Kilometerstand
31.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
06/2014
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
350 kW (476 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- 2508862
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 31.000 km
- Bouwjaar
- 06/2014
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 350 kW (476 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 3.800 cm³
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.430 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Climate Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen stuurwiel
- Start/Stop-systeem
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Achter airbag
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Electronic Stability Program
- Hoofd airbag
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Lichtmetalen velgen (20")
- Schakelflippers
- Sportstoelen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Oorspronkelijke kleur
- Biały
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Half leder
Beschrijving
Porsche 911 3.8 GT3 | Clubsport | 991.1
Fantastische Porsche 911 GT3 met het optionele Clubsport pakket. De 911 in zijn meest pure vorm.
Evolutie in plaats van revolutie heeft er voor gezorgd dat de 911 van vandaag de dag bijna perfecte sportauto’s zijn geworden. Zo levert ook deze generatie van de 911 - de 991 - je een rijervaring zoals geen ander merk dat weet te bieden. Ongeacht welke type, of het nou een Carrera 2 of een Turbo S is, ze rijden allemaal geweldig. Echter voor wie houdt van een ongefilterde 911 is de GT3 is de lekkerste uitvoering. Traditioneel gezien levert de GT3 namelijk een pure rijervaring dankzij zijn hoogtoerige atmosferische boxer motor, lichtgewicht body en een volledig uitgedokterd sportonderstel.
Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat de 911 GT3 serieus speelgoed is. Uitgevoerd in maagdelijk wit vallen de stoere - en tevens functionele - details extra goed op. Het meest in het oog springend zijn de lip onder de voorbumper, GT3 achterspoiler, centrale sportuitlaat en uiteraard die lichtgewicht gesmede 20 inch velgen met centerlock naaf. Allemaal puur functioneel voor de beste prestaties maar ook stoer om te zien en tot in de puntjes geperfectioneerd.
Deze GT3 is voorzien van het optionele Clubsport pakket. Dat pakket vervangt de normale sportstoelen voor lichtgewicht carbon sportstoelen en voegt een rolkooi toe voor extra stevigheid en veiligheid.
Eigenlijk is het jammer dat er een kap over die mooie 3.8 liter Boxer motor geplaatst is. Anders had je beter kunnen wat voor geweldig stukje techniek achterin de 911 ligt. De motor van de GT3 is de ‘pièce de résistance', een uiterst belangrijk element van de GT3.
Niet langer meer een ‘Mezger’ blok maar een nieuwe 3.8, specifiek ontwikkeld voor de 991 GT3. Dit atmosferische motorblok – dus zonder hulp van turbo’s - levert 476 pk bij maar liefst 8250 tpm. Zodoende ligt de toerenlimiet ook op een bizar hoge 9000 tpm. Voor het meeste vermogen zal je dus flink toeren moeten maken, iets wat rijkelijk beloont wordt door het vermogen en het verslavende geluid van het sportuitlaatsysteem. De supersnel schakelende PDK automaat heeft extra korte overbrengingen gekregen om altijd power voor je klaar te hebben staan wanneer je er om vraagt.
Behalve het toerenlimiet lijkt grip ook oneindig te zijn bij de GT3. Verantwoordelijk daarvoor is een sportonderstel met een stijvere voorwielophanging en vierwielsturing. Bij dat laatste sturen de achterwielen mee of tegen (afhankelijk van de snelheid) om zo de draaicirkel en de stabiliteit op hoge snelheid te verbeteren. Kers op de taart is het Porsche Active Suspension Management met instelbare rijmodus en een set Michelin Pilot sport 4S banden die het gripniveau nog verder verhogen.
De 991 GT3 combineert alle eigenschappen van de ultieme sportauto in een prachtig design.
Let op: Deze Porsche GT3 staat (nog) niet op Nederlands kenteken.
Wil je meer weten?
Neem daarvoor gerust contact met ons op via onderstaande gegevens en vraag naar Paul of Coen.
Mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 050-308 0000
Wij helpen je graag verder.
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Fantastische Porsche 911 GT3 met het optionele Clubsport pakket. De 911 in zijn meest pure vorm.
Evolutie in plaats van revolutie heeft er voor gezorgd dat de 911 van vandaag de dag bijna perfecte sportauto’s zijn geworden. Zo levert ook deze generatie van de 911 - de 991 - je een rijervaring zoals geen ander merk dat weet te bieden. Ongeacht welke type, of het nou een Carrera 2 of een Turbo S is, ze rijden allemaal geweldig. Echter voor wie houdt van een ongefilterde 911 is de GT3 is de lekkerste uitvoering. Traditioneel gezien levert de GT3 namelijk een pure rijervaring dankzij zijn hoogtoerige atmosferische boxer motor, lichtgewicht body en een volledig uitgedokterd sportonderstel.
Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat de 911 GT3 serieus speelgoed is. Uitgevoerd in maagdelijk wit vallen de stoere - en tevens functionele - details extra goed op. Het meest in het oog springend zijn de lip onder de voorbumper, GT3 achterspoiler, centrale sportuitlaat en uiteraard die lichtgewicht gesmede 20 inch velgen met centerlock naaf. Allemaal puur functioneel voor de beste prestaties maar ook stoer om te zien en tot in de puntjes geperfectioneerd.
Deze GT3 is voorzien van het optionele Clubsport pakket. Dat pakket vervangt de normale sportstoelen voor lichtgewicht carbon sportstoelen en voegt een rolkooi toe voor extra stevigheid en veiligheid.
Eigenlijk is het jammer dat er een kap over die mooie 3.8 liter Boxer motor geplaatst is. Anders had je beter kunnen wat voor geweldig stukje techniek achterin de 911 ligt. De motor van de GT3 is de ‘pièce de résistance', een uiterst belangrijk element van de GT3.
Niet langer meer een ‘Mezger’ blok maar een nieuwe 3.8, specifiek ontwikkeld voor de 991 GT3. Dit atmosferische motorblok – dus zonder hulp van turbo’s - levert 476 pk bij maar liefst 8250 tpm. Zodoende ligt de toerenlimiet ook op een bizar hoge 9000 tpm. Voor het meeste vermogen zal je dus flink toeren moeten maken, iets wat rijkelijk beloont wordt door het vermogen en het verslavende geluid van het sportuitlaatsysteem. De supersnel schakelende PDK automaat heeft extra korte overbrengingen gekregen om altijd power voor je klaar te hebben staan wanneer je er om vraagt.
Behalve het toerenlimiet lijkt grip ook oneindig te zijn bij de GT3. Verantwoordelijk daarvoor is een sportonderstel met een stijvere voorwielophanging en vierwielsturing. Bij dat laatste sturen de achterwielen mee of tegen (afhankelijk van de snelheid) om zo de draaicirkel en de stabiliteit op hoge snelheid te verbeteren. Kers op de taart is het Porsche Active Suspension Management met instelbare rijmodus en een set Michelin Pilot sport 4S banden die het gripniveau nog verder verhogen.
De 991 GT3 combineert alle eigenschappen van de ultieme sportauto in een prachtig design.
Let op: Deze Porsche GT3 staat (nog) niet op Nederlands kenteken.
Wil je meer weten?
Neem daarvoor gerust contact met ons op via onderstaande gegevens en vraag naar Paul of Coen.
Mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 050-308 0000
Wij helpen je graag verder.
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfDe Caspers Collectie B.V.
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2015ContactAfdeling Verkoop
Online diensten
Online adviesOnline contractAfleveringBereikbaarRegistratie
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.