Kilometerstand
503.289 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
02/2007
Brandstof
LPG
Vermogen kW (PK)
80 kW (109 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 503.289 km
- Bouwjaar
- 02/2007
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 80 kW (109 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.587 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.228 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Brandstof
- LPG
- CO2-emissie
- 166 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Lederen stuurwiel
- Lichtsensor
- Neerklapbare passagiersstoel
- Regensensor
- Voorruitverwarming
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Achter airbag
- Adaptieve Cruise Control
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Hoofd airbag
- Isofix
- Koplamp volledig LED
- LED verlichting
- Mistlampen
- Snelheidsbeperkingsinstallatie
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Zij-airbags
- Extra
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (16")
- Vierseizoenenbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Peugeot 207 1.6 XS LPG-G3
Deze 207 1.6 XS (geen vti) verbruikt jaarlijks 1L olie per 30K kilometer
Tank gewoon Euro95-E10 en door kilometer stand te zien dat het geen probleem is voor peugeot
Deze auto kent geen max kwa kilometers
Ken vrienden die het blok al bij 3 ton vervangen hebben maar deze loopt nog steeds op
Voorbumper heeft een andere kleur omdat dit blauw bijna niet te vinden is, aanrijding op rotonde tegenpartij doorgereden zelf bumper gefinancierd, 2 jaar later op parking met uitrijden stond stil iemand aan achterzijde duwt hem er zo in verzekering doet niks ivm privé terrein
Maar is maar het koetswerk, altijd nog wat van te maken, enkel ingedrukt geen lak schade
Bezit de auto sinds 2020
Ben zelf 3e en 4e eigenaar(ouders), orgineel NL auto
Kocht hem destijds met 289.100km
Inmiddels al de 500K gepasseerd
Orgineel TU blok is de 1e motor die Inmiddels op 3 cilinders loopt, zelf ondervind ik op LPG er weinig problemen mee, het is een 1.6 maar geen olie verbruiker zoals de vti, hier max 1L op 30.000 km
Kan nog steeds 150 op autobaan
Afgelopen APK niet door keuring gekomen ivm hoge emissie 1.4 toegestaan 1.03
Links achter dient band vervangen te worden
Motorkap opener van binnen uit defect maar Motorkap kan open
Er zou een gaatje zitten in de uitlaat volgens keuringmeester zou dat reden zijn van een hogere emissie
Auto heeft ook Thermostaat censor kapot, na tijdje rijden loopt temperatuur op tot max, wel zo nog 5000.km gereden maar wel er op gelet en op tijd uit gezet
Auto is voorzien van meeste luxe enkel geen stoel verwarming
Wel automatisch bedienbare airco
Distributieriem vervangen bij 409.000
Startmotor en accu vervangen bij 477.000
Remblokken achter + Remklauw RA bij 487.100
Dynamo + multiriem bij 487.620
Koelvloeistof reservoir bij 495.750
Voor vragen kunt u mij contacten
Auto staat momenteel in garagebox
Auto staat op NL kenteken
Deze 207 1.6 XS (geen vti) verbruikt jaarlijks 1L olie per 30K kilometer
Tank gewoon Euro95-E10 en door kilometer stand te zien dat het geen probleem is voor peugeot
Deze auto kent geen max kwa kilometers
Ken vrienden die het blok al bij 3 ton vervangen hebben maar deze loopt nog steeds op
Voorbumper heeft een andere kleur omdat dit blauw bijna niet te vinden is, aanrijding op rotonde tegenpartij doorgereden zelf bumper gefinancierd, 2 jaar later op parking met uitrijden stond stil iemand aan achterzijde duwt hem er zo in verzekering doet niks ivm privé terrein
Maar is maar het koetswerk, altijd nog wat van te maken, enkel ingedrukt geen lak schade
Bezit de auto sinds 2020
Ben zelf 3e en 4e eigenaar(ouders), orgineel NL auto
Kocht hem destijds met 289.100km
Inmiddels al de 500K gepasseerd
Orgineel TU blok is de 1e motor die Inmiddels op 3 cilinders loopt, zelf ondervind ik op LPG er weinig problemen mee, het is een 1.6 maar geen olie verbruiker zoals de vti, hier max 1L op 30.000 km
Kan nog steeds 150 op autobaan
Afgelopen APK niet door keuring gekomen ivm hoge emissie 1.4 toegestaan 1.03
Links achter dient band vervangen te worden
Motorkap opener van binnen uit defect maar Motorkap kan open
Er zou een gaatje zitten in de uitlaat volgens keuringmeester zou dat reden zijn van een hogere emissie
Auto heeft ook Thermostaat censor kapot, na tijdje rijden loopt temperatuur op tot max, wel zo nog 5000.km gereden maar wel er op gelet en op tijd uit gezet
Auto is voorzien van meeste luxe enkel geen stoel verwarming
Wel automatisch bedienbare airco
Distributieriem vervangen bij 409.000
Startmotor en accu vervangen bij 477.000
Remblokken achter + Remklauw RA bij 487.100
Dynamo + multiriem bij 487.620
Koelvloeistof reservoir bij 495.750
Voor vragen kunt u mij contacten
Auto staat momenteel in garagebox
Auto staat op NL kenteken
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.