Kilometerstand
750 km
Transmissie
-
Bouwjaar
05/1990
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
139 kW (189 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Oldtimer
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 750 km
- Bouwjaar
- 05/1990
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 139 kW (189 PK)
- Cilinderinhoud
- 1.905 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 780 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Alcantara
Beschrijving
Te koop:
Onze 205 GTi Raceauto / Trackday auto.
Voorzien van rolkooi, 1 jaar oude gekeurde stoelen, race gordels en race stuur.
Motor is een MI16 16V met 180PK welke recent helemaal is gereviseerd. Nieuwe drijfstang en krukaslagers, 16 nieuwe kleppen Incl. nieuwe geleiders, keerringen, pakkingen, oliepomp, distributieriem met spanrollen, cilinderbussen, zuigers en zuigerveren. Ook is er een nieuw spaghetti spruitstuk geplaatst, type "Ramhorn" met heatwrap erom.
Versnellingsbak van een 1.6GTI, deze is korter dan de originele. Schakelstangen van Aluminium en schakel weg verkorter. Koppeling en drukgroep zijn nieuw.
Accu achterin, met hoofdstroomschalelaar op dashboard.
Onderstel Bilstein B6 Motorsport met -50mm veren.
Solid motorrubbers, Teflon achteras ophanging met Aluminium bevestiging. Zwaardere stabilisatorstangen van SPOOX voor en achter, Toyo Racebanden R888R.
Remmen van een 206GTi, daardoor grotere geboorde en geventileerde remschijven en klauwen met Ferodo DS3000 remblokken. Hoofdremcilinder is ook een grotere NL. 24mm.
Binnenzijde is geheel geschilderd in een slijtvaste coating.
Onze 205 GTi Raceauto / Trackday auto.
Voorzien van rolkooi, 1 jaar oude gekeurde stoelen, race gordels en race stuur.
Motor is een MI16 16V met 180PK welke recent helemaal is gereviseerd. Nieuwe drijfstang en krukaslagers, 16 nieuwe kleppen Incl. nieuwe geleiders, keerringen, pakkingen, oliepomp, distributieriem met spanrollen, cilinderbussen, zuigers en zuigerveren. Ook is er een nieuw spaghetti spruitstuk geplaatst, type "Ramhorn" met heatwrap erom.
Versnellingsbak van een 1.6GTI, deze is korter dan de originele. Schakelstangen van Aluminium en schakel weg verkorter. Koppeling en drukgroep zijn nieuw.
Accu achterin, met hoofdstroomschalelaar op dashboard.
Onderstel Bilstein B6 Motorsport met -50mm veren.
Solid motorrubbers, Teflon achteras ophanging met Aluminium bevestiging. Zwaardere stabilisatorstangen van SPOOX voor en achter, Toyo Racebanden R888R.
Remmen van een 206GTi, daardoor grotere geboorde en geventileerde remschijven en klauwen met Ferodo DS3000 remblokken. Hoofdremcilinder is ook een grotere NL. 24mm.
Binnenzijde is geheel geschilderd in een slijtvaste coating.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.