Kilometerstand
151.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
05/1983
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
78 kW (106 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 151.000 km
- Bouwjaar
- 05/1983
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 78 kW (106 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.979 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische ramen
- Extra
- Reservewiel
- Stalen velgen
- Trekhaak
Beschrijving
Te koop een volledig originele en ongerestaureerde Peugeot 504 cabriolet Pininfarina uit 1983. Kenners weten dat het dan gaat om één van de laatst gebouwde exemplaren, voorzien van de fijne vijfversnellingsbak en het mooie Monte Carlo dashboard.
Deze auto komt uit Duitsland en heeft voor mijn twee eigenaren gehad (een oom en zijn nichtje via erfenis). Wat deze auto zo bijzonder maakt is dat ze nog zo origineel is. Dat betekent hier en daar een krasje of putje, want ze is nog in haar fabriekslak. De bekleding is ook niet vervangen door leder, maar nog de originele Teppluxe bekleding. Geen lichtmetalen velgen, maar de stalen gaatjesvelgen. Puur, onverprutst, uniek. Roestvrij, koplampen en draagarmen netjes. Kom daar maar eens om.
In de afgelopen jaren ( tijdens Corona) is de techniek aangepakt. Olieverbruik zorgde ervoor dat ik de kop liet demonteren, reviseren en vlakken. Tevens zijn de cilinders en cilinderbussen pet de gevoelige voetpakkingen vervangen want je weet maar nooit. remmen rondom zijn gereviseerd. Sindsdien staat de auto helaas stil. Door trioeste omstandigheden kan ik haar niet de aandacht geven die ze verdient, laat staan er mee rijden. Dat betekent dat er wat werk aan is om haar op gang en gekeurd te krijgen.
Daarom mag ze nu weg. Naar een liefhebber, die haar pure karakter waardeert. Ik ruil niets in en geef geen korting.
Deze auto komt uit Duitsland en heeft voor mijn twee eigenaren gehad (een oom en zijn nichtje via erfenis). Wat deze auto zo bijzonder maakt is dat ze nog zo origineel is. Dat betekent hier en daar een krasje of putje, want ze is nog in haar fabriekslak. De bekleding is ook niet vervangen door leder, maar nog de originele Teppluxe bekleding. Geen lichtmetalen velgen, maar de stalen gaatjesvelgen. Puur, onverprutst, uniek. Roestvrij, koplampen en draagarmen netjes. Kom daar maar eens om.
In de afgelopen jaren ( tijdens Corona) is de techniek aangepakt. Olieverbruik zorgde ervoor dat ik de kop liet demonteren, reviseren en vlakken. Tevens zijn de cilinders en cilinderbussen pet de gevoelige voetpakkingen vervangen want je weet maar nooit. remmen rondom zijn gereviseerd. Sindsdien staat de auto helaas stil. Door trioeste omstandigheden kan ik haar niet de aandacht geven die ze verdient, laat staan er mee rijden. Dat betekent dat er wat werk aan is om haar op gang en gekeurd te krijgen.
Daarom mag ze nu weg. Naar een liefhebber, die haar pure karakter waardeert. Ik ruil niets in en geef geen korting.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.