Kilometerstand
87.778 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
04/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
40 kW (54 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 87.778 km
- Bouwjaar
- 04/1994
- APK
- 04/2026
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 40 kW (54 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 998 cm³
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 900 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Open dak
- Veiligheid en beveiliging
- LED verlichting
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Kleur interieur
- Andere
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Eerst even dit:
De auto is EXCLUSIEF:
De speakers in de deuren enhoedenplank blijven iig zitten
Nu verder:
Een goed rijdende Nissan Micra K11 1.0 CVT automaat (Continu Variabele Transmissie) uit 1994.
Voor de handige Harry en/of voor iemand die een autootje nodig heeft voor de boodschappen is dit de perfecte auto. Al is hij ook goed te gebruiken voor de snelweg. Zo gaat hij nu nog op en neer naar mijn dochter van Renkum naar Helmond.
Heb je geen zin om er energie in te steken? Dan kan je er nog jaren zeer voordelig mee rijden zoals hij nu is.
Het goede nieuws:
Recentelijk het afgelopen jaar vervangen:
Het slechte nieuws:
Het overige nieuws:
De auto komt met:
De auto is EXCLUSIEF:
- De equalizer van Kenwood die op de foto's te zien is
- De Bas speaker (Bazooka Bass Tube) die te zien is
- De versterker voor de Bazooka die niet te zien is.
De speakers in de deuren enhoedenplank blijven iig zitten
Nu verder:
Een goed rijdende Nissan Micra K11 1.0 CVT automaat (Continu Variabele Transmissie) uit 1994.
Voor de handige Harry en/of voor iemand die een autootje nodig heeft voor de boodschappen is dit de perfecte auto. Al is hij ook goed te gebruiken voor de snelweg. Zo gaat hij nu nog op en neer naar mijn dochter van Renkum naar Helmond.
Heb je geen zin om er energie in te steken? Dan kan je er nog jaren zeer voordelig mee rijden zoals hij nu is.
Het goede nieuws:
- APK tot 26 april 2026!
- Stuurbekrachtiging
- Voordelige maandlasten van € 35,40. Te verzekeren als oldtimer ( € 11,40 p.m. incl. inzittendeverzekering). Wegenbelasting: € 24,00 p.m.
- Start ook in de kou direct.
- Heeft een kantel- schuifdak(je)
- Luidsprekers in de deur vervangen door JVC CS-DR1720.
- Luidsprekers in de hoedenplank vervangen door Pioneer TS-A1703i.
- Cockpit is vervangen met een exemplaar mét toerenteller (helaas doet het klokje het niet)
- Alle buitenverlichting is veranderd naar LED inclusief breed 3e remlicht
- Aluminium velgen met goede banden 195/50/15
Recentelijk het afgelopen jaar vervangen:
- Injectoren
- Uitlaat (Achter demper)
- Bougies
- Olie (motor en CVT)
- Gaskleppenhuis
- Koelvloeistof reservoir
- Gasveren achterklep
- Accu
- Remblokken voor
- Remschijven voor
- Remklauwen voor
Het slechte nieuws:
- De lak is over de hele auto niet meer echt in showroomconditie. Rechters-voor is in het verleden een foutje gemaakt met het spuiten.
- Van het benzineklepje en achterklep is de bediening defect.
- Benzineklepje: Was de bedoeling om het benzineklepje en achterklep elektrisch te openen. De bekabeling heb ik losgehaald maar helaas is het projectje gestrand. Voor het benzineklepje moet er eigenlijk een nieuw onderdeeltje komen voor het openingsmechanisme. Ik open het klepje nu met de hand via de achterklep.
- Achterklep: Deze is hierdoor alleen te openen met de sleutel.
- Interieur onder het dashboard bij de bestuurder is wat kapot/versleten
- Ruitenwissel interval heeft vaak geen zin. Dan alleen aan, of uit.
- Verstellen van de automaat gaat wat stroef. Is al zolang ik heb en is niet erger geworden.
- Het is te zien dat hij 30 jaar oud is.
Het overige nieuws:
- Achterklep is vervangen door een gebruikte achterklep ivm ingegooide achterruit. Dit was goedkoper dan alleen een nieuwe ruit.
- Ben de 2e Door een periode van schuldsanering heeft de auto 3,5 jaar op de naam van een familielid gestaan. Na die periode de auto weer op mijn naam gezet. Vandaar dat bij de RDW er nu 4 eigenaren zijn.
- De kilometer stand is de juiste stand. Dat die bij de RDW niet logisch is komt omdat er in het 3e jaar bij de RDW voor de km stand een type fout is gemaakt. Zie RDW-Voertuigrapport. ipv 49.795 had dit 19.795 moeten zijn. De teller unit is van de originele cockpit overgezet naar de huidige cockpit door een bekende monteur (Jeroen uit Zwolle) uit het Micra wereldje in NL. Jeroen is onder andere te vinden op het forum van de micrafanclub punt nl
De auto komt met:
- Originele velgen met banden 155/70/13 (deze banden moeten wel vervangen worden).
- Originele luidsprekers uit de deuren en hoedenplank.
- Gerepareerde gaskleppenhuis.
- Zeldzame originele hoedenplank zonder gaten voor de luidsprekers.
- Spuitbus met lak van originele kleur Ultra Red met code Aj4 K
- Remschoenen voor de achterremmen. Huidige zijn nog wel ruim voldoende.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.