Kilometerstand
239.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
08/2010
Brandstof
Diesel
Vermogen kW (PK)
74 kW (101 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 3
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 239.000 km
- Bouwjaar
- 08/2010
- APK
- 09/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 74 kW (101 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 6
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 5
- Brandstof
- Diesel
Opties
- Comfort en gemak
- Armsteun
- Schuifdeur rechts
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Digitale radio-ontvangst
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Dakrails
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Zelfbouw Camperbus - Renault Master III 2010
Na enkele jaren met heel veel liefde gebruik gemaakt te hebben van onze zelfbouw camperbus, gaan we nu afscheid nemen. We hopen dat hij met iemand anders weer de avonturen gaat beleven waar hij voor bedoeld is! Bussie is compleet, geschikt om langere tijd in door te brengen en heeft alles wat je nodig hebt.
Zelf hebben we er vooral veel tijd mee doorgebracht in Portugal, Noord-Spanje en Frankrijk. Waarvan we er een ruim jaar echt in gewoond hebben.
Enkele gebreken:
Bussie vertoont wat uiterlijke littekens van zijn avoturen maar motorisch is hij helemaal pico-bello en recent nog groot onderhouden. De lak is wat dof, en er zitten hier en daar vegen op de lak. In de achterdeur zit een cosmetische deuk van een laaghangende boom, die verder geen effect heeft op sluiten van de deuren. De kachel blowers doen het wel, maar verwarmen slecht. Wellicht goed ontluchten of de kachelradiator in het dashboard vervangen zou het verhelpen.
- L2-H2 bus | is 5,5 m lang (past in een normaal parkeervak)
- Dakraam met ventilator | Fiamma Turbo-Vent
- Omvormer | huishoudaccu | 230 Volt stopcontact | USB poorten, alles met behulp van Victron Multiplus en Victron Orion smart acculader.
- Door de grote accu en watertank is het mogelijk om een paar dagen off grid te staan!
- Volledig geisoleerd met Armaflex isolatie
- Ikea koelkast op 230v, die automatisch aanspringt op de walstroom, maar ook tijdelijk op de accu/230systeem kan.
- Ruim keukenblok | 2 pits gasstel | Veel opbergruimte
- Uitschuiftafel | hetzelfde blad als het keukenblad
- Half-Vast bed die aan 1 kant omhoog kan
- Veel opbergruimte voor kleding of ander spullen
- Opbergvak boven cabine
- 3-zitsbank nog aanwezig voorin
- met GPS tracker ingebouwd.
Verder:
- Tellerstand 239.xxx km | wordt nog mee gereden
- Camper kenteken | lage/kwarttarief wegenbelasting (+/- 60eu p.m.)
- Twee sleutels
- Recent nog nieuwe remblokken en schijven | nieuwe banden | gereviseerde startmotor, nieuwe radio met bluetooth op speakers.
- Zuinige handbak 6 versnellingen, met koud weer en een koude motor in zijn 1 soms wat stroef.
- Verbouw foto's en alle bonnetjes daarvan aanwezig, inclusief de onderdelen in de camper.
Met pijn in ons hart nemen wij afscheid, dus graag alleen serieus bieden.
Na enkele jaren met heel veel liefde gebruik gemaakt te hebben van onze zelfbouw camperbus, gaan we nu afscheid nemen. We hopen dat hij met iemand anders weer de avonturen gaat beleven waar hij voor bedoeld is! Bussie is compleet, geschikt om langere tijd in door te brengen en heeft alles wat je nodig hebt.
Zelf hebben we er vooral veel tijd mee doorgebracht in Portugal, Noord-Spanje en Frankrijk. Waarvan we er een ruim jaar echt in gewoond hebben.
Enkele gebreken:
Bussie vertoont wat uiterlijke littekens van zijn avoturen maar motorisch is hij helemaal pico-bello en recent nog groot onderhouden. De lak is wat dof, en er zitten hier en daar vegen op de lak. In de achterdeur zit een cosmetische deuk van een laaghangende boom, die verder geen effect heeft op sluiten van de deuren. De kachel blowers doen het wel, maar verwarmen slecht. Wellicht goed ontluchten of de kachelradiator in het dashboard vervangen zou het verhelpen.
- L2-H2 bus | is 5,5 m lang (past in een normaal parkeervak)
- Dakraam met ventilator | Fiamma Turbo-Vent
- Omvormer | huishoudaccu | 230 Volt stopcontact | USB poorten, alles met behulp van Victron Multiplus en Victron Orion smart acculader.
- Door de grote accu en watertank is het mogelijk om een paar dagen off grid te staan!
- Volledig geisoleerd met Armaflex isolatie
- Ikea koelkast op 230v, die automatisch aanspringt op de walstroom, maar ook tijdelijk op de accu/230systeem kan.
- Ruim keukenblok | 2 pits gasstel | Veel opbergruimte
- Uitschuiftafel | hetzelfde blad als het keukenblad
- Half-Vast bed die aan 1 kant omhoog kan
- Veel opbergruimte voor kleding of ander spullen
- Opbergvak boven cabine
- 3-zitsbank nog aanwezig voorin
- met GPS tracker ingebouwd.
Verder:
- Tellerstand 239.xxx km | wordt nog mee gereden
- Camper kenteken | lage/kwarttarief wegenbelasting (+/- 60eu p.m.)
- Twee sleutels
- Recent nog nieuwe remblokken en schijven | nieuwe banden | gereviseerde startmotor, nieuwe radio met bluetooth op speakers.
- Zuinige handbak 6 versnellingen, met koud weer en een koude motor in zijn 1 soms wat stroef.
- Verbouw foto's en alle bonnetjes daarvan aanwezig, inclusief de onderdelen in de camper.
Met pijn in ons hart nemen wij afscheid, dus graag alleen serieus bieden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.