Kilometerstand
278.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1998
Brandstof
Diesel
Vermogen kW (PK)
66 kW (90 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 278.500 km
- Bouwjaar
- 06/1998
- APK
- 12/2024
- Laatste onderhoudsbeurt
- 12/2023
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 10/2023
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 66 kW (90 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 5
- Leeggewicht
- 2.100 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Diesel
Opties
- Comfort en gemak
- Armsteun
- Elektrische ramen
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Centrale vergrendeling
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Reservewiel
- Schuifdeur
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Kleur interieur
- Andere
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Leuke knusse vintage Peugeot Expert Burow Alibi uit 1998. Originele camperinbouw met kastjes in dezelfde kleur als het hefdak en met extra slaapmogelijkheid (2 kleine kinderen). Afmetingen bed boven 95x175cm
Een bijzonder campertje voor 1 of 2 personen die van het eenvoudige camperleven houden en slow geen probleem vinden.
Het campertje heeft 277* kilometer op de teller en er wordt nog mee gereden.
De auto beschikt over een geliefde motor 1.9 Turbo D. In november 2023 is het cilinderhuis vervangen en zijn er nieuwe pakkingen geplaatst. Het voelt als rijden in een personenauto met voldoende power op de Nederlandse snelwegen. Bij het rijden in de bergen, is haast niet handig, want dit kost het campertje meer moeite. De turbo die er inzit, is niet te vergelijken met een turbo van een nieuwe auto. Zijn lengte (4,6m) is natuurlijk ideaal, want hij past in elk parkeervak.
Deze bus is qua afmetingen perfect om als dagelijkse auto te gebruiken en ook als camper voor een weekendje weg. En dat tegen kwarttarief wegenbelasting.
De Peugeot heeft een kacheltje op diesel (heb ik nooit gebruikt) twee pits gasstel (inclusief gasfles), koelboxje, gootsteentje en een schoon-en vuilwatertank. De bus heeft een beperkte stahoogte met het hefdak naar beneden. Doe je het hefdak omhoog en gebruik je de extra slaapplek niet, dan kun rechtop staan (1.80m) bij het koken.
Qua recent onderhoud het volgende:
- Vervanging cilinderhuis november 2023
- Nieuwe remblokken november 2023
- Nieuwe distributieriem november 2023
- Nieuwe versnellingskabels november 2023
- Nieuwe wiellager linksvoor en abs sensor november 2023
- Nieuwe voorbanden en uitlijnen oktober 2023
- Reparatie verstuiver juni 2024
Onder de bank kun je spullen opbergen en aan de achterkant van de bus onder het beddeel ook. Tevens zijn er verschillende kastjes. De bijrijdersstoel kan draaien en als je wilt kun je er een tafeltje bij plaatsen. Vond ik uiteindelijk niet zo handig, maar is aanwezig.
De achterbank heeft twee gordels en trek je uit tot een bed (108x190cm)
De raampjes aan de bestuurder- en bijrijderskant zijn electrisch. Aan weerszijden van de bus tevens uitzetraampjes met verduisteringsgordijn. Het raampje achter de bestuurder gaat makkelijk open. Het andere raampje klemt enigszins. Het campertje heeft een trekhaak. Oh ja, er is een verduisteringsgordijn voor het voorruit.
Ondanks zijn leeftijd en gebruikerssporen, ziet dit knusse campertje er goed uit.
Een bijzonder campertje voor 1 of 2 personen die van het eenvoudige camperleven houden en slow geen probleem vinden.
Het campertje heeft 277* kilometer op de teller en er wordt nog mee gereden.
De auto beschikt over een geliefde motor 1.9 Turbo D. In november 2023 is het cilinderhuis vervangen en zijn er nieuwe pakkingen geplaatst. Het voelt als rijden in een personenauto met voldoende power op de Nederlandse snelwegen. Bij het rijden in de bergen, is haast niet handig, want dit kost het campertje meer moeite. De turbo die er inzit, is niet te vergelijken met een turbo van een nieuwe auto. Zijn lengte (4,6m) is natuurlijk ideaal, want hij past in elk parkeervak.
Deze bus is qua afmetingen perfect om als dagelijkse auto te gebruiken en ook als camper voor een weekendje weg. En dat tegen kwarttarief wegenbelasting.
De Peugeot heeft een kacheltje op diesel (heb ik nooit gebruikt) twee pits gasstel (inclusief gasfles), koelboxje, gootsteentje en een schoon-en vuilwatertank. De bus heeft een beperkte stahoogte met het hefdak naar beneden. Doe je het hefdak omhoog en gebruik je de extra slaapplek niet, dan kun rechtop staan (1.80m) bij het koken.
Qua recent onderhoud het volgende:
- Vervanging cilinderhuis november 2023
- Nieuwe remblokken november 2023
- Nieuwe distributieriem november 2023
- Nieuwe versnellingskabels november 2023
- Nieuwe wiellager linksvoor en abs sensor november 2023
- Nieuwe voorbanden en uitlijnen oktober 2023
- Reparatie verstuiver juni 2024
Onder de bank kun je spullen opbergen en aan de achterkant van de bus onder het beddeel ook. Tevens zijn er verschillende kastjes. De bijrijdersstoel kan draaien en als je wilt kun je er een tafeltje bij plaatsen. Vond ik uiteindelijk niet zo handig, maar is aanwezig.
De achterbank heeft twee gordels en trek je uit tot een bed (108x190cm)
De raampjes aan de bestuurder- en bijrijderskant zijn electrisch. Aan weerszijden van de bus tevens uitzetraampjes met verduisteringsgordijn. Het raampje achter de bestuurder gaat makkelijk open. Het andere raampje klemt enigszins. Het campertje heeft een trekhaak. Oh ja, er is een verduisteringsgordijn voor het voorruit.
Ondanks zijn leeftijd en gebruikerssporen, ziet dit knusse campertje er goed uit.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.