Kilometerstand
7.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
02/1996
Brandstof
Tweetakt
Vermogen kW (PK)
24 kW (33 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 7.000 km
- Bouwjaar
- 02/1996
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 24 kW (33 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Tweetakt
Opties
- Comfort en gemak
- Valbeugel
- Windscherm
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Beste geïnteresseerde.
In deze advertentie ziet u mijn Piaggio zip fastrider 183cc stage 2. De zip heb ik zelf vanaf compleet orgineel opgebouwd tot dit kanon. Ik ben de eerste Nederlandse eigenaar en weet dus van A tot Z wat ermee gedaan is. Ik heb deze waardepijling aangemaakt aangezien ik deze zomer op een grote motor wil gaan rijden en deze dus tegen die tijd overbodig word.
Motorisch:
Skr125 blok
Bgm55 slag krukas
Malossi 172cc stage 2 WJ tuned. ( deze cilinder is bewerkt voor een terugloop)
HT 55slag hoge druk kop AC
Lc afgedraaid vliegwiel
Bgm LC ontsteking
Malossi vario
Nieuwe std drukveer
Malossi deltaclutch met groene drukveren
Polini koppelingshuis
Orginele 150cc vertanding
Tph carterkap met “opgevoerd ouleh” luchthapper
Ht oliepompkapje waar extra lucht doorheen kan
Malossi digitronic
Gloednieuwe startmotor
Malossi vl13
DDl spruitstuk
Orginele keihin 33 airstriker
Ht powerfilter
HT race uitlaat
Nieuwe bobine
Farotube subframe
HT brace met ophanging uitlaat
Verder is het blok paar maanden terug nog gereviseerd
Uiterlijke opties:
Zip fastrider Windscherm ( heel zeldzaam!)
Zip mandje (gecoat en heel zeldzaam!)
Zip voetmatje (redelijk zeldzaam!)
Voorvalbeugels (gecoat)
Beugel voor de achterpoiler (gecoat en heel zeldzaam!)
Spatbord beugel (gecoat)
Rood piaggio logo rempotkapje
Super nette binnen en buiten kappen! Hebben bijna alle ophangpunten. (Zijn oude kappen dus plekjes houd je altijd)
Piaggio fly motor velg gecoat met michelin citygrip 2
Runner darkdream achtervelg gecoat met nieuwe michelin citygrip 2
Ht spatbordbeugel
Runner spatbord
Achterlicht met kentekenverlichting
Stuurgewichten
Malossi rs24 schokbreker
Stage 6 stuur
Fastrider 120 teller ( met rode verlichting)
De voorvork beschikt over de volgende opties:
Malossi rs24 schokbreker
Zelioni 215 remschijf
Ottopontouno remklauw Rood met spacers voor de grote schijf.
Gloednieuwe aszitting
Malossi remleiding
Verder is de kabelboom helemaal aangepast zodat alles werkt. Dit door een skr spanningsregelaar. En wat andere modificaties. De E start doet soms beetje moeilijk omdat de accu de compressie niet aan kan en er geen grotere accu in past.
Verder zijn de overige aspecten zoals rem en gaskabel etc nog in goede staat en optijd vernieuwd.
Heb de zip zelf gekeurd en heb alle extra papieren van Rdw etc dus ter beschikking.
Zoals in de titel draait deze zip 32 pk en gaat dus als een raket. De zip word momenteel nog gebruikt en gaat alleen weg voor een goed bod! Koopjesjagers word niet op gereageerd en hij staat zeker niet in de weg!
Eventueel te ruil tegen een nette Yamaha R6/R7 op A2 kenteken met bijbetaling vanuit mijn kant.
In deze advertentie ziet u mijn Piaggio zip fastrider 183cc stage 2. De zip heb ik zelf vanaf compleet orgineel opgebouwd tot dit kanon. Ik ben de eerste Nederlandse eigenaar en weet dus van A tot Z wat ermee gedaan is. Ik heb deze waardepijling aangemaakt aangezien ik deze zomer op een grote motor wil gaan rijden en deze dus tegen die tijd overbodig word.
Motorisch:
Skr125 blok
Bgm55 slag krukas
Malossi 172cc stage 2 WJ tuned. ( deze cilinder is bewerkt voor een terugloop)
HT 55slag hoge druk kop AC
Lc afgedraaid vliegwiel
Bgm LC ontsteking
Malossi vario
Nieuwe std drukveer
Malossi deltaclutch met groene drukveren
Polini koppelingshuis
Orginele 150cc vertanding
Tph carterkap met “opgevoerd ouleh” luchthapper
Ht oliepompkapje waar extra lucht doorheen kan
Malossi digitronic
Gloednieuwe startmotor
Malossi vl13
DDl spruitstuk
Orginele keihin 33 airstriker
Ht powerfilter
HT race uitlaat
Nieuwe bobine
Farotube subframe
HT brace met ophanging uitlaat
Verder is het blok paar maanden terug nog gereviseerd
Uiterlijke opties:
Zip fastrider Windscherm ( heel zeldzaam!)
Zip mandje (gecoat en heel zeldzaam!)
Zip voetmatje (redelijk zeldzaam!)
Voorvalbeugels (gecoat)
Beugel voor de achterpoiler (gecoat en heel zeldzaam!)
Spatbord beugel (gecoat)
Rood piaggio logo rempotkapje
Super nette binnen en buiten kappen! Hebben bijna alle ophangpunten. (Zijn oude kappen dus plekjes houd je altijd)
Piaggio fly motor velg gecoat met michelin citygrip 2
Runner darkdream achtervelg gecoat met nieuwe michelin citygrip 2
Ht spatbordbeugel
Runner spatbord
Achterlicht met kentekenverlichting
Stuurgewichten
Malossi rs24 schokbreker
Stage 6 stuur
Fastrider 120 teller ( met rode verlichting)
De voorvork beschikt over de volgende opties:
Malossi rs24 schokbreker
Zelioni 215 remschijf
Ottopontouno remklauw Rood met spacers voor de grote schijf.
Gloednieuwe aszitting
Malossi remleiding
Verder is de kabelboom helemaal aangepast zodat alles werkt. Dit door een skr spanningsregelaar. En wat andere modificaties. De E start doet soms beetje moeilijk omdat de accu de compressie niet aan kan en er geen grotere accu in past.
Verder zijn de overige aspecten zoals rem en gaskabel etc nog in goede staat en optijd vernieuwd.
Heb de zip zelf gekeurd en heb alle extra papieren van Rdw etc dus ter beschikking.
Zoals in de titel draait deze zip 32 pk en gaat dus als een raket. De zip word momenteel nog gebruikt en gaat alleen weg voor een goed bod! Koopjesjagers word niet op gereageerd en hij staat zeker niet in de weg!
Eventueel te ruil tegen een nette Yamaha R6/R7 op A2 kenteken met bijbetaling vanuit mijn kant.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.