Kilometerstand
180.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/2017
Brandstof
Diesel
Vermogen kW (PK)
92 kW (125 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Bedrijfswagen
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 6
- Deuren
- 6
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 180.000 km
- Bouwjaar
- 06/2017
- Laatste onderhoudsbeurt
- 07/2024
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 92 kW (125 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.598 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.985 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Diesel
- Brandstofverbruik
7,4 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp met camera
- Regensensor
- Schuifdeur links
- Schuifdeur rechts
- Start/Stop-systeem
- Entertainment en Media
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Radio
- Sound system
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Bagageruimte-afscheiding
- Dakrails
- Lichtmetalen velgen
- Pechset
- Reservewiel
- Roetfilter
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
De Vivaro is een ontzettend fijne en zuinige auto. Op 1 tank (80 liter) rijd ik 1000 km. Hij heeft emmissie Euroklasse 6, dus heeft de schoonste dieselmotor op de markt.
Hij heeft veel ruimte, zowel in de dubbele cabine als achterin. En dan zijn er ook nog de dakdragers die ik voor onze daktent en af en toe wat houten planken gebruikt heb.
Wat heel fijn is aan deze auto, zijn de schuifdeuren aan beide kanten en de optionele 6de stoel.
Deze is geplaatst tussen de twee voor stoelen. Als de rugleuning naar beneden is geklapt ontstaat er een handig tafeltje tussen de twee voorstoelen in, waardoor er meer contact met de personen (kinderen in ons geval) op de achterbank is.
Ik heb de bus zakelijk gereden maar rijd m inmiddels privé. Het is dus een marge auto geworden.
Ik heb altijd met veel plezier in de Vivaro gereden maar verkoop de auto vooral omdat ik vanaf 2028 niet meer voor de deur mag parkeren en er nu vast nog iemand een aantal jaren van kan genieten die niet in of dichtbij een stad woont met milieu zones.
Hij heeft veel ruimte, zowel in de dubbele cabine als achterin. En dan zijn er ook nog de dakdragers die ik voor onze daktent en af en toe wat houten planken gebruikt heb.
Wat heel fijn is aan deze auto, zijn de schuifdeuren aan beide kanten en de optionele 6de stoel.
Deze is geplaatst tussen de twee voor stoelen. Als de rugleuning naar beneden is geklapt ontstaat er een handig tafeltje tussen de twee voorstoelen in, waardoor er meer contact met de personen (kinderen in ons geval) op de achterbank is.
Ik heb de bus zakelijk gereden maar rijd m inmiddels privé. Het is dus een marge auto geworden.
Ik heb altijd met veel plezier in de Vivaro gereden maar verkoop de auto vooral omdat ik vanaf 2028 niet meer voor de deur mag parkeren en er nu vast nog iemand een aantal jaren van kan genieten die niet in of dichtbij een stad woont met milieu zones.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.