Kilometerstand
245.123 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/2002
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
87 kW (118 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 245.123 km
- Bouwjaar
- 03/2002
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 87 kW (118 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.587 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.025 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
8,1 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Veiligheid en beveiliging
- Airbag bestuurder
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen
- Sportstoelen
Kleur en Bekleding
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Middels deze weg verkoop ik mijn project auto.
Er is gekozen voor een roestvrije basis een Peugeot 106 1.4 8v sport. Hierin is een TU5J4 (NFX) gelegd uit een 106 gti. Om het plaatje compleet te maken is er ook een schijven achteras gemonteerd. Welke 30mm is verlaagd en voorzien van Spoox 22mm stabilisator stang voor optimale wegligging. Dat in combinatie met de bilstein group N dempers rondom en voorzijde voorzien vam Eibach pro kit veren, maken dit een bochtenmonster. De 205 gti speedline velgen zijn voorzien van Nankang ns2r semi slicks. Remmen voorzijde zijn 266mm schijven van een 1007 1.6 uitvoering. Recent zijn alle blokken en schijven met wiellagers vernieuwd.
Het interieur is zeer netjes. Stoelen en achterbank zijn nog stevig en zonder scheurtjes of plekjes. Interieur is nog helemaal compleet met hoedeplank en kofferbakmat en al. Het stuur omgeruild voor een 106 fase 1 xsi stuurtje. Welke iets sportiever in de hand ligt.
Carrosserie is netjes en roestvrij. Enkel spatroest onder de motorkap en de sponning van de achterklep. Klein roestplekje bovenaan de voorruit. Vermoedelijk vanwege vervangen voorruit bij een vorige eigenaar. Rechter achter zijpaneel heeft een lichte vouw (zie foto). Verder een harde mooie en complete body.
In de paar jaar van mijn bezit is de auto volledig bijgehouden en opgeknapt waar nodig. Zo zijn volgende delen onder andere vervangen:
Koppeling
Wiellagers voor
Wiellagers achter
Remschijven voor
Remschijven achter
Remblokken voor
Remblokken achter
Thermostaat
Accu
Koelwaterflens achterzijde blok
Aandrijfassen
Beurtjes
Rem vloeistof
APK tot: 5 september 2023
Verder is de auto van leuke extra’s voorzien zoals:
Spaghetti spruitstuk
Pugsport uitlaatsysteem
500 cells katalysator (komt door de 4gas meting)
Open air intake
266mm diameter remschijven voor
1007 1.6 klauwen voorzijde
Gereviseerde achteras
Spoox 22mm stabilisator stang achter
Bilstein group N dempers rondom
Eibach pro kit veren voorzijde
Totale verlaging 30mm
Nankang ns2r banden rondom
205 gti speedline velgen
Remkracht regelaar naar achter
Xsi le mans sportstuur
Spal fan
Minpuntjes:
Lichte vouw achterscherm
Lichte vliegroest motorruimte
Roestplekje dak
Roestplekje motorkap
Stekker motor kabelboom, deze is recent gesoldeerd waarbij alles werken is. Echter moet deze op den duur wel vervangen worden. Hierdoor brandt soms het temperatuur lampje.
Prijs bespreekbaar naast de auto. Op onzin biedingen geef ik geen reactie.
Met vriendelijke groet,
Damon
Er is gekozen voor een roestvrije basis een Peugeot 106 1.4 8v sport. Hierin is een TU5J4 (NFX) gelegd uit een 106 gti. Om het plaatje compleet te maken is er ook een schijven achteras gemonteerd. Welke 30mm is verlaagd en voorzien van Spoox 22mm stabilisator stang voor optimale wegligging. Dat in combinatie met de bilstein group N dempers rondom en voorzijde voorzien vam Eibach pro kit veren, maken dit een bochtenmonster. De 205 gti speedline velgen zijn voorzien van Nankang ns2r semi slicks. Remmen voorzijde zijn 266mm schijven van een 1007 1.6 uitvoering. Recent zijn alle blokken en schijven met wiellagers vernieuwd.
Het interieur is zeer netjes. Stoelen en achterbank zijn nog stevig en zonder scheurtjes of plekjes. Interieur is nog helemaal compleet met hoedeplank en kofferbakmat en al. Het stuur omgeruild voor een 106 fase 1 xsi stuurtje. Welke iets sportiever in de hand ligt.
Carrosserie is netjes en roestvrij. Enkel spatroest onder de motorkap en de sponning van de achterklep. Klein roestplekje bovenaan de voorruit. Vermoedelijk vanwege vervangen voorruit bij een vorige eigenaar. Rechter achter zijpaneel heeft een lichte vouw (zie foto). Verder een harde mooie en complete body.
In de paar jaar van mijn bezit is de auto volledig bijgehouden en opgeknapt waar nodig. Zo zijn volgende delen onder andere vervangen:
Koppeling
Wiellagers voor
Wiellagers achter
Remschijven voor
Remschijven achter
Remblokken voor
Remblokken achter
Thermostaat
Accu
Koelwaterflens achterzijde blok
Aandrijfassen
Beurtjes
Rem vloeistof
APK tot: 5 september 2023
Verder is de auto van leuke extra’s voorzien zoals:
Spaghetti spruitstuk
Pugsport uitlaatsysteem
500 cells katalysator (komt door de 4gas meting)
Open air intake
266mm diameter remschijven voor
1007 1.6 klauwen voorzijde
Gereviseerde achteras
Spoox 22mm stabilisator stang achter
Bilstein group N dempers rondom
Eibach pro kit veren voorzijde
Totale verlaging 30mm
Nankang ns2r banden rondom
205 gti speedline velgen
Remkracht regelaar naar achter
Xsi le mans sportstuur
Spal fan
Minpuntjes:
Lichte vouw achterscherm
Lichte vliegroest motorruimte
Roestplekje dak
Roestplekje motorkap
Stekker motor kabelboom, deze is recent gesoldeerd waarbij alles werken is. Echter moet deze op den duur wel vervangen worden. Hierdoor brandt soms het temperatuur lampje.
Prijs bespreekbaar naast de auto. Op onzin biedingen geef ik geen reactie.
Met vriendelijke groet,
Damon
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.