Kilometerstand
85.636 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1984
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
83 kW (113 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 85.636 km
- Bouwjaar
- 06/1984
- APK
- 06/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Vorige eigenaren
- 4
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 83 kW (113 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
- Extra
- Reservewiel
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zilver
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Een eigenzinnige en zalig rijdende roadster met stijlvolle carrosserie, dat is deze Panther Kallista helemaal. Een prachtge auto om te zien en waar je steeds mee gezien wordt!
Maar bovenal is deze oldtimer een plezier om mee te rijden en ook nog eens behoorlijk zeldzaam. Er zijn er 1400 van geproduceerd in de jaren 1982 tot 1990. Liefhebbers hadden de keuze uit een 1.6 liter, 2.0 liter of de 2.8 liter V6 motor. Mijn Panther Kallista is in 1984 geproduceerd (40 jaar oud) en is uitgerust met de krachtige en bedrijfszekere 2.8 V6 motor (Ford) en is daarmee een de meest aantrekkelijke uitvoering.
De auto werd in 1984 afgeleverd in de UK (aandacht : Engelse wagen en dus stuur rechts ). De auto is doorheen de jaren altijd goed onderhouden (met orginineel boekje nog en hier in België steeds bij oldtimer specialisten) en dat is duidelijk merkbaar als je met de auto gaat rijden. Bovendien staat hij warm in de garage onder een beschermhoes (bij te verkrijgen). Daardoor is mijn Panther Kallista nog in zeer goede staat.
Uiteraard zijn er bij deze 40-jarige looker een paar gebruikssporen en schoonheidsfoutjes, maar de carrosserie en de lak (herspoten in zilver en anthraciet) zijn in prachtige staat. De verschillende chroom- en sieronderdelen zijn ook in goede conditie. De grote extra Cibie koplampen geven de auto een extra stoere uitstraling.
Met deze Panther Kallista is het zalig rijden. De 2.8 liter V6 klinkt heerlijk en is de perfecte motor voor deze stijlvolle roadster.
De auto schakelt en stuurt heel soepel en is een waar plezier. Als u een betaalbare, klassieke en unieke roadster zoekt, is deze Panther Kallista echt iets voor u !
Maar bovenal is deze oldtimer een plezier om mee te rijden en ook nog eens behoorlijk zeldzaam. Er zijn er 1400 van geproduceerd in de jaren 1982 tot 1990. Liefhebbers hadden de keuze uit een 1.6 liter, 2.0 liter of de 2.8 liter V6 motor. Mijn Panther Kallista is in 1984 geproduceerd (40 jaar oud) en is uitgerust met de krachtige en bedrijfszekere 2.8 V6 motor (Ford) en is daarmee een de meest aantrekkelijke uitvoering.
De auto werd in 1984 afgeleverd in de UK (aandacht : Engelse wagen en dus stuur rechts ). De auto is doorheen de jaren altijd goed onderhouden (met orginineel boekje nog en hier in België steeds bij oldtimer specialisten) en dat is duidelijk merkbaar als je met de auto gaat rijden. Bovendien staat hij warm in de garage onder een beschermhoes (bij te verkrijgen). Daardoor is mijn Panther Kallista nog in zeer goede staat.
Uiteraard zijn er bij deze 40-jarige looker een paar gebruikssporen en schoonheidsfoutjes, maar de carrosserie en de lak (herspoten in zilver en anthraciet) zijn in prachtige staat. De verschillende chroom- en sieronderdelen zijn ook in goede conditie. De grote extra Cibie koplampen geven de auto een extra stoere uitstraling.
Met deze Panther Kallista is het zalig rijden. De 2.8 liter V6 klinkt heerlijk en is de perfecte motor voor deze stijlvolle roadster.
De auto schakelt en stuurt heel soepel en is een waar plezier. Als u een betaalbare, klassieke en unieke roadster zoekt, is deze Panther Kallista echt iets voor u !
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.