Kilometerstand
5.200 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
12/2022
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
405 kW (551 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 5.200 km
- Bouwjaar
- 12/2022
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 405 kW (551 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 3.745 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.570 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6d
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
12,8 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 292 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- 360° camera
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische achterklep
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Getinte ramen
- Keyless Entry
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Start/Stop-systeem
- Stoelverwarming
- Stuurwielverwarming
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Digitale radio-ontvangst
- Geheel digitaal combi-instrument
- Handsfree
- Radio
- Sound system
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Electronic Stability Program
- Hoofd airbag
- Koplamp volledig LED
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Noodoproepsysteem
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Extra
- Aanraakscherm
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektronische parkeerrem
- Lichtmetalen velgen
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Wassysteem voor koplampen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Sportgrijs metallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Bruin
- Materiaal
- Half leder
Beschrijving
Porsche 992 Sport Classic
12/22
5.100 km
De exclusieve 911 valt direct op door de extra brede carrosserie van de 992 Turbo, een vaste achterspoiler die lijkt op de legendarische 'ducktail' van de Carrera RS 2.7, en de carrosseriekleur Sportgrijs metallic met dubbele striping. Een ander designhoogtepunt is het speciale dak met z’n opvallende uitsparing. In het interieur is op de deurpanelen en het midden van de stoelen de iconische pepita-bekleding terug te vinden. Dit exclusieve materiaal vormt een elegante combinatie met de tweekleurige, semi-aniline lederen bekleding in zwart/Classic Cognac.
Al even uniek is de aandrijving: de 3,7-liter bi-turbo zescilinder boxermotor brengt zijn vermogen van 405 kW/550 pk uitsluitend via de achterwielen op de weg, waardoor de 911 Sport Classic zich qua prestaties bevindt tussen de 911 Carrera GTS en 911 Turbo. De motor deelt een aantal kenmerken met die van de 911 Turbo. De variabele turbinegeometrie (VTG) dragen samen met de wastegates bij aan de superieure vermogensafgifte. De speciale luchtinlaat is een belangrijk kenmerk van het 911 Sport Classic-concept: de lucht wordt aangezogen via kanalen onder de achterspoiler. Daarom heeft deze 911 geen luchtinlaten in de achterste zijpanelen zoals de reguliere Turbo-modellen.
De boxermotor is gekoppeld aan een handgeschakelde zevenversnellingsbak. De 911 Sport Classic is de krachtigste handgeschakelde 911 die momenteel verkrijgbaar is. De versnellingsbak heeft een auto-blip functie die de snelheidsverschillen tussen de versnellingen compenseert met een korte verhoging in het toerental bij het terugschakelen. De verkorte versnellingspook zorgt voor extra snelle schakelacties en een kraakhelder gevoel. Het standaard sportuitlaatsysteem is voor deze uitvoering speciaal aangepast en zorgt voor een nog emotioneler geluid, dat extra goed is te horen omdat Porsche een deel van de interieurisolatie van de auto heeft verwijderd.
Het onderstel, gebaseerd op dat van de 911 Turbo en 911 Carrera GTS, voldoet aan de hoogste eisen. Dankzij het Porsche Active Suspension Management (PASM) reageren de schokdempers bliksemsnel op dynamische veranderingen. PASM wordt standaard gecombineerd met het sportonderstel, dat met 10 millimeter is verlaagd. De 911 Sport Classic heeft achterwielaandrijving, waardoor de asbelasting aan de voorzijde lager is dan bij modellen met vierwielaandrijving. Daarom hebben de ophangingspecialisten van Porsche de veerconstante op de vooras iets verlaagd. De stuurinrichting en de achterasbesturing zijn speciaal voor de 911 Sport Classic aangepast. Ook carbonkeramische remmen (PCCB) maken deel uit van de standaarduitrusting. De remklauwen zijn gespoten in hoogglanzend zwart en voorzien van een wit Porsche logo.
Voor meer informatie contacteer :
Bart 0475 30 39 86
Joël 0479 55 05 88
12/22
5.100 km
De exclusieve 911 valt direct op door de extra brede carrosserie van de 992 Turbo, een vaste achterspoiler die lijkt op de legendarische 'ducktail' van de Carrera RS 2.7, en de carrosseriekleur Sportgrijs metallic met dubbele striping. Een ander designhoogtepunt is het speciale dak met z’n opvallende uitsparing. In het interieur is op de deurpanelen en het midden van de stoelen de iconische pepita-bekleding terug te vinden. Dit exclusieve materiaal vormt een elegante combinatie met de tweekleurige, semi-aniline lederen bekleding in zwart/Classic Cognac.
Al even uniek is de aandrijving: de 3,7-liter bi-turbo zescilinder boxermotor brengt zijn vermogen van 405 kW/550 pk uitsluitend via de achterwielen op de weg, waardoor de 911 Sport Classic zich qua prestaties bevindt tussen de 911 Carrera GTS en 911 Turbo. De motor deelt een aantal kenmerken met die van de 911 Turbo. De variabele turbinegeometrie (VTG) dragen samen met de wastegates bij aan de superieure vermogensafgifte. De speciale luchtinlaat is een belangrijk kenmerk van het 911 Sport Classic-concept: de lucht wordt aangezogen via kanalen onder de achterspoiler. Daarom heeft deze 911 geen luchtinlaten in de achterste zijpanelen zoals de reguliere Turbo-modellen.
De boxermotor is gekoppeld aan een handgeschakelde zevenversnellingsbak. De 911 Sport Classic is de krachtigste handgeschakelde 911 die momenteel verkrijgbaar is. De versnellingsbak heeft een auto-blip functie die de snelheidsverschillen tussen de versnellingen compenseert met een korte verhoging in het toerental bij het terugschakelen. De verkorte versnellingspook zorgt voor extra snelle schakelacties en een kraakhelder gevoel. Het standaard sportuitlaatsysteem is voor deze uitvoering speciaal aangepast en zorgt voor een nog emotioneler geluid, dat extra goed is te horen omdat Porsche een deel van de interieurisolatie van de auto heeft verwijderd.
Het onderstel, gebaseerd op dat van de 911 Turbo en 911 Carrera GTS, voldoet aan de hoogste eisen. Dankzij het Porsche Active Suspension Management (PASM) reageren de schokdempers bliksemsnel op dynamische veranderingen. PASM wordt standaard gecombineerd met het sportonderstel, dat met 10 millimeter is verlaagd. De 911 Sport Classic heeft achterwielaandrijving, waardoor de asbelasting aan de voorzijde lager is dan bij modellen met vierwielaandrijving. Daarom hebben de ophangingspecialisten van Porsche de veerconstante op de vooras iets verlaagd. De stuurinrichting en de achterasbesturing zijn speciaal voor de 911 Sport Classic aangepast. Ook carbonkeramische remmen (PCCB) maken deel uit van de standaarduitrusting. De remklauwen zijn gespoten in hoogglanzend zwart en voorzien van een wit Porsche logo.
Voor meer informatie contacteer :
Bart 0475 30 39 86
Joël 0479 55 05 88
Type verkoper
AutobedrijfPetrol Cave bv
Showroom, shop, customizing- en detailingzone
Gesloten
Opent om 9:00
ContactBart De Winter
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.