Kilometerstand
176.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1976
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
121 kW (165 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 176.500 km
- Bouwjaar
- 06/1976
- APK
- 09/2026
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 121 kW (165 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Open dak
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Andere
Beschrijving
Origineel Europese 911 targa met werk.
Eerst maar even het positieve over de vondst.
- GEEN US specs.
- bodem is niet rot
- originele kleur is in mijn ogen de mooiste die leverbaar was (Minerva blauw)
- Fuchs velgen
- 2 nieuwe achterbanden
- remmen gereviseerd / vernieuwd
- gereviseerde brandstofpomp, nieuwe actuator, nieuw brandstoffilter
- 2 bijzonder nette voorstoelen geplaatst
- 2 jaar Apk en daarna apk vrijstelling (is dan 50 jaar)
- van november 1982 tot juni 2021 van dezelfde eigenaar geweest, daarna heb ik de auto gekocht om helemaal totaal te restaureren. Helaas kom ik daar niet aan toe en heb daarom de auto rijdend gemaakt en apk klaargemaakt. je kan nu er mee gaan rijden met werk of alsnog totaal aanpakken waarna de waarde enorm zal toenemen zeker als je de auto weer in de originele kleur terug brengt.
de min punten die mij het meest opvallen.
- heel slecht gespoten
- motor lekt olie
- blijft stationair bij koude motor niet mooi lopen, denk zelf dat dit komt door afstelling voor de apk (CO was te hoog) je kan die natuurlijk weer terugzetten.
Tot slot... verwacht geen perfect exemplaar, ga mij niet vragen of hij nog beschikbaar is of laagste prijs.
De prijs die ik er op zet is zeker voor een EU uitvoering heel niet gek. GEEN enkele vorm van garantie!
Wordt verkocht als,restauratie object.
Geen behoefte aan inruil tenzij een mooi Fiat Dino in goede staat.
ik moest voor autoscout het vermogen invullen waar weet niet of dit juist is!
Eerst maar even het positieve over de vondst.
- GEEN US specs.
- bodem is niet rot
- originele kleur is in mijn ogen de mooiste die leverbaar was (Minerva blauw)
- Fuchs velgen
- 2 nieuwe achterbanden
- remmen gereviseerd / vernieuwd
- gereviseerde brandstofpomp, nieuwe actuator, nieuw brandstoffilter
- 2 bijzonder nette voorstoelen geplaatst
- 2 jaar Apk en daarna apk vrijstelling (is dan 50 jaar)
- van november 1982 tot juni 2021 van dezelfde eigenaar geweest, daarna heb ik de auto gekocht om helemaal totaal te restaureren. Helaas kom ik daar niet aan toe en heb daarom de auto rijdend gemaakt en apk klaargemaakt. je kan nu er mee gaan rijden met werk of alsnog totaal aanpakken waarna de waarde enorm zal toenemen zeker als je de auto weer in de originele kleur terug brengt.
de min punten die mij het meest opvallen.
- heel slecht gespoten
- motor lekt olie
- blijft stationair bij koude motor niet mooi lopen, denk zelf dat dit komt door afstelling voor de apk (CO was te hoog) je kan die natuurlijk weer terugzetten.
Tot slot... verwacht geen perfect exemplaar, ga mij niet vragen of hij nog beschikbaar is of laagste prijs.
De prijs die ik er op zet is zeker voor een EU uitvoering heel niet gek. GEEN enkele vorm van garantie!
Wordt verkocht als,restauratie object.
Geen behoefte aan inruil tenzij een mooi Fiat Dino in goede staat.
ik moest voor autoscout het vermogen invullen waar weet niet of dit juist is!
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.