Kilometerstand
137.861 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
02/2008
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
280 kW (381 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- 86-NDK-2
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 137.861 km
- Bouwjaar
- 02/2008
- APK
- 07/2025
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 280 kW (381 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 3.824 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.620 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen bekleding
- Navigatiesysteem
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Wind deflector
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- MP3
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Hoofd airbag
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Lichtmetalen velgen (19")
- Spoiler
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Artic Silver (licht grijs)
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Flooring it is acceptable. Garaging it is torture. – Porsche 997 Carrera 4S Convertible
De Porsche 997; dé opvolger van de controversiële 996 waar menig purist enorm aan moest wennen.. De 996 was een grote cultuurschok; De eerste vloeistof-gekoelde Porsche 911. Ook waren velen erg ontevreden over haar ‘nieuwe look’. Dus kwam Porsche met een compromis; De 997. Een klassieker uiterlijk, maar dan stiekem wel met de 996 (doorontwikkelde) vloeistof-gekoelde technologie. Simpelweg, omdat het efficiënter, dus uiteindelijk schneller is! Iets met; Als je het niet ziet, voel je het ook minder.
Voor ons is de 997 onze favoriete moderne 911. Laten we beginnen met het kloppend hart; de atmosferische 3.8 liter (want S) boxer. Zodra je haar start, betrap je jezelf op een glimlach. Ja, directe injectie in de verbrandingskamer is efficiënter, maar het geluid van een indirect ingespoten motor is zoveel mooier! Het stationair na-verbranden alleen al, daar worden wij als liefhebber vrolijk van! Geen microfilters voor de Greta-commissie, geen speakers in de deuren die je doen geloven dat de motor ‘ronkt’… Dit is puur mechanisch, zonder dat de liefhebber wordt gefopt!
Het rijden is ook nog écht rijden. De nieuwste 992 kan iedere respectievelijke -huis-, tuin- en keukenvader hard rijden. Rechtdoor en door de bochten, geen probleem. De 997.1 laat je als bestuurder nog écht een beetje werken. Onderschat je haar? Dan bijt ze. Ook dat vinden wij bij DTM, erg leuk!
Dit exemplaar is uiteraard zoals je van ons bent gewend. Totaal dealer- en specialist onderhouden, geheel gedocumenteerd en volledig in haar originele lak. Ze heeft tot op heden twee eigenaren gekend en is nu opzoek naar haar derde liefhebber. Ze is recent geheel geserviced door Lusso Classics en nu klaar voor het aankomende rijder-seizoen. Zien we je snel?
De Porsche 997; dé opvolger van de controversiële 996 waar menig purist enorm aan moest wennen.. De 996 was een grote cultuurschok; De eerste vloeistof-gekoelde Porsche 911. Ook waren velen erg ontevreden over haar ‘nieuwe look’. Dus kwam Porsche met een compromis; De 997. Een klassieker uiterlijk, maar dan stiekem wel met de 996 (doorontwikkelde) vloeistof-gekoelde technologie. Simpelweg, omdat het efficiënter, dus uiteindelijk schneller is! Iets met; Als je het niet ziet, voel je het ook minder.
Voor ons is de 997 onze favoriete moderne 911. Laten we beginnen met het kloppend hart; de atmosferische 3.8 liter (want S) boxer. Zodra je haar start, betrap je jezelf op een glimlach. Ja, directe injectie in de verbrandingskamer is efficiënter, maar het geluid van een indirect ingespoten motor is zoveel mooier! Het stationair na-verbranden alleen al, daar worden wij als liefhebber vrolijk van! Geen microfilters voor de Greta-commissie, geen speakers in de deuren die je doen geloven dat de motor ‘ronkt’… Dit is puur mechanisch, zonder dat de liefhebber wordt gefopt!
Het rijden is ook nog écht rijden. De nieuwste 992 kan iedere respectievelijke -huis-, tuin- en keukenvader hard rijden. Rechtdoor en door de bochten, geen probleem. De 997.1 laat je als bestuurder nog écht een beetje werken. Onderschat je haar? Dan bijt ze. Ook dat vinden wij bij DTM, erg leuk!
Dit exemplaar is uiteraard zoals je van ons bent gewend. Totaal dealer- en specialist onderhouden, geheel gedocumenteerd en volledig in haar originele lak. Ze heeft tot op heden twee eigenaren gekend en is nu opzoek naar haar derde liefhebber. Ze is recent geheel geserviced door Lusso Classics en nu klaar voor het aankomende rijder-seizoen. Zien we je snel?
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2022ContactDieter Tielman
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.