aan gedaan. De uitlaat moet nog goed worden bevestigd. Er zit wat roest op een of twee panelen, het interieur is in redelijke staat met wat schade aan een stoel.
Ik heb diverse reserveonderdelen, waaronder bumper, leer voor de stoelen, koplampen, etc.
Voertuiggeschiedenis
Dit is een geweldig leukee auto om af te maken en van te genieten. Er is al veel basiswerk gedaan. Zo zijn zelfs de voorveren vervangen, wat vaak nodig is maar zelden wordt gedaan.
Ik ben de tweede eigenaar van deze 3500S. Ik kocht hem in 1982 van een Engelsman die in Nederland woonde. Sindsdien heb ik er maar 2000 mijl mee gereden, maar ik moet hem verkopen. Het was een van de vele auto's die ik heb gehad. De auto is RHD maar heeft een vijfversnellingsbak, Hollandia schuifdak, getint glas, stuurbekrachtiging, trekhaak, hoofdsteunen voor en achter. Hij heeft de toenmalige topklasse stereo, Rostyle chromen velgen en goede banden.
De auto heeft ook een RVS uitlaat en nieuwe schokdempers. Ik heb veel tijd en geld gestoken in het upgraden van de auto en heb dat met plezier gedaan. Zowel de voor- als de achtervering zijn gereviseerd, met nieuwe remmen, slangen, rubber, stuurstangen etc. Twee jaar geleden heb ik de 4-versnellingsbak vervangen door een 5-versnellingsbak. Sindsdien heb ik geen tijd meer en ben ik alleen nog maar naar de garage gereden en heb ik er niet veel meer aan gedaan. De uitlaat moet nog goed worden bevestigd. Er zit wat roest op een of twee panelen, het interieur is in redelijke staat met wat schade aan een stoel.
Ik heb diverse reserveonderdelen, waaronder bumper, leer voor de stoelen, koplampen, etc.
Voertuiggeschiedenis
Dit is een geweldig leukee auto om af te maken en van te genieten. Er is al veel basiswerk gedaan. Zo zijn zelfs de voorveren vervangen, wat vaak nodig is maar zelden wordt gedaan.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.