Kilometerstand
203.500 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
06/2002
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
235 kW (320 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 203.500 km
- Bouwjaar
- 06/2002
- APK
- 09/2024
- Vorige eigenaren
- 3
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 235 kW (320 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Open dak
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Stoelverwarming
- Entertainment en Media
- Radio
- Sound system
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Stuurbekrachtiging
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Te koop deze Porsche 911 Carrera 4S type 996 bouwjaar 2002 met tiptronic. Het stuur heeft een paddle shift kit twv €1000 voor handmatig schakelen ipv de knoppen op het stuur.
Ik heb er 2,5 jaar veel plezier van gehad maar wil toch graag overstappen naar een 997. De kleur is basalt zwart met zwart leder interieur. De Elektrisch verstelbare stoelen hebben stoelverwarming en een memory functie. Deze 911 heeft een goed werkende airco, open dak, cruise control en een PCCM double din radio met navigatie.
Momenteel staat er 203.xxx op de teller, is hij voorzien van X pipe uitlaat FVD Brombacher+rvs supersprint dempers ter waarde van ongeveer 3000 euro. Geen problemen dus met roestende dempers en een mooier geluid dan origineel(niet hard).
De laatste jaren zijn er naast het reguliere onderhoud veel onderdelen vervangen:
2016
2 airco condensors
2017
4 draagarmen
2018
accu + dynamo
2020
6 bougies
2021
Achterbanden Michelin Pilot N code
Remschijven+blokken voorkant
2022
IMS + RMS vervangen
6 Nieuwe bobines
Koelmodificaties Auto resto + GT3 waterpomp
AOS vervangen
Laatste Oliewissel 195.905 km
2023
Keerringen+Pakkingen bak + warmtewisselaar vervangen
Nieuwe zijskirt linksonder
Technisch dus veel vervangen met alle belangrijke mods gedaan die de betrouwbaarheid sterk vergroten. Met een nieuw IMS lager, RMS keerring, nieuwe AOS en een geupgrade koelsysteem klaar voor vele kilometers zonder zorgen. De temperatuur van het blok blijft door de koel modificaties veel stabieler.
De 4S heeft gebruikerssporen extern op de bumpers en deuren. In het interieur zijn er gebruikerssporen en heeft een passagiersstoel een opknapbeurt nodig.
Verder moet de tanksensor nagekeken worden want die blijft op 0 staan. De complete onderhoudshistorie is aanwezig met alle boekjes en de reservesleutel.
Origineel is de auto in Duitsland geleverd met donkerbruin houten delen in het interieur. Deze zitten nog op de handrem en schakelpook. De overige delen zijn basalt zwart gespoten(zie foto interieur).
Eventueel voor meerprijs extra onderdelen beschikbaar zoals 997 stoelen met alcantara, zwarte 4S velgen en een stuurspacer met paddle shifters.
Ik was van plan de 4S optisch op te knappen maar heb vanwege tijdgebrek toch besloten te gaan voor een 997.
Vraagprijs 33.500 euro.
Ik heb er 2,5 jaar veel plezier van gehad maar wil toch graag overstappen naar een 997. De kleur is basalt zwart met zwart leder interieur. De Elektrisch verstelbare stoelen hebben stoelverwarming en een memory functie. Deze 911 heeft een goed werkende airco, open dak, cruise control en een PCCM double din radio met navigatie.
Momenteel staat er 203.xxx op de teller, is hij voorzien van X pipe uitlaat FVD Brombacher+rvs supersprint dempers ter waarde van ongeveer 3000 euro. Geen problemen dus met roestende dempers en een mooier geluid dan origineel(niet hard).
De laatste jaren zijn er naast het reguliere onderhoud veel onderdelen vervangen:
2016
2 airco condensors
2017
4 draagarmen
2018
accu + dynamo
2020
6 bougies
2021
Achterbanden Michelin Pilot N code
Remschijven+blokken voorkant
2022
IMS + RMS vervangen
6 Nieuwe bobines
Koelmodificaties Auto resto + GT3 waterpomp
AOS vervangen
Laatste Oliewissel 195.905 km
2023
Keerringen+Pakkingen bak + warmtewisselaar vervangen
Nieuwe zijskirt linksonder
Technisch dus veel vervangen met alle belangrijke mods gedaan die de betrouwbaarheid sterk vergroten. Met een nieuw IMS lager, RMS keerring, nieuwe AOS en een geupgrade koelsysteem klaar voor vele kilometers zonder zorgen. De temperatuur van het blok blijft door de koel modificaties veel stabieler.
De 4S heeft gebruikerssporen extern op de bumpers en deuren. In het interieur zijn er gebruikerssporen en heeft een passagiersstoel een opknapbeurt nodig.
Verder moet de tanksensor nagekeken worden want die blijft op 0 staan. De complete onderhoudshistorie is aanwezig met alle boekjes en de reservesleutel.
Origineel is de auto in Duitsland geleverd met donkerbruin houten delen in het interieur. Deze zitten nog op de handrem en schakelpook. De overige delen zijn basalt zwart gespoten(zie foto interieur).
Eventueel voor meerprijs extra onderdelen beschikbaar zoals 997 stoelen met alcantara, zwarte 4S velgen en een stuurspacer met paddle shifters.
Ik was van plan de 4S optisch op te knappen maar heb vanwege tijdgebrek toch besloten te gaan voor een 997.
Vraagprijs 33.500 euro.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.