Kilometerstand
16.787 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
12/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
243 kW (330 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 16.787 km
- Bouwjaar
- 12/1999
- APK
- 06/2025
- Vorige eigenaren
- 2
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 243 kW (330 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 5.379 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 12
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Batterij gekeurd
- Ja
Opties
- Comfort en gemak
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische achterklep
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Luchtvering
- Stoelverwarming
- Voorruitverwarming
- Entertainment en Media
- CD
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dagrijverlichting
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (19")
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Kleur interieur
- Blauw
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
ALGEMEEN:
De Rolls-Royce Silver Seraph is in 1998 geintroduceerd. Het werd een auto met veel nieuwe componenten, bijna niets werd overgenomen van zijn Silver Spur-voorganger.
De belangrijkste verandering was de invoering van BMW-motoren en aandrijving (dus probleemloos), waarbij de krachtbron van de Seraph de 5,3-liter V12 met een hoek van 60 graden van de BMW 750i was.
De Silver Seraph werd daarmee de eerste V12 Rolls-Royce sinds de vooroorlogse Phantom III.
De ZF-vijftraps automatische versnellingsbak is eveneens afkomstig van de 750i.
De styling vertegenwoordigt een bewuste poging om aan het uiterlijk van de Silver Cloud te herinneren, met een bouwkwaliteit die hoger was dan ooit.
Er werden slechts 1.676 met de hand geassembleerde auto's gemaakt tijdens de korte vierjarige productierun van de Seraph van 1998 tot 2002.
OVER DEZE AUTO
Carrosserie/Lakwerk:
De carrosserie is in zeer goede staat. De panelen zijn recht en gelijkmatig, de carrosserie is vrij van gebreken. De witte lakafwerking heeft in alle jaren zijn glans behouden. Het chroom en de buitenbekleding zijn in uitstekende staat, net als de verlichting, lenzen, badges en alle chroomwerk.
Interieur:
Het interieur is in een prachtige blauwe kleur, zogeheten French Navy en verkeert in dezelfde vrijwel gloednieuwe staat als het exterieur. In feite is een groot deel ervan bedekt met noppenfolie en beschermende plastic. Het houtfineer op het dashboard, de deurkappen, de tafeltjes achterin, het stuurwiel en de verschillende inzetstukken zijn glanzend en in uitstekende staat. De tapijten zijn nog als nieuw. De stoelen, voor en achter, zijn in eersteklas staat.
De onderkant van de auto weerspiegelt het interieur en exterieur en ziet er zeer netjes uit.
Hij heeft een geldige apk tot juni 2025. Tevens is een taxatierapport aanwezig.
Kortom: Starten en rijden en wel in deze fantastisch mooie en majestueuze auto.
De Rolls-Royce Silver Seraph is in 1998 geintroduceerd. Het werd een auto met veel nieuwe componenten, bijna niets werd overgenomen van zijn Silver Spur-voorganger.
De belangrijkste verandering was de invoering van BMW-motoren en aandrijving (dus probleemloos), waarbij de krachtbron van de Seraph de 5,3-liter V12 met een hoek van 60 graden van de BMW 750i was.
De Silver Seraph werd daarmee de eerste V12 Rolls-Royce sinds de vooroorlogse Phantom III.
De ZF-vijftraps automatische versnellingsbak is eveneens afkomstig van de 750i.
De styling vertegenwoordigt een bewuste poging om aan het uiterlijk van de Silver Cloud te herinneren, met een bouwkwaliteit die hoger was dan ooit.
Er werden slechts 1.676 met de hand geassembleerde auto's gemaakt tijdens de korte vierjarige productierun van de Seraph van 1998 tot 2002.
OVER DEZE AUTO
Carrosserie/Lakwerk:
De carrosserie is in zeer goede staat. De panelen zijn recht en gelijkmatig, de carrosserie is vrij van gebreken. De witte lakafwerking heeft in alle jaren zijn glans behouden. Het chroom en de buitenbekleding zijn in uitstekende staat, net als de verlichting, lenzen, badges en alle chroomwerk.
Interieur:
Het interieur is in een prachtige blauwe kleur, zogeheten French Navy en verkeert in dezelfde vrijwel gloednieuwe staat als het exterieur. In feite is een groot deel ervan bedekt met noppenfolie en beschermende plastic. Het houtfineer op het dashboard, de deurkappen, de tafeltjes achterin, het stuurwiel en de verschillende inzetstukken zijn glanzend en in uitstekende staat. De tapijten zijn nog als nieuw. De stoelen, voor en achter, zijn in eersteklas staat.
De onderkant van de auto weerspiegelt het interieur en exterieur en ziet er zeer netjes uit.
Hij heeft een geldige apk tot juni 2025. Tevens is een taxatierapport aanwezig.
Kortom: Starten en rijden en wel in deze fantastisch mooie en majestueuze auto.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.