Porsche 992PDK 992 Aventuringruen Metallic - Elektrisch glaze
€ 124.900
Vehikel. epic sportscars
Kilometerstand
40.645 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
02/2020
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
331 kW (450 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Landversie
- Nederland
- Advertentienr.
- 3087683
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 40.645 km
- Bouwjaar
- 02/2020
- Productiejaar
- 2020
- APK
- 05/2026
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 331 kW (450 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.981 cm³
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.585 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
12,2 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 206 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Lederen stuurwiel
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp met camera
- Start/Stop-systeem
- Stoelverwarming
- Stuurwielverwarming
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Wifi-hotspot
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dodehoekdetectie
- Electronic Stability Program
- LED verlichting
- Verkeersbordherkenning
- Zij-airbags
- Extra
- Lichtmetalen velgen (20")
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Wassysteem voor koplampen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Aventurin Grun
- Soort lak
- Metallic
- Materiaal
- Alcantara
Beschrijving
Porsche 911 Carrera 4S PDK 992 Aventuringruen Metallic, zwart bordeaux rood interieur
Highlights
Sport Chrono Elektrisch glazen dak Apple Carplay Android Auto Keyless entry LED koplampen PADM Parkeer pakket PASM sport onderstel Porsche embleem hoofdsteunen Premium kleur Sportstoelen (electr. verstelbaar, 4-wegs) Stuur en stoel verwarming voor Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus) alarm + Faringwell TV01 peilzender Achteruitrijcamera Keyless entry Onderhouden bij Porsche Amsterdam Volledige onderhoudshistorie aanwezig.
De lekkerst of in ieder geval meest exclusief aangeklede Porsche 992 Carrera 4S die we tot op heden gezien hebben? Wij durven ‘m wel aan! Zowel de kleurstelling als de opties zijn opwindend van deze Aventuringruen gespoten Elfer met 20 21 inch (voor achter) grote RS Spyder designwielen. Dankzij de twee dubbele uitlaten komt de boxerroffel extra goed tot zijn recht zodra alle 450 paarden het belachelijk brede rubber aan de voor en met name achterzijde opvreten. Ook qua wegligging kent de 911 Carrera 4S geen genade: het PASM sportonderstel laat de Porsche plakken aan het asfalt alsof de wittebroodsweken zijn aangebroken, terwijl het Sport Chrono klokje de (snelle) tijden bijhoudt in geval van een zijstapje naar bijvoorbeeld het circuit. Extra heet wordt het aan boord met de verwarming van de sportstoelen ingeschakeld. Of laat de voorjaarszon ongefilterd op uw hoofd en lederpakket branden met het glazen schuif- kanteldak geopend. Wat het plan ook is, deze zilvergroene parel is er klaar voor.
Design
Hypermoderne LED-koplampen turen als vanouds de wereld in: vanuit ronde lichtunits die gaandeweg een druppelvorm hebben aangenomen. Een beetje verandering in 60 jaar Porsche 911 plezier is natuurlijk niet verboden. De Coupe-versie is de absolute bakermat van het iconische model en weet ook als 992 Carrera 4S te overtuigen. Wel zijn de vormen strakker dan ooit geworden: let daarbij vooral op de brede openingen in de voorbumper en smalle LED-achterlichten – inclusief de karakteristieke rode verbindingsstrip, net als vroeger. Strakker of niet, de rondingen in de spatborden zijn verder dan ver uitgeklopt en maken de carrosserie breder dan breed. Op de bandenmaat werd evenmin beknibbeld: ons exemplaar staat zowaar op 20 21 inch (voor achter) grote RS Spyder designwielen. De mat grijze finish van deze velgen sluit naadloos aan op de behuizing van de koplampen en het glas van de achterlichten. Voor de rest is de Porsche 911 Carrera 4S Coupe vooral heel erg sophisticated. Heerlijk, wat een machine!
Uitrusting
De zwarte sierlijsten aan de buitenkant van de Elfer corresponderen met de bordeaux rode kleur van de elektrisch bedienbare sportstoelen die tevens te verwarmen zijn. Ook het dashboard en de portierbekleding hebben een dergelijke zwart de bordeaux rode afwerking en maken deel uit van het lederpakket. Dorpellijsten van geborsteld aluminium doorbreken de zwart de bordeaux rode cockpit op treffende wijze. Het stuurwiel is multifunctioneel van opzet en bedient onder andere de handsfree telefoonvoorbereiding. Een belletje naar huis om te zeggen dat je nog (lang) niet bent uitgespeeld is daarmee zo gemaakt. Snak je naar een beetje verkoeling na het scherper zetten van de rondetijd die het Sport Chrono klokje weergeeft? Schuif de zonwering voor het glas elektrisch naar achteren en open met een druk op de knop het schuif- kanteldak. Parkeersensoren voor + achter hebben vooral een ondersteunende werking als de adrenalinekick nog te groot is om helder na te denken wanneer je de garage of pitbox komt binnengereden. Wie klaar is om opnieuw gelanceerd te worden, doet er verstandig aan om alvast tegen het befaamde Porsche wapen in de hoofdsteunen aan te leunen; ermee in aanraking komen is immers toch een kwestie van tijd. Erna hoef je nooit meer in de automatische dimmende binnen- en buitenspiegels te kijken, want geen medeweggebruiker die jou gaat bijhouden. Ook niet als het asfalt kronkelig wordt…
Techniek
Al brullende schakelt de 450 pk sterke 6-cilinderboxermotor een of meerdere versnellingen van zijn automatische 8-traps PDK-transmissie terug, om vervolgens bochten aan te vallen alsof ze de enige concurrent zijn van de Porsche 992 Carrera 4S. Feitelijk is dat ook zo. Het Porsche Active Suspension Management systeem (PASM) zorgt voor stabiliteit en sportiviteit, maar heeft evengoed een comfortabele kant geschikt voor lange(re) afstanden. Accelereren van 0 naar 100 km h trekt de 911 niet meer dan 3,8 seconden voor uit. Pas bij 304 km h rijdt de sportcoupé tegen een muur op die luchtweerstand heet. Door de turbotechnologie voor alle niet-Turbo modellen beschikbaar te stellen, heeft de 992 aan een inhoud van 3,0 liter genoeg om maar liefst 530 Newtonmeters koppel op de weg te zetten. Als er een methode is om de typische boxer sound te laten klinken, dan is het wel met behulp van een sportuitlaat. En zo geschiedd
Highlights
Sport Chrono Elektrisch glazen dak Apple Carplay Android Auto Keyless entry LED koplampen PADM Parkeer pakket PASM sport onderstel Porsche embleem hoofdsteunen Premium kleur Sportstoelen (electr. verstelbaar, 4-wegs) Stuur en stoel verwarming voor Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus) alarm + Faringwell TV01 peilzender Achteruitrijcamera Keyless entry Onderhouden bij Porsche Amsterdam Volledige onderhoudshistorie aanwezig.
De lekkerst of in ieder geval meest exclusief aangeklede Porsche 992 Carrera 4S die we tot op heden gezien hebben? Wij durven ‘m wel aan! Zowel de kleurstelling als de opties zijn opwindend van deze Aventuringruen gespoten Elfer met 20 21 inch (voor achter) grote RS Spyder designwielen. Dankzij de twee dubbele uitlaten komt de boxerroffel extra goed tot zijn recht zodra alle 450 paarden het belachelijk brede rubber aan de voor en met name achterzijde opvreten. Ook qua wegligging kent de 911 Carrera 4S geen genade: het PASM sportonderstel laat de Porsche plakken aan het asfalt alsof de wittebroodsweken zijn aangebroken, terwijl het Sport Chrono klokje de (snelle) tijden bijhoudt in geval van een zijstapje naar bijvoorbeeld het circuit. Extra heet wordt het aan boord met de verwarming van de sportstoelen ingeschakeld. Of laat de voorjaarszon ongefilterd op uw hoofd en lederpakket branden met het glazen schuif- kanteldak geopend. Wat het plan ook is, deze zilvergroene parel is er klaar voor.
Design
Hypermoderne LED-koplampen turen als vanouds de wereld in: vanuit ronde lichtunits die gaandeweg een druppelvorm hebben aangenomen. Een beetje verandering in 60 jaar Porsche 911 plezier is natuurlijk niet verboden. De Coupe-versie is de absolute bakermat van het iconische model en weet ook als 992 Carrera 4S te overtuigen. Wel zijn de vormen strakker dan ooit geworden: let daarbij vooral op de brede openingen in de voorbumper en smalle LED-achterlichten – inclusief de karakteristieke rode verbindingsstrip, net als vroeger. Strakker of niet, de rondingen in de spatborden zijn verder dan ver uitgeklopt en maken de carrosserie breder dan breed. Op de bandenmaat werd evenmin beknibbeld: ons exemplaar staat zowaar op 20 21 inch (voor achter) grote RS Spyder designwielen. De mat grijze finish van deze velgen sluit naadloos aan op de behuizing van de koplampen en het glas van de achterlichten. Voor de rest is de Porsche 911 Carrera 4S Coupe vooral heel erg sophisticated. Heerlijk, wat een machine!
Uitrusting
De zwarte sierlijsten aan de buitenkant van de Elfer corresponderen met de bordeaux rode kleur van de elektrisch bedienbare sportstoelen die tevens te verwarmen zijn. Ook het dashboard en de portierbekleding hebben een dergelijke zwart de bordeaux rode afwerking en maken deel uit van het lederpakket. Dorpellijsten van geborsteld aluminium doorbreken de zwart de bordeaux rode cockpit op treffende wijze. Het stuurwiel is multifunctioneel van opzet en bedient onder andere de handsfree telefoonvoorbereiding. Een belletje naar huis om te zeggen dat je nog (lang) niet bent uitgespeeld is daarmee zo gemaakt. Snak je naar een beetje verkoeling na het scherper zetten van de rondetijd die het Sport Chrono klokje weergeeft? Schuif de zonwering voor het glas elektrisch naar achteren en open met een druk op de knop het schuif- kanteldak. Parkeersensoren voor + achter hebben vooral een ondersteunende werking als de adrenalinekick nog te groot is om helder na te denken wanneer je de garage of pitbox komt binnengereden. Wie klaar is om opnieuw gelanceerd te worden, doet er verstandig aan om alvast tegen het befaamde Porsche wapen in de hoofdsteunen aan te leunen; ermee in aanraking komen is immers toch een kwestie van tijd. Erna hoef je nooit meer in de automatische dimmende binnen- en buitenspiegels te kijken, want geen medeweggebruiker die jou gaat bijhouden. Ook niet als het asfalt kronkelig wordt…
Techniek
Al brullende schakelt de 450 pk sterke 6-cilinderboxermotor een of meerdere versnellingen van zijn automatische 8-traps PDK-transmissie terug, om vervolgens bochten aan te vallen alsof ze de enige concurrent zijn van de Porsche 992 Carrera 4S. Feitelijk is dat ook zo. Het Porsche Active Suspension Management systeem (PASM) zorgt voor stabiliteit en sportiviteit, maar heeft evengoed een comfortabele kant geschikt voor lange(re) afstanden. Accelereren van 0 naar 100 km h trekt de 911 niet meer dan 3,8 seconden voor uit. Pas bij 304 km h rijdt de sportcoupé tegen een muur op die luchtweerstand heet. Door de turbotechnologie voor alle niet-Turbo modellen beschikbaar te stellen, heeft de 992 aan een inhoud van 3,0 liter genoeg om maar liefst 530 Newtonmeters koppel op de weg te zetten. Als er een methode is om de typische boxer sound te laten klinken, dan is het wel met behulp van een sportuitlaat. En zo geschiedd
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 1.744,- p/mLeasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfVehikel. epic sportscars
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2022Verkoop // Wij werken op afspraak. Belt u even voordat u komt? //
Open
Sluit om 17:00
ContactBas Brinkmann
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.