Kilometerstand
30.000 km
Elektrisch bereik
330 km
Bouwjaar
04/2021
Brandstof
Elektrisch
Vermogen kW (PK)
52 kW (71 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 30.000 km
- Bouwjaar
- 04/2021
- Laatste onderhoudsbeurt
- 08/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 52 kW (71 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Versnellingen
- 5
Energieverbruik
- Andere energiebronnen
- Stroom
- Elektrisch bereik
- 330 km
- Batterij-eigendom
- Inclusief
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Hill-Hold Control
- Keyless Entry
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Regensensor
- Start/Stop-systeem
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Digitale radio-ontvangst
- Handsfree
- Muziekstreaming geïntegreerd
- Radio
- Sound system
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Achter airbag
- Airbag passagier
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Centrale vergrendeling
- Emergency Brake Assist
- Isofix
- Koplamp volledig LED
- LED dagrijverlichting
- Lane Departure Warning Systeem
- Night view assist
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Aanraakscherm
- Elektronische parkeerrem
- Schakelflippers
- Spraakbediening
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Goede redenen
Behalve dat de accucapaciteit er flink op vooruit is gegaan, werd de Renault Zoe in de loop der jaren ook steeds krachtiger. De nieuwste versie is leverbaar in twee motorvarianten, te beginnen met de R110. Die levert een vermogen van 80 kW (108 pk) en 225 Nm koppel. De sterkere R135levert 100 kW (136 pk) en 245 Nm.
Zoals het een 100% elektrische auto betaamt, is de Renault Zoe redelijk zwaar voor zijn formaat. Hij heeft een leeggewicht van 1.500 kg, maar dankzij het hoge koppel dat direct vanaf de eerste aanraking van het stroompedaal naar de wielen wordt gestuurd, komt de Renault Zoe toch lekker vlot uit de startblokken. Tot 80 km/u is hij erg rap en ook de tussenacceleraties gaan heel snel en soepel. Daarna vlakt het acceleratievermogen af, tot de elektronische begrenzer ingrijpt bij de topsnelheid van 135 km/u (140 km/u bij de R135).
Om het maximale uit de accu te halen, kan de bestuurder de Eco-modus inschakelen. Dan nemen de motorprestaties iets af en zal de airco minder hard werken om extra energie te besparen. Er is ook een B-modusbeschikbaar waarbij de auto sterker vertraagd bij het loslaten van het stroompedaal en zoveel mogelijk energie teruggewonnen. Wie handig gebruikmaakt van deze manier van ‘one pedal driving’ hoeft aanzienlijk minder het rempedaal te gebruiken, terwijl de accu steeds een beetje wordt opgeladen.
Elke Renault Zoe kan worden opgeladen met een vermogen van maximaal 22 kW bij een publiek AC-laadpunt. Indien een laadpunt dit geven, is de accu super snel op te laden. De meeste laadpunten leveren een laadvermogen van 11 kW, waarmee de accu van de Renault Zoe binnen vijf uur volledig is op te laden. Ook dat is meer dan prima voor een EV in deze (prijs)klasse. Snelladen langs de snelweg behoort ook tot de mogelijkheden met de Renault Zoe. Dat kan met een vermogen tot 50 kW, waarmee de accu in ongeveer een uur tot 80 procent is op te laden.
AfmetingenQua formaat begeeft de Renault Zoe zich precies tussen de Renault Twingo en Renault Clio in. Het model is zo’n 4,10 meter lang. De hoeveelheid binnenruimte neigt dan weer wat meer naar dat van de Renault Twingo. Echter, waar Renault bij de Twingo gekozen heeft om de beschikbare interieurruimte vooral te gunnen aan de inzittenden en niet zozeer bagage, is dat bij de Renault Zoe andersom. Met een volume van 338 liter schurkt de kofferbak van de Zoe tegen dat van een middenklasser aan. De keerzijde van deze medaille is dat het op de achterbank niet heel ruim is. Voor bovengemiddeld lange mensen is er gewoonweg te weinig been- en hoofdruimte. Voor kinderen is de Zoe ideaal.
Een overzicht van de belangrijkste technische gegevens van de Renault Zoe:
Renault ZoeMarktintroductie2013Lengte x breedte x hoogte4,08 x 1,73 x 1,56 mWielbasis2,58 mInhoud bagageruimte338 lLedig gewicht1.502 kgToelaatbaar totaalgewicht1.988 kgVermogen80 kW (108 pk) - 100 kW (136 pk)Koppel225 - 245 NmTopsnelheid135 - 140 km/uAcceleratie van 0 tot 100 km/u9,5 - 11,4 secActieradius385 - 395 kmVerbruik16,8 kWh/100kmBatterijcapaciteit52 kWhVariantenDe Renault Zoe is nieuw leverbaar in drie verschillende uitvoeringen. Het aanbod begint bij de Equilibre die alleen met de R110-motor wordt geleverd. Tot de standaarduitrusting behoren zaken als een digitaal instrumentarium, handbediende airco, een regen- en lichtsensor, cruise control en een infotainmentsysteem met een 7-inch beeldscherm en telefoonconnectie via Apple CarPlay of Android Auto.
Het middelste uitrustingsniveau luistert naar de naam Evolution. Deze is er alleen met de R135-motor en biedt onder andere automatische airco, parkeersensoren, verkeersbordenherkenning, rijbaanassistentie en een uitgebreid multimediasysteem met ingebouwde navigatie. De meest luxe variant van de Renault Zoe heet Iconic en combineert de uitrusting van de Evolution met bijvoorbeeld 17-inch lichtmetalen velgen, speciale carrosseriedetails en luxere stoelbekleding. Ook deze is alleen leverbaar met de R135-motor.
- Ideaal als stadsauto
- Prettig rijgedrag en zitpositie
- Toereikende actieradius
- Snel opladen bij publieke laadpunten
Behalve dat de accucapaciteit er flink op vooruit is gegaan, werd de Renault Zoe in de loop der jaren ook steeds krachtiger. De nieuwste versie is leverbaar in twee motorvarianten, te beginnen met de R110. Die levert een vermogen van 80 kW (108 pk) en 225 Nm koppel. De sterkere R135levert 100 kW (136 pk) en 245 Nm.
Zoals het een 100% elektrische auto betaamt, is de Renault Zoe redelijk zwaar voor zijn formaat. Hij heeft een leeggewicht van 1.500 kg, maar dankzij het hoge koppel dat direct vanaf de eerste aanraking van het stroompedaal naar de wielen wordt gestuurd, komt de Renault Zoe toch lekker vlot uit de startblokken. Tot 80 km/u is hij erg rap en ook de tussenacceleraties gaan heel snel en soepel. Daarna vlakt het acceleratievermogen af, tot de elektronische begrenzer ingrijpt bij de topsnelheid van 135 km/u (140 km/u bij de R135).
Om het maximale uit de accu te halen, kan de bestuurder de Eco-modus inschakelen. Dan nemen de motorprestaties iets af en zal de airco minder hard werken om extra energie te besparen. Er is ook een B-modusbeschikbaar waarbij de auto sterker vertraagd bij het loslaten van het stroompedaal en zoveel mogelijk energie teruggewonnen. Wie handig gebruikmaakt van deze manier van ‘one pedal driving’ hoeft aanzienlijk minder het rempedaal te gebruiken, terwijl de accu steeds een beetje wordt opgeladen.
Elke Renault Zoe kan worden opgeladen met een vermogen van maximaal 22 kW bij een publiek AC-laadpunt. Indien een laadpunt dit geven, is de accu super snel op te laden. De meeste laadpunten leveren een laadvermogen van 11 kW, waarmee de accu van de Renault Zoe binnen vijf uur volledig is op te laden. Ook dat is meer dan prima voor een EV in deze (prijs)klasse. Snelladen langs de snelweg behoort ook tot de mogelijkheden met de Renault Zoe. Dat kan met een vermogen tot 50 kW, waarmee de accu in ongeveer een uur tot 80 procent is op te laden.
AfmetingenQua formaat begeeft de Renault Zoe zich precies tussen de Renault Twingo en Renault Clio in. Het model is zo’n 4,10 meter lang. De hoeveelheid binnenruimte neigt dan weer wat meer naar dat van de Renault Twingo. Echter, waar Renault bij de Twingo gekozen heeft om de beschikbare interieurruimte vooral te gunnen aan de inzittenden en niet zozeer bagage, is dat bij de Renault Zoe andersom. Met een volume van 338 liter schurkt de kofferbak van de Zoe tegen dat van een middenklasser aan. De keerzijde van deze medaille is dat het op de achterbank niet heel ruim is. Voor bovengemiddeld lange mensen is er gewoonweg te weinig been- en hoofdruimte. Voor kinderen is de Zoe ideaal.
Een overzicht van de belangrijkste technische gegevens van de Renault Zoe:
Renault ZoeMarktintroductie2013Lengte x breedte x hoogte4,08 x 1,73 x 1,56 mWielbasis2,58 mInhoud bagageruimte338 lLedig gewicht1.502 kgToelaatbaar totaalgewicht1.988 kgVermogen80 kW (108 pk) - 100 kW (136 pk)Koppel225 - 245 NmTopsnelheid135 - 140 km/uAcceleratie van 0 tot 100 km/u9,5 - 11,4 secActieradius385 - 395 kmVerbruik16,8 kWh/100kmBatterijcapaciteit52 kWhVariantenDe Renault Zoe is nieuw leverbaar in drie verschillende uitvoeringen. Het aanbod begint bij de Equilibre die alleen met de R110-motor wordt geleverd. Tot de standaarduitrusting behoren zaken als een digitaal instrumentarium, handbediende airco, een regen- en lichtsensor, cruise control en een infotainmentsysteem met een 7-inch beeldscherm en telefoonconnectie via Apple CarPlay of Android Auto.
Het middelste uitrustingsniveau luistert naar de naam Evolution. Deze is er alleen met de R135-motor en biedt onder andere automatische airco, parkeersensoren, verkeersbordenherkenning, rijbaanassistentie en een uitgebreid multimediasysteem met ingebouwde navigatie. De meest luxe variant van de Renault Zoe heet Iconic en combineert de uitrusting van de Evolution met bijvoorbeeld 17-inch lichtmetalen velgen, speciale carrosseriedetails en luxere stoelbekleding. Ook deze is alleen leverbaar met de R135-motor.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.