Kilometerstand
149.900 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
12/2011
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
195 kW (265 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 149.900 km
- Bouwjaar
- 12/2011
- APK
- 04/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 03/2023
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 195 kW (265 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.997 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.300 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Keyless Entry
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Handsfree
- MP3
- Radio
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Achter airbag
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Electronic Stability Program
- Hoofd airbag
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (17")
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Geel
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Half leder
Beschrijving
Na vijf jaar in mijn bezit te zijn geweest is het helaas tijd om de Renault Megane 265 Trophy in Jaune Sirius te verkopen. Het is gewoon tijd voor wat anders, en dus mag iemand anders gaan genieten van deze auto.
Ik heb hem destijds zelf uit Duitsland geimporteerd, waarna de auto minder origineel is gebleven dan ik destijds bedacht had. Simpelweg heb ik deze auto uitgebouwd zoals ik ooit met een auto had willen doen, dat betekent dat de auto is voorzien van:
De Megane is altijd netjes onderhouden en als tweede auto gebruikt. Dat betekent dat hij niet door de regen of sneeuw gereden heeft indien dat niet nodig was. Ook is de distributieriem vorig jaar maart nog vervangen en kan er dus nog jaren tegenaan.
Aangezien mijn vorige Renault gestolen is, heb ik besloten een extra alarm en startonderbreker te laten plaatsen à 900 euro.
Ik heb hem destijds zelf uit Duitsland geimporteerd, waarna de auto minder origineel is gebleven dan ik destijds bedacht had. Simpelweg heb ik deze auto uitgebouwd zoals ik ooit met een auto had willen doen, dat betekent dat de auto is voorzien van:
- Recaro Pole Position stoelen in Leer/Dynamica
- ZPO Shifter in Carbon met Jaune Sirius-details
- KW Clubsport onderstel, met stevigere veren en afstelling door Custom Racetec
- Schroth 6-puntsgordels
- Endless brakepads
- Rolkooi
- Chiptuning door Fastchip
- 17" Team Dynamics met Yokohama A052 in 255 voor en 235 achter
De Megane is altijd netjes onderhouden en als tweede auto gebruikt. Dat betekent dat hij niet door de regen of sneeuw gereden heeft indien dat niet nodig was. Ook is de distributieriem vorig jaar maart nog vervangen en kan er dus nog jaren tegenaan.
Aangezien mijn vorige Renault gestolen is, heb ik besloten een extra alarm en startonderbreker te laten plaatsen à 900 euro.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.